Acronis: firmám trvá obnova z výpadku i více než den
1.4.2010, Jan Vítek, aktualita
Společnost Acronis přišla s vlastním průzkumem, dle nějž trvá celkem 63 procentům firem a organizací obnova z výpadku systémů jeden den nebo i více. Dle Acronisu za to může nedostatečné zabezpečení dat pro případ hardwarového selhání nebo...
Společnost Acronis přišla s vlastním průzkumem, dle nějž trvá celkem 63 procentům firem a organizací obnova z výpadku systémů jeden den nebo i více. Dle Acronisu za to může nedostatečné zabezpečení dat pro případ hardwarového selhání nebo útoku viru. Výpadek systému přitom znamená, že ke kriticky důležitým funkcím, jako jsou emaily, internet, obchodní nebo procesní údaje, není přístup.
Celkem čtvrtina společnosti se spoléhá na ruční zálohování svých počítačů a 19 procent dokonce nezálohuje vůbec, přičemž průměrně je až 60 procent podnikových dat na pracovních stanicích. Co se týče národů, pak nejhůře dopadli Britové, kteří nezálohují v 38 procentech případů.
Acronis bral v úvahu celkem 600 malých a středně velkých firem (250 - 1000 zaměstnanců) a využíval informace od respondentů odpovědných za IT. Více se dozvíte v odkazu na zdroj aktuality (nutná registrace).
Zdroj: TZ Acronis
Celkem čtvrtina společnosti se spoléhá na ruční zálohování svých počítačů a 19 procent dokonce nezálohuje vůbec, přičemž průměrně je až 60 procent podnikových dat na pracovních stanicích. Co se týče národů, pak nejhůře dopadli Britové, kteří nezálohují v 38 procentech případů.
Acronis bral v úvahu celkem 600 malých a středně velkých firem (250 - 1000 zaměstnanců) a využíval informace od respondentů odpovědných za IT. Více se dozvíte v odkazu na zdroj aktuality (nutná registrace).
Zdroj: TZ Acronis