reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Apex Legends si zahrálo už 50 milionů lidí, nástup je to raketový

5.3.2019, Jan Vítek, aktualita
Apex Legends si zahrálo už 50 milionů lidí, nástup je to raketový
I samotný Fortnite může jen závidět prudký nástup titulu Apex Legends, který si po pouhém jednom měsíci zahrálo už na 50 milionů lidí. Fortnite je sice stále mnohem populárnější titul, ale nic netrvá věčně. 
S informací o 50 milionech hráčů, kteří si už alespoň vyzkoušeli hru Apex Legends, se autoři podělili na svém twitterovém účtu. Trvalo to pouhé čtyři týdny, než toho bylo dosaženo, ačkoliv hra přišla na trh 4. února jako naprosté překvapení, o němž se do té doby nikde nemluvilo. Vtrhla tak do nabídky titul pro Windows PC, Xbox One a PlayStation 4 a ihned zaujala milion hráčů, kteří si ji v prvních hodinách stáhli. 
 
 
Společnost Electronic Arts přitom dostala menší záhlavec od akcionářů, kterým nevoněly její výsledky, ale akcie pak nedlouho na to zase vyštřelily nahoru. 
 
 
A jak si vede Apex Legends oproti Fortnite Battle Royale? Tento titul od Epic Games už dokázal přitáhnout pozornost cca 200 milionů lidí, ale až po nějakých 430 dnech na trhu. Na mezník 50 milionů se mu podařilo vyšplhat až za nějakých 17 týdnů, zatímco hře Apex Legends to zabralo jen pouhé čtyři. Je tak jasně vidět, že její nástup je mnohem prudší a v Epic Games mají nyní důvod ke znepokojení. Ostatně ale museli počítat s tím, že Fortnite nebude populární donekonečna a že ostatním firmám úspěch této hry nedá spát a ty budou hledat cesty, jak převzít štafetu, stejně jako to provedlo samotné studio Epic Games titulu PUBG. 
 
Co se týče popularity na Twitchi, v tomto případě už Apex Legends konkurenční Fortnite téměř dohnala, jak je vidět na TwitchTrackeru
 
Studiu Respawn se tak tento titul rozhodně povedl a dá se říci, že k tomu mělo správný recept. Dalo se už zalovit ve velice hlubokém rybníku s fanoušky žánru Battle Royale, a to pomocí dobře známé franšízy Titanfall a samozřejmě je tu i ten důležitý fakt, že je to titul distribuovaný zdarma. Respawn také v neposlední řadě provedli dobrou práci, takže výsledkem je velký úspěch. 
 
Pro Apex Legends se také chystá Battle Pass, jehož prostřednictvím už EA budou moci začít na úspěchu svého titulu vydělávat. V první sezóně se objeví nové postavy (tzv. Legendy), zbraně, předměty, atd. Lze očekávat podobnou či naprosto stejnou cenu, jakou nasadili i autoři Fortnite a PUBG, čili asi 10 dolarů. Jakýkoliv obsah z placeného Battle Pass by ale měl být odemknutelný i zdarma hraním 
 
Zdroj: Apex Legends - via Twitter


reklama