Děkuji za Tvůj názor - není třeba používat nadávek. Chápu, že to mnoha lidem vadit nemusí a vůbec to nerozporuji.
Navíc jsem svým komentářem nikoho neopravoval, pouze napsal můj názor, pocit a doporučení čeho by se dalo vyvarovat pouhým rozšířením slovní zásoby.
Ty máš potřebu to komentovat svým osobním stylem, ale hodnota Tvého komentáře se rovná 0 (slovy nule).
Na rozdíl od tebe to možná autora trkne či nakopne a o to jde v první řadě.
Já osobně nemám potřebu někoho urážet nebo opravovat.
Pěkný den.
Navíc jsem svým komentářem nikoho neopravoval, pouze napsal můj názor, pocit a doporučení čeho by se dalo vyvarovat pouhým rozšířením slovní zásoby.
Ty máš potřebu to komentovat svým osobním stylem, ale hodnota Tvého komentáře se rovná 0 (slovy nule).
Na rozdíl od tebe to možná autora trkne či nakopne a o to jde v první řadě.
Já osobně nemám potřebu někoho urážet nebo opravovat.
Pěkný den.
Odpovědět0 0
Dobrý den,
hned na začátek upozorňuji, že bych byl nerad, kdyby se následující příspěvek někoho osobně dotknul. Je to spíše doporučení a můj pocit a názor - nejen pro autora tohoto článku.
Již delší dobu pozoruji, že si autoři článků nedělají nijak těžkou hlavu z toho, jak se finální článek čte. Největším problémem je pak podle mě slovní zásoba pisatelů a zpětná vazba, pokud nějakou mají.
Jako příklad uvedu poslední oddíl tohoto článku:
"Vývojáři Panteleev a Kaemer z NVIDIE se už nechali slyšet, že jejich cílem je vypustit otevřenou verzi Quake II RTX. I hra z roku 1997 tak dnes může být velice aktuální a v nové verzi může velice zaměstnat i výkonný hardware. Ostatně není jasné, zda ji vzhledem k ray tracovanému globálnímu osvětlení vůbec může pořádně zvládnout něco jiného než karty řady NVIDIA GeForce RTX. Ale o tom se budeme moci sami přesvědčit, ale zatím není jasné, kdy bude Quake II RTX uvolněn pro veřejnost."
Na dvou řádcích použít 3x slovo "může", prakticky po sobě slovo "velice" a posledním souvětí 2x po sobě "ale", což mluvnicky nedává moc smysl. I na počátku zajímavý článek tím ztrácí svou hodnotu.
A takto by se dalo pokračovat u dalších. Někdy je to vážně utrpení...
Přes to vše děkuji za novinku a přeji pěkný den.
hned na začátek upozorňuji, že bych byl nerad, kdyby se následující příspěvek někoho osobně dotknul. Je to spíše doporučení a můj pocit a názor - nejen pro autora tohoto článku.
Již delší dobu pozoruji, že si autoři článků nedělají nijak těžkou hlavu z toho, jak se finální článek čte. Největším problémem je pak podle mě slovní zásoba pisatelů a zpětná vazba, pokud nějakou mají.
Jako příklad uvedu poslední oddíl tohoto článku:
"Vývojáři Panteleev a Kaemer z NVIDIE se už nechali slyšet, že jejich cílem je vypustit otevřenou verzi Quake II RTX. I hra z roku 1997 tak dnes může být velice aktuální a v nové verzi může velice zaměstnat i výkonný hardware. Ostatně není jasné, zda ji vzhledem k ray tracovanému globálnímu osvětlení vůbec může pořádně zvládnout něco jiného než karty řady NVIDIA GeForce RTX. Ale o tom se budeme moci sami přesvědčit, ale zatím není jasné, kdy bude Quake II RTX uvolněn pro veřejnost."
Na dvou řádcích použít 3x slovo "může", prakticky po sobě slovo "velice" a posledním souvětí 2x po sobě "ale", což mluvnicky nedává moc smysl. I na počátku zajímavý článek tím ztrácí svou hodnotu.
A takto by se dalo pokračovat u dalších. Někdy je to vážně utrpení...
Přes to vše děkuji za novinku a přeji pěkný den.
Odpovědět1 1