Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Atomix1010
Děkuji za Tvůj názor ­- není třeba používat nadávek. Chápu, že to mnoha lidem vadit nemusí a vůbec to nerozporuji.
Navíc jsem svým komentářem nikoho neopravoval, pouze napsal můj názor, pocit a doporučení čeho by se dalo vyvarovat pouhým rozšířením slovní zásoby.

Ty máš potřebu to komentovat svým osobním stylem, ale hodnota Tvého komentáře se rovná 0 ­(slovy nule­).
Na rozdíl od tebe to možná autora trkne či nakopne a o to jde v první řadě.
Já osobně nemám potřebu někoho urážet nebo opravovat.

Pěkný den.
Odpovědět0  0
Dobrý den,
hned na začátek upozorňuji, že bych byl nerad, kdyby se následující příspěvek někoho osobně dotknul. Je to spíše doporučení a můj pocit a názor ­- nejen pro autora tohoto článku.

Již delší dobu pozoruji, že si autoři článků nedělají nijak těžkou hlavu z toho, jak se finální článek čte. Největším problémem je pak podle mě slovní zásoba pisatelů a zpětná vazba, pokud nějakou mají.

Jako příklad uvedu poslední oddíl tohoto článku:

"Vývojáři Panteleev a Kaemer z NVIDIE se už nechali slyšet, že jejich cílem je vypustit otevřenou verzi Quake II RTX. I hra z roku 1997 tak dnes může být velice aktuální a v nové verzi může velice zaměstnat i výkonný hardware. Ostatně není jasné, zda ji vzhledem k ray tracovanému globálnímu osvětlení vůbec může pořádně zvládnout něco jiného než karty řady NVIDIA GeForce RTX. Ale o tom se budeme moci sami přesvědčit, ale zatím není jasné, kdy bude Quake II RTX uvolněn pro veřejnost.­"

Na dvou řádcích použít 3x slovo ­"může­", prakticky po sobě slovo ­"velice­" a posledním souvětí 2x po sobě ­"ale­", což mluvnicky nedává moc smysl. I na počátku zajímavý článek tím ztrácí svou hodnotu.

A takto by se dalo pokračovat u dalších. Někdy je to vážně utrpení...

Přes to vše děkuji za novinku a přeji pěkný den.
Odpovědět1  1