Kdyz nastavis TAA, vypnes tim ten scaling. A nic rozmazane neni. Jen samozrejme vyhlazene hrany. Ze by nekdo mermomoci chtel zubaty obraz, s tim se asi nepocitalo, pravda.
Hra vypada misty uzasne (mesto, svetla/stiny, detaily) a misty prekvapive spatne (vybuchy, ragdoll, animace postav, obcas mimika).
Ale je to takovy skvely Robocop fan service, ze to tomu clovek rad odpusti. :)
Hra vypada misty uzasne (mesto, svetla/stiny, detaily) a misty prekvapive spatne (vybuchy, ragdoll, animace postav, obcas mimika).
Ale je to takovy skvely Robocop fan service, ze to tomu clovek rad odpusti. :)
Odpovědět0 0
Libi se mi, jak je tam ruzne uvedena "volitelna" opticka mechanika, ovsem do tech zcela pitome navrzenych skrini ji neni kam dat...
Odpovědět1 0
Ehm, mel jsem dojem, ze z techto "srovnavacich" screenu uz vsichni tak nejak vyrostli. Jediny duvod, proc vam herni screeny prijdou blizko tem realnym, je ten, ze diky peclive vybranemu velmi malemu rozliseni (a castecne jpg kompresi) si vetsinu sceny domysli mozek automaticky, jak je v podobnych pripadech zvykly delat. Ve skutecnosti z tech malinkych screenshotu neni vubec poznat, jestli jde o nejakou fotorealistickou grafiku, ci nikoliv. Proste je to jen psychologicky trik. Cryengine2 je samozrejme spickovy engine, ale do opravdoveho fotorealismu ma skutecne daleko, stejne jako vsechny ostatni.
Odpovědět0 0
Ja jenom nechapu, co maj lidi porad s tema chlupatejma svedkama. Me se teda moc nelibi.
Odpovědět0 0
Mwahaha, kyselina syrova musi byt skutecne radikalni cistici prostredek. :D Jen ten vzorec bude asi spatne, melo by tam byt H2EMENTALO4. Princip cisteni spociva v potreni uvedenym prostredkem a naslednem vypusteni smecky mysi, ktere proste navonene necistoty sezerou. Zachovani puvodniho vzhledu cisteneho vyrobku neni zarucen.
Odpovědět0 0