Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
21.10.2020, Jan Vítek, aktualita
NVIDII se nedá upřít to, že se prodejci karet včetně jejího obchodu museli potýkat s nebývalým využitím nakupovacích botů. Ty využívají tzv. scalpeři se záměrem vydělávat na přeprodeji zakoupených karet. Co proti tomu dělá AMD?
sroobik (636) | 21.10.202019:17
neviem ako herecka, ale ked ta zrazi auto tiez nezomries na zrazenie autom, ale na krvacanie do mozgu po frakture lebky, ci? Covid je katalizator, zas neviem ako herecka, ale u nas mame 48 a 73 ­(tusim, nechce sa mi hladat mozno zle pamatam­) rocnych doktorov, ten mladsi by bol bez covidu zil este xy vela rokov a ten starsi nad 10 urcite..
Odpovědět1  2
wrah666 (6205) | 21.10.202020:50
Jasně. Jenže PO roztříštění kyčelního kloubu je NAPROSTO fuk, která konkrátní bakterie vás zabije. ­(pokud se vůbec podílel virus, tak je víceméně nepodstatný­) A opravdu nezemřete na coronu. Nestihnete to.
Odpovědět0  2
Irving (247) | 21.10.202022:07
Budete překvapený, ale existují pacienti, kteří po zlomenině a operaci kyčelního kloubu nezemřou a někteří potom žijí i desítky let. A je jich dokonce většina...
Odpovědět2  0
wrah666 (6205) | 22.10.20207:48
Ano, mladší. Nehádám se. Ale u starých lidí je to běžně konečná. Což snad zase uznáte vy.
Odpovědět1  1
Irving (247) | 22.10.20209:00
Odpovědět1  0
Xspy (106) | 23.10.20209:49
U starých lidí je to konečná , protože pojišťivna odmítne proplatit operaci .Důchodci jsou neperspektivní a od 70 pro plnění závazku doslova nežádoucí klienti .Vegetativní stav je vyhodnocen jako ideální a komplikace znamenají konec života i závazků ke klientovi .
Smiřte se s tím , jste položka na seznamu výhodnosti .
Odpovědět0  0
Irving (247) | 23.10.202014:24
Data pro ČR, bohužel pouze do r. 2001. Pojišťovny zjevně zase tak moc nešetřily... https:­/­/www.uzis.cz­/sites­/default­/files­/knihovna­/10_03.pdf
Odpovědět0  0
M0RGAN (249) | 21.10.202014:25
Nabídka a poptávka je přece základním smyslem kapitalismu. A že to někdo vykoupí, aby to zkusil prodat dráž? Tak ať ­- jeho věc. Kdo to chce mít okamžitě, tak si holt připlatí klidně dvojnásobek, kdo si může pár týdnů počkat, tak sežene kartu za normální cenu. O co jde?
Odpovědět3  1
snajprik (1680) | 21.10.202020:39
Radšej nespokojny težar, či špekulant, ako nastanych 100 obič zakaznikov :­)
Myslim že pred 4 rokmy za čias RX480 to obchodnici vymysleli tak že si musel kupiť 2­/4 veci CPU dosku GPU monitor
Odpovědět3  0
M0RGAN (249) | 22.10.20200:31
Tak ty spekulanty nikdo nepodporujte ­(nekupujte od nich­) a ono je to přejde a místo zisku budou prodávat se ztrátou. Kde je problém? Ať lidé rozhodují vlastními penězi. A jestli je někdo ochoten za totéž zaplatit víc za pocit exkluzivity, pak bych viděl zcela v pořádku, aby za zvýšené zaváděcí ceny prodávaly i přímo oficiální obchody.

Naopak mi přijde nebezpečné, když si výrobce či prodejce chce vybírat, komu prodá své zboží a komu ne. Příště se bude rozhodovat podle politických názorů­/náboženské orientace­/barvy očí či pleti zákazníka...?
Odpovědět0  1
AnkitaMishra (194) | 22.10.20208:50
No, další důvod, proč kapitalismus konečně vyřadit ze slušné společnosti :­-D
Odpovědět1  0
VictorCZ (63) | 21.10.202012:59
Obchodníky zajímá především obrat ...to že zboží dnes skoupí překupník který zaplatí na místě a přeprodává dál s jistým ziskem pramenícím z nedostatku v oficiálních obchodech je bohužel smutný fakt. Děje se to všude od bytů po kecky a je fakt že kdyby byl zájem ...ale on už je a všichni jsou spokojeni , vyjma těch na konci letadla
Odpovědět0  0
M0RGAN (249) | 21.10.202015:26
Ehm, nefungují na tomto principu náhodou VŠECHNY obchody, snad s výjimkou několika málo podnikových prodejen? Tedy že nakupují u výrobců, aby dál prodávaly se ziskem?
Odpovědět2  0
Xspy (106) | 23.10.20209:44
Problém je přeprodej , kdy se koncová cena ještě několikanásobně navýší ...ruka trhu funguje tak , že pokud je zájem a málo zboží ,něco jako doporučená cena přestává rázem existovat. Samozřejmě i rady prodejcům pak mají stejnou hodnotu jako ono doporučení ....Karty mizí přímo ze skladů a jak dokázala XFX, tak se ani na volném trhu nemusí ani objevit ...
Odpovědět1  0
M0RGAN (249) | 23.10.202013:48
Ano, tak ­"ruka trhu­" funguje, takže proč je Nvidia a AMD neprodávají samy za vysoké zaváděcí ceny, které během pár týdnů klesnou na ­"doporučenou úroveň­"? Vydělají o něco víc, mně by to přišlo naprosto v pořádku a spekulanti se přesunou jinam. Pokud je obrovský převis poptávky nad nabídkou, tak by výrobce měl karty správně prodat tomu, kdo v aukci nabídne nejvíc. A už mu má být jedno, jestli je to konečný uživatel, nebo obchodník, který jej konečnému uživateli s nějakou marží ­(a vlastním rizikem, že na tom prodělá­) teprve prodá. Výrobce ať se radši snaží co nejvíc vyrábět, aby uspokojil poptávku a tím si co nejvíc vydělal.
Odpovědět0  1
komplikator (826) | 21.10.202012:53
Takže to znamená že dostupnost nových Radeonů bude taky bídná, kdyby jich bylo dost, tak nepotřebují něco takového řešit. Zájem o herní HW je obrovský, takže se prodá v podstatě jakékoli množství jaké do obchodů přijde.
Odpovědět2  6
potooczech (345) | 21.10.202010:45
Otázka je, zda to koncové prodejce vůbec zajímá. Ono stačí se podívat u nás ... řada marketů má cedule s omezením na počet zakoupených položek, které jsou v akci ... a pak vidíte Vietnamce, jak má problém ty tři přeplněné vozíky dostat k autu, protože je to zboží zrovna v akci.
Odpovědět5  0
wrah666 (6205) | 21.10.202010:07
MOŽNÁ by nebylo od věci prostě nepustit do eshopu. CHceš kartu? postav se do fronty před krámem. Dostaneš jednu na osobu. V eshopu budou, až opadne zájem. Skutečného zákazníka by se to prakticky nedotklo, překupník by se na to vykašlal. S šancí, že si vysstojí za den jeden kus by mu to nevydělalo ani na jídlo.
Odpovědět2  10
Fangcz (27) | 21.10.202012:46
Pokud nežijete někde v bunkru pod zemí a nevíte co se posledních 7 měsícu děje venku tak myslím že stát v řadě před obchodem ve frontě je to poslední co by většina normálních lidí chtěla zrovna dělat.
-­-­-
Za mě stačí limit na obejdnávku kusů při eshopové objednávce, 2FA ověření přes tel. číslo. Stejně kdo chce tak cestu vždycky najde a systém i tak bude schopen do určité míry obejít. Karty nakonec dostupné budou, jen to nebude hned ­- kdo chce hned tak holt musí počítat že zaplatí prémiovou cenu.
Odpovědět9  0
komplikator (826) | 21.10.202012:57
Takhle to ale někteří prodejci řeší. V US při launchi 3090 před Micro Center prodejnou lidi bivakovali dva dny. Kdo přišel jen den předem měl smolíka, nicméně lidi tam zůstávali stát s tím že další karty mohou dorazit kdykoli. Dokonce dvě oddělené lajny, jedna na 3090, druhá na 3080.

Nevidím vůbec žádnou souvislost s tím co se děje venku. V Evropě možná máme zákazy shromažďování nad určitý počet osob, ale v US ve spoustě států nic takového neplatí a lidi to neřeší. Proč by taky. Osobně bych se nebál do fronty postavit pokud mi někdo nestojí za zády a nechrhlá na mě. Naštěstí nemám potřebu nové grafiky a kdyby jo, u nás šla i ta 3080 v prvních pár minutách prodeje bez problémů koupit. Podobně jsem vychytával GTX1080 v roce 2016, začal prodej, já začal objednávku při 4ks skladem, po dokončení 0ks.
Odpovědět2  7
Tak furt lepší stát frontu na RTX než na rohlíky, banány a hajzlpapíry.
Odpovědět0  6
Fangcz (27) | 21.10.202014:13
USA je tak trochu jiná země a taky jsou na špici žejo :­). Já osobně nemám potřebu se tomu potenciálně nebezpečnému prostředí vystavovat což stání ve frontě nepochybně je. To že stojíte ve frontě 2 metry od sebe ještě nezajístí že si to neodnesete na rukou po omakání výdejního pultu, krabice nebo dvěří.
Kdo má tu touhu ­(spíš sobeckost­) tak je to jen jeho věc ale ať pak nese následky. Což ve výsledku může znamenat buď umrtí nebo eknomické problémy. Kšeft i přes mrtvoly že.
Odpovědět2  0
sroobik (636) | 21.10.202016:50
Proč by taky? aby neboli prvi v pocte nakazenych aj mrtvych, ale CR ich ochvilu asi predbehne, lebo asi u vas vsetci rozmyslaju ako ty. Vcera ste mali 12k, amici 62k len akosi niesu iba 6x vacsi, ze.
Odpovědět0  2
wrah666 (6205) | 21.10.202018:38
Drobný detail: NA covid za celou ­"epidemii­" pravděpodobně nezemřel NIKDO. Dodám nejnovější ukázku manipulace veřejným míněním: Převčírem zemřela herečka Andresíková. OFICIÁLNĚ je ve statistice vedena jako ­"na covid­". Přitom sami přiznávají, že zemžela jako běžný osmdesátiletý člověk na komplikace po zlomenině nohy v krčku. ­(Moje babička taky, akorát jí bylo 83­) TAKHLE se manipuluje se statistikou. Je zájem vylhat epidemii, tak bude epidemie i kdybychom vás měli začít očkovat virem. ­(mimochodem když začnete nepatrně pátrat, zjistíte, že prakticky všechny úmrtí ­"na covid­" mají podobnou historku. Alespoň tedy v ČR.­) A tuším, že VY si na Slovensku také užijete své, po povinném testování. ­(a kdo se nedá otestovat dostane žlutou hvězdu s nápisem jude­)
Odpovědět1  2
KingTopas (11) | 21.10.202019:14
Je to tak. Vsichni ti mrtvi, kterymi byly treba v Madridu lemovane ulice, si to vymysleli. Simulanti!
Odpovědět0  0
sroobik (636) | 21.10.202020:30
piatok je ­"test­" testovania, ale uz dnes sa zacalo hovorit, ze testovanie nebude, bude lockdown. V Honkongu prislo na dobrovolne testovanie 20%, to sa neoplati. Imho aj keby prislo na test 100% ludi, pri otvorenych hraniciach a situacii ked kazdy co ma v riti dieru chodi hore dole po republike by sa lockdown iba odlozil o par tyzdnov.
Odpovědět0  0
sroobik (636) | 22.10.202021:39
takze bude aj lockdown aj testovanie :­) all in one.
Odpovědět0  0
PDSFab (252) | 22.10.202021:51
už sa teším :)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.