Pár jsem jich prodal. Pak jenom zajišťoval lidem reklamace, z nihž některé nebyly (jestli oprávněně záleží na technikovi Aceru) uznány. Takže pozor na ně, pokud chcete notebook používat a ne ho mít v servisu.
Odpovědět0 0
Super, jen at se prodavaji, budou mi jich za rok az dva chodit desitky na opravu. Uz se tesim. :)
Odpovědět0 0
Alex123
|
6.3.200817:05
Podle mne shipments nejsou prodeje ;-) Ale chapu, ze se to blbe preklada, a je jednodussi si to takhle ulehcit ...
Odpovědět0 0
PayaP
|
6.3.200812:09
Vím, že tu tabulku jste nedělali Vy, ale u Aceru je špatně spočítán nárůst v procentech. Mělo by tam být necelých 69%. Nebo, že by pro Acer platily jiné matematické zákony, když se se stejným procentním nárůstem 32% dostane z menšího počtu z předešlého roku na počet větší, nez má DELL z většího počtu?
Odpovědět0 0
ANo mátepravdu, chybu má ve své tabulce přímo společnost DisplaySearch, která průzkum prováděla... ;-)
Odpovědět0 0
.. Acery nebrat ......
... jenže pro BFU prostě Acer nejde nekoupit .... :(
Odpovědět0 0
Alex123
|
6.3.200817:03
Osobní antipatie převažující nad fakty? Proč rovnou raději nenapíše "já nemám Acery rád" místo toho, abyses nepřímo navážel do těch, co je kupují? U Acerů je to tak, že nabízejí jeden z nejlepších poměrů cena/výkon. Je pravdou, že jejich low-endové produktové řady za moc nestojí, ale o vyšších už to rozhodně neplatí.
Odpovědět0 0
No já osobně Mám Acer Aspire, ted presne nevím model protože je na opravě ;-) (Core SOlo procik 1,7ghz, 1GB pameri,100GB disk..) a už tam je počtvrté na opravě (po třetí reklamaci jsem dostal zcela novej lepší).... přístup v servisu ma Acer vybornej, jen me odradila tato zkusenost od budouci koupe teto znacky...jinak souhlasim ze papirove cena/vykon maji vyborny...
Odpovědět0 0
Servis Acer určitě výborný nemá, já u nich díky našemu vadnému obchodnímu zákoníku reklamoval svůj notebook 7x. Po 6. reklamaci mi dali po dlouhých debatách nový kus a ani se neobtěžovali ho otestovat, než mi ho dali, protože hned první test, co jsem na tom notebooku vůbec provedl, odhalil nepřehlédnutelné chyby. Tak jsem reklamoval po sedmé, kdy jen a pouze díky známosti u prodejce, kde jsem notebook koupil, mi vrátili peníze ( prodejce, nikoliv Acer, ten peníze za dva vadné notebooky, které mi dal, nikdy nevrátil ).
Odpovědět0 0
Souhlasim. Acer nebrat! A servisni stredisko v Brne? Neco otresnyho! Ja reklamoval pda 4x a reklamoval bych ho i popate, kdyby mi ho mezitim nekdo neukradl:(
Odpovědět0 0
No to bych řekl, že za to to servisní středisko u mě nemůže... :) já to dostkrat erklamovat a vzdy pak odeslo neco jinyho... :) třeba ted naposled odesla cela deska... :) naiopak me se libilo celkem rychly jednnai, ze treba za tejden sem uz mel zase notebook zpatky a treba půl roku fungoval :-)
Odpovědět0 0
Což ovšem opět poukazuje na zcela nulovou kvalitu výrobků Aceru.
Odpovědět0 0
Přesně. Cena by musela být o takových 10% nižší, aby odpovídala kvalitě a častým reklamacím. Jinak ale souhlasím i s tím, že vyšší řady ACERu jsou obvykle mnohem lepší než ty levnější.
Odpovědět0 0
Můj Acer samotný stál 32 tisíc Kč, v této cenové hladině si představuju střední třídu notebooků... Vrzal, byl měkký, méně výkonný, než by podle papírových parametrů měl být apod. Takto si "kvalitnější" notebook osobně nepředstavuji.
Odpovědět0 0