Ja som hlavne zvedavy jaku cenu tam nastavia - ako pozname Apple a ich cenotvorbu, ta cena bude nastavena hodne vysoko, prestrelena do stratosfery.
Odpovědět2 0
Apple za plby stojan k monitoru pita 1000€ čo je kus železa, myslim si tiež že cena toho auta lepšie oprie do stoličky ako zrychlenie F1 :D
Odpovědět1 0
No to hodně záleží na tom, co to vlastně bude za třída auta. Aby se to zaplatilo, bude to muset být něco trochu "lidovějšího", tedy ne něco na úrovni Ferrari, Rolls Royců, Maybachů a podobně, ale spíše Mercedesů, BMW (a i ti mají nabídku dost širokou). A tam si nemyslím, že půjdou nějak výrazně nad standard daných tříd. Ostatně i v mnoha produktech má Apple docela normální ceny, problémem jsou spíše příplatky. A už dokonce ani to není pravda, takový Galaxy S24 Ultra je dnes už jen o 500 Kč levnější než iPhone 15 Pro Max a dokonce ani v 1TB verzi to není dramatické, kde jde o 8% rozdíl.
Odpovědět0 1
Tak s ohledem na to, že Apple je americká firma a Tesla je v Americe s automobilovým průmyslem dobře rozběhnutá, tak Apple bude muset svou fantazii při tvorbě ceny hodně krotit, pokud bude chtít něco prodat ;-).
Odpovědět0 0
Já jsem spíš zvědavý jak chce Apple to auto vůbec vyrábět, resp u koho, protože je nesmysl, že by rozjížděl svoji vlastní výrobu (minimálně zezačátku), výroba v Číně je v současnosti pro USA nonsens, Tesla určitě volné kapacity mít nebude, takže zbývají nějaké ty tradiční americké automobilky, tam by se kapacita asi našla, ostatně dost jich teď omezuje plány výroby BEV, ale zase z pohledu brandingu to je zrovna u Applu takové nešťastné stát třeba na základech Fordu
Odpovědět1 0
Záleží na tom, jak moc do Číny počítáme Tchaj-wan. Docela se totiž nabízí např. Foxconn. Spekulovalo se nicméně např. o Stellantisu, který by dával smysl i z toho důvodu, že pod něj patří Chrysler.
Odpovědět0 0
Tak Foxconn je sice tradiční kůň Applu, ale v oboru výroby aut je stejný nováček jako on, takže nevím zda by tudy vedla cesta - auta se sice čím dál tím víc digitalizují (a BEV dvojnásob), ale ta mechanika je pořád základ a když vidím jak s tím vlastně dodnes bojuje Tesla, tak si nemyslím, že by se s tímhle standardem kvality Apple spokojil. No ale uvidíme
Odpovědět0 0
Ani v 2028 nebude plne autonomny.
Na plne autonomne auta si pockame desatrocia.
Odpovědět6 0
Ono záleží, co od té autonomie očekáváme. Dovedu si představit, že na dálnici, kde jsou dobře nakreslené vodící čáry, to fungovat může, ale na okrsce bez čar to fungovat určitě nebude dlouhá desetiletí.
Odpovědět0 0
Ja nic ale Apple spomina uroven 5.
Odpovědět0 0
Já myslím, že to se současnou infrastrukturou není možné. Bude třeba nutné změnit systém dopravy, typy vozovek atd.
A to všechno má dnes pod palcem stát a jak dobře víme, státy jsou zkostnatělé, takže hodně štěstí a hlavně trpělivosti ;-).
Odpovědět1 0