2K Games vytvořili nové studio pro oživení série Bioshock
10.12.2019, Jan Vítek, aktualita
Společnost 2K Games se rozhodla znovu oživit sérii Bioshock, a to pochopitelně pomocí zbrusu nového titulu, který ovšem nebude vyvíjet žádné z existujících studií. Vytvořeno bylo pro tento účel zcela nové.
Série Bioshock je nezapomenutelná díky svému originálně pojatému světu, jenž by se dal zařadit do steampunku, i když poněkud falloutovsky laděného. Tato řada dokázala oslovit miliony zákazníků, ostatně se prodalo na 34 milionů kopií, ovšem od roku 2014 můžeme už jen vzpomínat, jaké to všechno bylo, neboť v onom roce Irrational Games zavřeli krám, studio bylo postupně rozpuštěno a zbytek se orientoval na vývoj menších titulů pro 2K Games, jimž zůstala práva na Bioshock.
A tato práva nyní 2K Games využijí prostřednictvím nově vytvořeného studia Cloud Chamber, které bude vyvíjet jednak v San Francisco Bay a pak i v Montréalu. Povede jej Kelly Gilmore, veteránka mezi vývojáři s 22 lety zkušeností ve Firaxis.
Pod jejím vedením také nebudou žádní zelenáči, ostatně do projektu se dostanou právě i ti, kteří pracovali na předchozích titulech Bioshock, a sice konkrétně Hoagy de la Plante (Creative Director), Scott Sinclair (Art Director) a Jonathan Pelling (Design Director). Ostatní dříve pracovali na hrách ze sérií Call of Duty, Assassin's Creed, Star Wars, Battlefield nebo Walking Dead, takže pro vývoj 3D akční hry mají jistě tu správnou průpravu. Tedy pokud budeme předpokládat, že chystaná hra půjde v tematických šlépějích svých předchůdkyň.
Je ostatně jasné, že vývoj musí být teprve na začátku, když se nyní dozvídáme o vytvoření studia Cloud Chamber. Nicméně David Ismailer, prezident firmy 2K Games, ve svém vyjádření uvedl, že se nemůže dočkat toho, jaká bude tato ikonická FPS (first-person shooter) vytvořená novým týmem Cloud Chamber. Čili milostnou adventuru se z Bioshocku asi nikdo udělat nechystá, nedej bože snad mobilní hru.
Zdroj: Take-Two / 2K Games