Nesnáším tento zajebaný trend monitorů 16:9 a ještě skurvenější formáty. Kde jsme se to proboha ocitli, jediný použitelný formát z širokoúhlých monitorů 16:10 je vytlačován do pozadí a když ho už člověk chce, tak rozumný monitory začínají na 11 tis. V práci mám stále 20" 5:4 a úpřímně řečeno se ho nechci vzdát.
Odpovědět0 0
Pane Štěfek, chtěl bych se zeptat, jestli je možné, když už recenzujete samá lidová zařízení, která se kupují po stovkách, krabičku otevřít a trochu detailněji vyfotit vnitřek. Mě jako technika a bastlíře docela zajímá co je uvnitř. Děkuji.
Pro pobavení, i takto může vypadat high-end hifi: http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=
Pro pobavení, i takto může vypadat high-end hifi: http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=
Odpovědět0 0
Zdravím, co se kvality týče tak to nepoznáte,
odstup signálu/šum: u externích zvukovek nad 2 tisíce je tak vysoký, že vám tam spíš bude šumět koncák nebo jiné kurvítko zvuku
zkreslení: rozdíl v řádu tisícin a méně jsou směšné, akorát to zbytečně prodražuje zařizení, i když je pravda, že hi-end hifista (alias vepřová hlava) pozná klidně miliontinu když mu to prodejce řekne a zařízení bude patřičně drahé. Dle mých osobních zkušeností tak na kvalitní aparatuře to začíná být poznat v řádu desetin procenta.
Co se týče přeslechů nebo souběhu kanálů, tak obojí je v poho, toto je problém levných shitů.
Jediné co můžete poznat je, nevím jak to popsat, prostě bipolární operáky hrajou jinak než FETáky a různé typy taktéž, takže záleží, co výrobce použije. (TOTO NENI UKAZATEL KVALITY!)
odstup signálu/šum: u externích zvukovek nad 2 tisíce je tak vysoký, že vám tam spíš bude šumět koncák nebo jiné kurvítko zvuku
zkreslení: rozdíl v řádu tisícin a méně jsou směšné, akorát to zbytečně prodražuje zařizení, i když je pravda, že hi-end hifista (alias vepřová hlava) pozná klidně miliontinu když mu to prodejce řekne a zařízení bude patřičně drahé. Dle mých osobních zkušeností tak na kvalitní aparatuře to začíná být poznat v řádu desetin procenta.
Co se týče přeslechů nebo souběhu kanálů, tak obojí je v poho, toto je problém levných shitů.
Jediné co můžete poznat je, nevím jak to popsat, prostě bipolární operáky hrajou jinak než FETáky a různé typy taktéž, takže záleží, co výrobce použije. (TOTO NENI UKAZATEL KVALITY!)
Odpovědět0 0
Ano, to máte sice pravdu, ale když si spočítáte celkové náklady na tuhle kravinu, tak budete cca na 4000. Musel bych být na hlavu padlej, abych za klávesnici dal takové peníze, jen proto, že psaní subjektivně "konfortnější" (o čemž dost pochybuji na plném zdvihu). Navíc podsvícení je červené, tvůrci asi nepřemýšleli hlavou, proč je zvolena agresivní, výstražná barva?
Odpovědět2 0
Upřímně nejraději bych zaškrtnul "nebojím, SSD již dlouho používám". Ke koupi SSD jsem se rozhodl v podstatě jak vyšla druhá generace od Intelu, koupil jsem 160 a v současné době na něm funguji skoro 2 roky (alespoň myslím), celkově mám zapsáno cca 3,5TB a předpokládaná životnost při stejné průměrné hodnotě zápisů je do roku 2020. Za nic na světě bych se nevrátil k plotňáku, PC je tichej a rychlej, nejen výkonej. Nenechte se zblbnou propagandou vedenou výrobci klasických HDD. Somozrejmě věci jako indexace, swapování a defragmentace je vhodné vypnout, ale o tom je dost na fórech.
Odpovědět5 0
Dobrý den, tak trochu nechápu význam těchto bedýnek. Za cenu kolem 15 tis. si můžu bez problému pořídit 2 nearfield monitory od Adam Audio, který dle mého názoru zmíněné překonává. Dotaz na Vás pene Štefek, zkoušel jste někdy nějakeho adama poslouchat, docela by mě zajímaly názory místních diskutujících, díky.
Odpovědět0 0
Cele BD nechapu, v dnesni dobe, kdy existuje kodek .h264 a film v HD ma cca 9GB, takze by se bez problemu vesel na 2vrstve DVD. Jedine co by bylo potreba udelat je zacit vyrabet prehravece s timto kodekem a ne s nakym prahistoricky MPEG2, podobne jako HD videokamery.
Odpovědět0 0