Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

A-Data pozměňuje svou image i s pomocí nového loga a spouští soutěž

5.1.2010, Jan Vítek, aktualita
A-Data pozměňuje svou image i s pomocí nového loga a spouští soutěž
Společnost A-Data se ve své nové tiskové zprávě ohlíží za svou bezesporu úspěšnou minulostí, kdy se z této nepříliš známé firmy stal druhý největší světový dodavatel paměťových modulů a ohledně pamětí flash je na čtvrtém místě. Právě dnes...
Společnost A-Data se ve své nové tiskové zprávě ohlíží za svou bezesporu úspěšnou minulostí, kdy se z této nepříliš známé firmy stal druhý největší světový dodavatel paměťových modulů a ohledně pamětí flash je na čtvrtém místě. Právě dnes na Tchaj-wanu společnost představí svou novou image, kterou bude prezentovat rovněž inovovaným logem.



Proces restrukturalizace značky počala ale firma A-Data již v roce 2008 a osvojila si kolibříka jako symbol své firemní kultury. Kolibřík, jakož i samotná firma A-Data, má být tedy hbitý a hýřit barvami, což má dle všeho prezentovat především přizpůsobivost a rychlost reakcí na požadavky zákazníků.

Nezůstalo ale jen u představení nového loga, ale také byla spuštěna soutěž “Fly, Catch, Go!”. Ta je jednoduchá a spočívá v tom, že pokud si od 1. března do 30. dubna pořídíte nějaký z produktů A-Data, budete mít možnost vyhrát něco peněz, nebo také letenky a jiné ceny. Více informací na stránkách firmy:

Zdroj: TZ A-Data