Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
31.7.2002, Zdeněk Kabát, článek
Dnes Vám přinášíme druhou část rozsáhlého popisu nového vládce mezi grafickými čipy, ATi Radeon 9700. Po hlavních specifikacích a popisu architektury čipu a paměti zveřejněných v první části naleznete v tomto článku kompletní popis pipeline včetně výtečné technologie SmoothVision 2.0. A věřte že je o co stát…
xR | 31.7.200220:58

Mam takovou drobnou poznamku - usporadani TMU's 8x1x2 je naprosty nesmysl. R9700 ma v kazde pipeline 1 TMU, ktera je adresovatelna az 32x z pixel shaderu a kazdy odkaz na ni pri zmene "adresy" trva min. 1 takt. Co se tyce tech 16 textur, tak tem odpovida 16 texturovacich registru v kazde pipeline. Takze abych to zhrnul - usporadni je 8x1 a kazda dalsi textura pridava takty (pipelines jsou naprosto samostatne a uvnitr nepropojene).

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.