A předplatné na dýchání nebo rovnou na možnost žít by nebylo? Kam ten svět spěje.
Odpovědět3 1
Moc nerozumím tomu stesku. Vždyť je to normální služba. I za internet, volání, Netflix... si člověk platí měsíční předplatné (a skoro každý to tak bude dělat raději, než platit jednotlivě za každý bajt nebo zhlédnutí každého dílu seriálu či filmu). Jak jinak byste něco takového chtěl platit? Pro firmy je mnohdy výhodnější (jednodušší) platit paušál a nestarat se o to. Každý měsíc zaplatí pevnou sazbu, není třeba třeba jednou za čas kupovat novou verzi, protože se to průběžně obnovuje z předplatného, servis a údržbu řešení má na starosti poskytovatel služby a ne zákazník...
Odpovědět0 0
Na dýchání možná brzy bude. Když se naočkuješ, budeš moci sundat náhubek :-).
Na možnost žít přijde brzy potom.
Odpovědět2 0
Záleží na tom za kolik a jestli to bude spolehlivé. Pokud budu mít jistotu, že si platím paušál a na kliknutí se za pár minut vynoří robotaxi spolehlivě mě odveze, je to geniální věc. (Jasně, také záleží na tom, za kolik. Aby nakonec nebylo vlastní auto podstatně levnější)
Odpovědět0 0
No moc levné to asi nebude. Prvně na tom bude muset vydělat Aurora. Pak na tom musí vydělat i ta firma, která si bude službu autonomních aut u Aurory platit. A uživatel pak bude platit této firmě.
"Aby nakonec nebylo vlastní auto podstatně levnější"
Jako u čehokoli jiného, vždycky záleží i na tom, jak často se ta služba využívá. Pokud člověk volá dvakrát měsíčně, je nesmysl si platit paušál za 500 Kč stejně jako je nesmysl provolat 2 hodiny denně bez téhož paušálu. Ta firma, která si to u Aurory objedná, může cesty pro své zákazníky nabízet opět paušálně i jednotlivě, ale nejspíš i "zadarmo", protože bude zakomponována do ceny jejich služby (např. pokoje). A podle toho to může mít i různou "výhodnost" ve srovnání s vlastním autem.
Odpovědět0 0