FeliX
|
23.7.20040:09
Cituji: Naopak Displacement Mapping je specifikací Shader Modelu 3.0 a protože ho podporuje jen série GeForce 6, nebude zatím v hrách uveden. Konec citace
Tak to je docela hlopost. Vsadim X800, ze nVIdia zaplati vyvojarum, aby Dispacement Mapping pouzivali. Dokonce i Ati (viz. komentar sporu R420 x NV40) pripustila, ze SM 3.0 se zacne pouzivat mnohem drive nez SM2.0. Tkz sem si skoro jistej, ze se vyuziti dockame docela brzo. Hlavne diky tomu, ze spousta vyvojaru patri do nVidia tymu (Painkiller, UT2004, Far Cry, atd.)
Odpovědět0 0
noone
|
4.9.200412:57
To je blbost, phong je možný na jakékoli kartě, která podporuje shadery 1.4
Kromě toho nechápu, proč tak obdivují nvidii a microsoft, že by úplatek?
Odpovědět0 0
noone
|
4.9.200413:20
mohl by mi autor napsat v čem je DM u parhelie horší než ten GF6? U Radeonů 9XXX je horší v tom, že nepodporuje filtrování, ale parhelia podporuje trilineární filtrování DM, tak co autorovi chybí?
Odpovědět0 0