"Ray tracing je dobře známá metoda počítačového vykreslování obrazu, kde se na rozdíl od renderingu dá snadno dosáhnout vysoce věrného obrazu"
Zrejme bolo myslené na rozdiel od rasterizácie.
Odpovědět0 0
To na tom ukázkovym videu mi teda nijak dech nevyrazilo, vypadá to jako naprosto průměrná dnešní grafika. Pokud na to jednou bude výkon tak proč ne, do tý doby si ale myslim že je to zbytečnost. Tu ukázkovou scénu dokážou dnešní herní enginy taky a dokonce i mnohem líp a že něco nevypadá dokonale realisticky stejně v tom hernim prostředí nepoznam a nebo je to vedlejší, hlavní je aby se to hejbalo, vždycky je na prvním místě FPS.
Odpovědět0 1
S tím bych si dovolil nesouhlasit. Mě třebas ve hrách vadí, že jsou pořád takový "malovaný", přesto hezký. Prostě na fotorealistické grafice nynějších her, nevidím moc fotorealistických obrázků. Mě spíše udivuje na tý ukázce, jak je vše zrnitý, to stejné na tom motoru. Proč? Díky info :) Úvodní obrázek je jiný kafe (víno)
Odpovědět0 0