Apple nyní podporuje neoficiální servisy jeho produktů i v Evropě
10.7.2020, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Apple je známá tím, že opravy jejích produktů jsou často komplikované a drahé, neboť byly oficiálně dostupné jen v oficiálních (příp. partnerských) servisech. Nově ale rozšiřuje jeho Independent Repair Provider Program i do Evropy.
Produkty společnosti Apple jsou známy tím, že rozhodně nepatří mezi nejlevnější. Hodně drahé jsou i opravy, neboť neoficiální servisy nemají přístup ke všem originálním součástkám a ty neoriginální pak mohou působit problémy, kvůli kterým si to Apple už nejednou slízl (např. zamčením telefonu, který detekoval nepravé komponenty). To se ale postupně mění a na podzim loňského roku představil Independent Repair Provider Program. Do něj se mohou přihlásit i neoriginální servisy, které dostanou přístup k návodům pro opravy a originálním náhradním součástkám.
Od té doby se v USA do programu zapojilo okolo 140 společností, které své služby nabízí v 700 různých lokacích. Nyní se ale program rozšiřuje dál a produkty Applu budou moci opravovat i neoficiální servisy v Kanadě a 32 zemích v Evropě. Členství v programu je bezplatné, což platí i o školeních. Prozatím se program týká telefonů iPhone.
Zdroj: apple.com