Vzhledem k tomu že na základě veřejně dostupných informací s dobrou mírou přesnosti víme, na základě jakých principů tesla dělá labeling (viz např. https://www.teslarati.com/tesla-3d-labeling-autopilot-reliability-big-leap/ a https://seekingalpha.com/article/4310339-tesla-automatic-labeling-for-computer-vision )
Přijde mi že historicky víme více než dost aby se tohle dalo napsat konkrétně a dalo se s velkou mírou úspěšnosti předvídat jak to bude vypadat tady.... nebo to radši nezmiňovat vůbec a netvářit se že je to velká neznámá.
Chápu, nějaké neznámé tam určitě jsou, ale zase asi tady nikdo nečeká detailní technický rozbor celého algoritmu.
Přijde mi že historicky víme více než dost aby se tohle dalo napsat konkrétně a dalo se s velkou mírou úspěšnosti předvídat jak to bude vypadat tady.... nebo to radši nezmiňovat vůbec a netvářit se že je to velká neznámá.
Chápu, nějaké neznámé tam určitě jsou, ale zase asi tady nikdo nečeká detailní technický rozbor celého algoritmu.
Odpovědět0 3
Koukám, že tenhle článěk psal taky někdo "šikovný", kdo nemá ponětí co anglický pojem "labeling" ve vývoji self driving systémů znamená a co představuje.
Jinak by se v článku nemohlo objevit že "Jak bude auto tyto defekty silnic rozpoznávat, není zatím jasné. Musk hovořil jen o nějakém "označování"."
Velká škoda.
Jinak by se v článku nemohlo objevit že "Jak bude auto tyto defekty silnic rozpoznávat, není zatím jasné. Musk hovořil jen o nějakém "označování"."
Velká škoda.
Odpovědět0 3