Apple iCloud nezvládal vánoční nápor, po 36 hodin měl výpadky
27.12.2020, Milan Šurkala, aktualita
Spousta lidí našla pod stromečkem vánoční dárek s logem společnosti Apple. A není divu, že ho většina z nich chtěla hned zprovoznit. Servery Applu takový nápor nestíhaly a po dlouhou dobu 36 hodin trpěly na výpadky.
Pod vánočním stromečkem našlo mnoho lidí produkty od společnosti Apple. Ať už šlo o chytré hodinky Watch, smartphony iPhone, tablety iPad nebo jiné, většina lidí je chtěla hned aktivovat a zaregistrovat. Jak se ale ukázalo, cloudové servery společnosti Apple nebyly až na takový nápor připraveny a 25. prosince začaly vynechávat. Mnoha lidem se nedařilo nastavit nový účet a přihlásit se ke svým novým zařízením (problém s částí systému "iCloud Account & Sign In").
Apple Support na svém twitterovém účtu napsal, že "ví, že vaše maminka chce mít všechno funkční a cení si, že jí pomáháte vše nastavit, ale zrovna je problém s vysokým zatížením serverů, což ovlivňuje schopnost správně nastavit účet na iCloudu, takže radí to zkusit o pár hodin později." Kolik lidí tento problém ovlivnil, není známo. Vše se ale vrátilo do normálu asi až za 1,5 dne.