Hmm jakej je rozdíl v tom když si ve hře rovnou vinutím frame limit? A hlavně dnes kdy se musíme potýkat s tím že vývojáři hry locknou třeba na 30FPS. Vždyť tohle je naprostý nesmysl a další hipsteřina. Nvidia má v ovladačích přes Nvidia Inspector omezení FPS. Každopádně tak jako tak to nemá smysl když Nvidia má výborný Adaptive v-sync.
AMD už fakt neví coby a vaří z vody. Doufám že Freesync nebude jen další PR reklamní výdobytek.
Odpovědět0 0
Můžu potvrdit, že už to tak dávno funguje (aspoň u konkurence), když se dívám při hraní na realtime grafy, podle zatížení grafiky se okamžitě výrazně mění teplota, otáčky a spotřeba. Možná by šlo měnit víc i takty a ještě to zlepšit, ale taky by to možná mělo nějaká negativa.
Odpovědět0 0
"Rovnák na ohejbák" :-D
Odpovědět0 0
"Ovšem i když je tato funkce zapnutá, karta stále pracuje na plný výkon, takže k žádným úsporám nedochází."
No já tedy ze své vlastní zkušenosti mohu říci, že když zapnu V-Sync a podívám se na vytížení GPU (např. v GPU-Z),
tak toto znatelně klesne (z 99% na třeba 40% apod. podle hry a jejím nastavení) a tím zákonitě musí klesnout i spotřeba čipu. Ovšem používám konkurenční značku, taže je docela dost dobře možné, že u AMD to takto fungovat nemusí.
Odpovědět0 0
To by mě také zajímalo, jestli má u moderních karet AMD funkce V-Sync nějaký výrazný efekt co se týče spotřeby. Přinejmenším by se nuceně nižší FPS měly projevit na nižším využití turbo frekvencí. Uvidíme, co AMD o tom ještě prozradí, až přijde se samotnými ovladači. Text jsem trošku dle toho upravil.
Odpovědět0 0