Cituji z clanku: "Alienware Area-51 ale stále budou herní počítače, a tak je otázka, zda využití takového 16jádrového Threadripperu bude mít v takové mašině vůbec smysl."
Situace, ze hry nepotrebuji vice jader, coz vyusti v pripady, ze je nektere ani neumeji vyuzivat, je zavinena spise nedostatkem vicejadrovych masinek jako standard. Pokud ma moje hracska zakladna prumer 2-4 jadra, tak si dam sakra pozor, jak a co vyvijim. Ale to neni tim, ze to neumim, ale tim, ze to nemuzu nasadit.
Pokud se zacneme za 2 roky(lucky) bavit o hracskem standardu 10 jader/20 vlaken, tak s narustem jader lze uplatnit ve hrach i dalsi principy, ktere budto nebyly mozne, nebo se do teto doby nejak upravovaly a vykuchavaly.
Jako velmi krasny priklad, ktery se podle me nabizi uplen ciste uvedu napr. moznost vytvoreni nezavislych postav, nebo skupin postav, resp. oddelenych umelych inteligenci. Fundamentalne to do navrhu her prinasi moznost decouplingu, tj. naprosto oddelenych samostatnych svetu, ktere koreluji dohromady. Analogicky mi to pripomina prechod od SOA na micro architektury ve svete sluzeb, tj. hukot.
Odpovědět1 0