Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Až 60% nárůst výkonu Pixel Shaderu 2.0 v DirectX 9.1 u karet nVidia

20.10.2003, Martin Štěpánek, aktualita
Až 60% nárůst výkonu Pixel Shaderu 2.0 v DirectX 9.1 u karet nVidia
Na stránkách francouzského internetového deníku PC Impact se objevila zajímavá zpráva, která mluví o nové verzi DirectX 9. Přesněji se jedná o DirectX 9.1. Pokud se ptáte co je na tom zajímavého, odpověď je následující. Microsoft ve spolupráci...
Na stránkách francouzského internetového deníku PC Impact se objevila zajímavá zpráva, která mluví o nové verzi DirectX 9. Přesněji se jedná o DirectX 9.1. Pokud se ptáte co je na tom zajímavého, odpověď je následující. Microsoft ve spolupráci s firmou nVidia upravil kód tak, aby GPU této firmy dosahovaly lepší kvality obrazu a hlavně vyššího výkonu. Výkon se zvedne především v Pixel Shaderech 2.0, kde také byla vylepšena preciznost 32bitového modu. Díky těmto úpravám by se nVidia měla stát opět konkurenceschopnou ve hře Half-Life 2 (po nedávném fiasku, kdy se Valve rozhodli pro spolupráci s ATI a řekli, že výkon karet nVidia byl nedostatečný).

Podle dostupných informací se zrychlyla práce Pixel Shaderů 2.0 až o 60%.

Osobně si ale počkám a dokud toto tvrzení nebude podložené výsledky testů, zdržím se komentáře.

Zdroj: PC Impact
Doporučujeme náš velký přehled desktopových grafických čipů.