Bude to stát 1/6 a bude to mít 1/6 kapacitu. Tak se koupí 6x vetší acupack.
Odpovědět0 0
Uvidíme, kolik to bude vážit a co to vydrží. Jinač ano, uznávám, že elektromobil, který by vydržel alespoň nějakých 450-500 km (ale ne podvodné číslo, ale skutečných 450-500 kiláků jízdy) s dobitím do plna za 2-3 minuty, nevyžadující vzácné prvky, s nehořlavým akumulátorem (a dokonce i nejedovatým) by skutečně dovolil funkční elektromobilitu. Teď už jen postavit dostatek elektráren (ne placeba, ale elektráren), aby to bylo čím pohánět a upravit ki tomu vhodně síť. (jen... Jde o úkol na kolik let s obrovskými výdaji) Ale připouštím, že to je poprvé, co vidím něco, co by SNAD opravdu mohlo fungovat.
Odpovědět1 0
to by chtělo základ cca 150 kWh baterie a nabití za ty 2-3 minuty by chtělo nabíjení o výkonu hodně přes 3-4 MW (za předpokladu, že půjde nabíjet o 0-100% stejnou rychlostí) a to fakt nikdo rozumný nechce provozovat v praxi :D
Jestli hned od počátku slibují 1/6 cenu (sliby slýchávám velmi často), tak to bude boom i pro domácí FVE apod. a postupem času může dojít ještě k dalšímu poklesu cen a nebo ten rozdíl sežerou obchodníci na mazržích :D
Odpovědět1 0
V nabíječce musí být druhá, patřičně velká baterka, aby se ta spotřeba nějak rozumněji rozložila a neupálilo to dráty z elektrárny. Jenže i tak, "benzínka" u dálnice bude muset mít přívod v kapacitě kolika MW, aby se to pokrylo. No a pak přijde konec školy, na cestu se vydají statisíce motoristů.. A současně se rozjedou klimošky. A bum, nastane kráááásný blackout. Nebo ůjen" totální zácpa, kdy bude na dálnici stát xy tisíc mrtvých elektromobilů, které nebude kde a čím nabít. Jo, tomu se říká pokrok :)
Odpovědět2 0
Právě že pokud to bude boom, tak výhradně pro domácí FVE. Bude to mít nízkou hustotu, takže toho materiálu bude muset být více a proto to bude těžké, takže do auta určitě ne. Ale i kdyby to vážilo 1-2 tuny, tak do baráku (do sklepa) na FVE to je v pohodě.
Odpovědět1 0
to nemohu soudit, protože jsem nenašel nic bližšího, ale pokud to bude přijatelné, tak by to mohlo umožnit produkci levných městkých vozítek s malým dojezdem, ale fakt záleží na konečném produktu, který z toho vyleze
Odpovědět0 0
Pěkná blbost.
Je to zas o tom, že ti to budou nabíjet někde ve fabrice, tam si to koupíš za drahý peníze a přivezeš dom kde to budeš jen vybíjet.
Chci vědět, kdo se o to bude starat, kdo bude přečerpávat vodík a kde do toho budeš zhánět vodík, protože pokud se při vybíjení uvolňuje vodík tak i když ho tam necháš, tak zatím neexistuje žádná nádrž, která by ten vodík udržela, takže ti ten vodík z nádrže uteče a pak co? Pak vezmeš vodík při dobíjení kde?
Možná je to fajn cesta, ale museli by zapracovat na bezúdržbovosti a ruku na srdce účinost 65% žádná sláva. vyplýtvat 2MWh na 1MWh......
Odpovědět0 8
Za 2 měsíce čekám další.
Odpovědět1 0
přidám se ke zdejším odborníkům, je to jen další nesmysl měli by radši zůstat u parní energie
Odpovědět1 0
tak ta tu snámí bude ještě minimálně několik generací, i kdyby došlo k vynálezu nějakého revolučního způsobu "výroby" elektřiny a tady se řeší ukládání ;)
Odpovědět3 0
Ano, i fůzní elektrárna bude pravděpodobně generovat elektřinu parním způsobem.
Odpovědět3 0
A je je, už je to tady zase...
Odpovědět0 1