No, mnohem rozumnější by asi bylo vyhledat nejbližší parkovací místo, než to "zakempnout" v běžném silničním pruhu a nazdar.
Jízda v mlze je vlastně docela oříšek, protože člověk se spokojí s tím, když vidí aspoň ohraničení jízdního pruhu a protože vše ostatní může vidět třeba jen těsně před sebou, jede pomalu, ale jede.
Zatímco je otázka, jestli vytvořit takový rizikový mód pro autonomní vozy, pokud ne, tak je jediným řešením právě senzor, který vidí v mlze (výborně vidí v mlze), jak se píše v článku.
Odpovědět0 0
Obecně to asi nepůjde bez rozumného kompromisu jako dělá člověk, že jede dál pomalu, nebo dojede pomalu tam kde může zaparkovat. Bez snížení té bezpečnosti v dané situaci nenajde ani parkovací místo a řekne, že v husté mlze se nesmí jezdit vůbec.
Odpovědět0 0
Jsou nastavený na vyšší bezpečnost než řidič člověk.
Člověk jede aspoň pomalu a při extrémní mlze na poslední chvíli vidí zatáčky a nevadí mu, že nevidí dopravní značky, je rád že rozpozná okraj silnice bez čáry.
Autonomním autům ještě nikdo nedovolil snížit bezpečnost za extrémních podmínek, jako dělaj kompromis lidi.
Odpovědět0 0