Hlavně když tu mluvíme o výrobě a nikoliv výstavbě, tak v tom úplně chybí provozní náklady.
Odpovědět0 0
Důležitá věc, kterou zcela pomíjíte je určení tohoto disku... s rozhraním SAS je logicky pozicované do úplně jiného sektoru, než jsou domácí p0čítadla. A tam to není o pacientech, ale tvrdých počtech. Pár těchto disků vám nahradí kapacitu i výkon deseti racků legacy diskových polí s příkonem 50kW+.
Odpovědět0 1
Nepleťte lidi, stát rozhodně nikomu těch 5000Kč nepošle. Ty peníze si musíte napřed sami vydělat a pak uplatnit daňově uznatelný náklad do této výše.
Odpovědět1 2
Dobrý den, je mi to líto, ale autor by se měl podobných zkreslujících článků zdržet. Většina elektromobilů se prodává v cenové hladině 30-40.000 USD a tedy za cenu běžné střední třídy. Statistiky prodejů v USA možno sledovat zde: http://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/.
Dále je potřeba rozlišovat pokles prodejů v absolutních a relativních číslech, kde cena ropy samozřejmě podporuje větší prodeje ICE automobilů a tvrdit, že na úkor EV je opravdu odvážné tvrzení. Specifikum USA je také to, že většina řidičů EV si auto pouze pronajímá v ekvivalentu operačního leasingu na 2 roky.
Aktuální stagnace prodejů pro rok 2015 je z velké části zapříčiněno čekáním zákazníků na novou generaci automobilů ohlášenou právě na letošní rok u které dojde k výraznému prodloužení dojezdů až od 50% díky novým bateriím. Já bych v tomto rozhodně nebyl pesimista...
Dále je potřeba rozlišovat pokles prodejů v absolutních a relativních číslech, kde cena ropy samozřejmě podporuje větší prodeje ICE automobilů a tvrdit, že na úkor EV je opravdu odvážné tvrzení. Specifikum USA je také to, že většina řidičů EV si auto pouze pronajímá v ekvivalentu operačního leasingu na 2 roky.
Aktuální stagnace prodejů pro rok 2015 je z velké části zapříčiněno čekáním zákazníků na novou generaci automobilů ohlášenou právě na letošní rok u které dojde k výraznému prodloužení dojezdů až od 50% díky novým bateriím. Já bych v tomto rozhodně nebyl pesimista...
Odpovědět0 0