Otázka zní, zda plýtvat lidskými zdroji na OpenGL, které nemá vzhledem k Vulkánu budoucnost. To je jako leštit ovladače pro DirectX10.
Odpovědět1 0
Budoucnost nemá, ale představuje přítomnost. Takže když už analogie, tak spíš s DirectX 11 a i pak to pokulhává, když DX12 jsou už dávno tu a Vulkan ještě ne.
Odpovědět0 1
Ta analogie s DX11 je mimo. Tady někdo zapomněl, že OpenGL hry skoro vymizely a to co je na Steamu jsou vyloženě staré hry nebo konverze starších her z DirectX, takže v tomto má Rafan v prvním příspěvku pravdu. Čest pár vyjímkám.
Že má Fury X například v Counter Striku pod OpenGL "POUZE" 154 FPS oproti GF980Ti s 210 FPS není žádná katastrofa jak se tu snažíte posouvat. Oboje jsou těžce nad limitem většiny dnešních monitorů.
Staré hry co běží slušně pod OpenGL i na takových "vykopávkách" jako je 6950 nové karty AMD neprodají. Akorát by v tom zbytečně utápěly peníze a lidské zdroje, když se mohou zaměřit na mnohem důležitější Vulkan.
Bohužel OpenGL prohrálo souboj s DirectX v herním průmyslu už kdysi dávno. Pro SteamOS a jeho budoucnost je důležitost úspěchu API Vulkan zcela klíčová a teprve uvidíme jak si v porovnání s DX12 povede.
Odpovědět2 0