Ta paní na to šla správně. Pokud si firma neumí zákazníků vážit, tak by se měla z daného segmentu stáhnout.
Já měl podobnou zkušenost s notebookem od AT Computers:
http://jip.xf.cz/notebook-premio.html
Odpovědět0 0
netreba si nechat skakat po hlave. Ci su to velke spolocnosti alebo statne institucie pokial clovek nezacne pisat staznosti odvolania a hrozit pravnymi postihmi kazdy sa na cloveka vykasle.
Odpovědět0 0
Lukas Krejci
|
14.2.20087:27
"Názorně vidíme v USA oblíbenou možnost - soudit se kvůli všemu" ... a z uvedeného článku názorně vidíme v ČR oblíbenou možnost - nechat si všechno líbit (podle autora by snad měl člověk takové firmě ještě políbit ruce, že se s ním vůbec baví) ...
Odpovědět0 0
ASD_
|
14.2.20088:17
Presne, v USA sa sice dokazu sudit za kde jake somariny, ale zrovna v tomto pripade s nou firma celkom dobre zametala a z tejto pokuty sa mozno poucia. Keby mi firma stratila NB a chceli mi to vynahradit poukazkou a na nakup u nich a to este v tretinovaj hodnote a pri tom sa tvarili, ze mi davaju neviem co, tak aby som asi tiez reagoval podobne.
Odpovědět0 0
Souhlas. Nevím, nakolik byl někdy autor někým "odrbán", ale IMHO by to asi potřeboval :)
Odpovědět0 0
Já si také zažil své, není to myšleno nijak špatně. Za sebe si však myslím, že dost lidí by i rezignovaně sáhlou po první nabídce a pokud ne, tak by rozhodne ani neuvažovali o tom, hnát obdobné věci k soudu...
Odpovědět0 0