Acronis nabízí novou službu údržby a podpory včetně věrnostního programu
6.5.2009, Jan Vítek, aktualita
Společnost Acronis se nechala slyšet, že zavádí u nás nové služby podpory a údržby (či, jak TZ říká, "maintenance") a kromě toho rozšiřuje svůj Acronis Licenční Program (ALP), což je věrnostní systém odměňující zákazníky snižováním jejich...
Společnost Acronis se nechala slyšet, že zavádí u nás nové služby podpory a údržby (či, jak TZ říká, "maintenance") a kromě toho rozšiřuje svůj Acronis Licenční Program (ALP), což je věrnostní systém odměňující zákazníky snižováním jejich nákladů.
Podpora a údržba má nyní dvě úrovně: Acronis Advantage Standard (AAS) a Acronis Advantage Premier (AAP) a sama firma říká, že se její řešení hodí především pro administrátory v malých a středních firmách s malými zkušenostmi v oblasti IT.
Acronis Licenční Program je tu zase pro překonání úvěrové krize díky slevám pro ty, kteří bez smluvního závazku investují do množství licencí, ujednání o podpoře a údržbě. Každá zakoupená licence přinese zákazníkovi body do ALP programu a jejich počet pak určí výši slevy.
Zdroj: TZ Acronis
Podpora a údržba má nyní dvě úrovně: Acronis Advantage Standard (AAS) a Acronis Advantage Premier (AAP) a sama firma říká, že se její řešení hodí především pro administrátory v malých a středních firmách s malými zkušenostmi v oblasti IT.
Acronis Licenční Program je tu zase pro překonání úvěrové krize díky slevám pro ty, kteří bez smluvního závazku investují do množství licencí, ujednání o podpoře a údržbě. Každá zakoupená licence přinese zákazníkovi body do ALP programu a jejich počet pak určí výši slevy.
Zdroj: TZ Acronis