Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
reklama
14.6.2005, Štěpán Mrázek, aktualita
Dnes v dopoledních hodinách oznámila společnost LEVI International a.s. vytvoření strategické aliance se společností BGS - Distribution a.s. Pod pojmem strategická aliance si můžeme představit leccos, tisková zpráva (mimochodem je opravdu...
john.europe | 6.6.200511:19
BGS v ČR jsou celkem slušný. Bral jsem od nich nějaké zboží.
Ale v Levi na mě byli nafoukaný, nepříjemný a prý jeden vadný sektor není důvod pro uznání reklamace.
Ach jo....
Odpovědět0  0
Jan Fait, vedoucí RMA LEVI Int. | 15.6.20057:58
Promiňte, ale nemohu s Vámi souhlasit. Pravdou je, že výrobci mají detekční SW ­(Seagate ­- Seatools, WD ­- WDdiag­), kterými je možné HDD prověřit a drobné chyby SW­-ově odstranit. Jsou­-li na HDD vadné sektory i po této výrobcem určené diagnostice před reklamací, je to důvod k reklamaci a HDD Vám bude vyměněný za druhý kus. I kdyby byl na HDD jen jeden vadný sektor.
Odpovědět0  0
john.don | 15.6.20058:55
Ano to jsem také tvrdil.
Ovšem bylo mi řečeno že co říká smart není důležité.
Na druhou stranu po nějaké době a několika telefonech jsem disk vyreklamoval­(rok 2000­-2001?­).

APP: to je jedno, protože o Vašem přístupu se přesvědčí každý když k Vám zavolá. Vypadá to asi takto: Jste náš zákazník? Ne, ještě nějsem. Tak to se s Vámi nebudu bavit. ­(Ale já bych se jím případně chtěl stát.­) Řeknu, mám zájem o nějaké komponenty a chtěl bych se informovat na cenu. A jste náš zákazník? No nejsem a do doby než se informuji na cenu tak o to ani nemám zájem. No já se s Vámi budu bavit pouze pokud budete náš zákazník..naschledanou.

Nedávno jsem k Vám opět­(bohužel­) volal a dopadlo to takhle.

Ještě předtím jsem k Vám volal a bavil se s nějakým Vaším skladníkem.
Myslím že by jste měli dát Vašeho skladníka k telefonu, protože ten byl pro změnu příjemný a dalo se s ním domluvit. Oznámil mi že zboží nemáte, rozloučili jsme se a bylo vyřízeno.

Ale to není poprvé co se to stalo.
Původně jsem sháněl 200 licencí McAfee a náš rozhovor skočil po otázce jestli jsem Váš zákazník. Já chápu že pro Vás 200 tisíc není obchod ale po těch několika telefonech a pataliema s privátním diskem jsem k Vám pojal docela slušnou averzi.

A v ceníku máte celkem slušný nepořádek.
Vypadá to že ho dělá někdo kdo o HW nemá ani ponětí.
Cituji z Levi_24.xls

SEAGATE ATA HDD 5R záruka zár.: RM60­/36 měsíců
40,8GB,ST340015A,2MB,5400.1r­-3R 1 260
40GB,ST340014A,UX,Bar,2MB,7200.7r­-5R 1 265

SEAGATE SATA HDD 5R záruka zár.: 12 měsíců
Tak 5 nebo 12?

ASUS pro AMD procesory zár.: 36 měsíců
M­/B ASUS PSCH­-L­/GL­/VGA­/2xSATA,iE7210,skt.478­/800 4 548
M­/B ASUS PSCH­-SR­/2GL­/SATA­/VGA,iE7210,skt.478­/800 5 719
M­/B ASUS PSCH­-SR­/2GL­/SCSI­/VGA,iE7210,skt.478­/800 7 038
M­/B ASUS PSCH­-SR­/2GL­/IDE­/VGA,iE7210,skt.478­/800 5 281
M­/B ASUS P5CR­-VM­/VGA­/SATA,iE7221,skt.775­/800,mATX 5 134
M­/B ASUS PCH­-DL­/GL­/2xSATA­/1394,2XEON­/533,i875P,ATX 4 841
M­/B ASUS PCH­-DR­/2xGL­/2xSATA­/,2XEON­/533­/400,E7210 6 159
M­/B ASUS NCCH­-DL­/GL­/2xSATA,2XEON­/800­/533,I875P 6 746
M­/B ASUS NCCH­-DR­/GL­/2xSATA,2XEON­/800­/533,E7210 7 625
M­/B ASUS NCL­-DS­/SCSI­/2GL,2XEON­/800,DDR2,E7520,PCIX 14 953
M­/B ASUS NCL­-DS1­/SCSI­/2GL,2XEON­/800,DDR,E7520,PCIX 14 953
M­/B ASUS NCL­-D­/2GLe,2XEON­/800,DDR2,E7520,PCIX 11 729
M­/B ASUS NCLV­-D­/2GL­/2xSATA,2XEON­/800,DDR,E7320 8 504
M­/B ASUS NCT­-D­/PCIe­/WF­/2GLe,2XEON­/800,DDR2,E7525 10 556

Hmm... je bomba že AMD dělá Xeony :o­)­)

Příslušenství K M­/B MSI zár.: 6 měsíců
MegA Stick 511 Lite, USB 2.0, 128MB, retail 1 270
(To je příslušenství?­)

SMC ­- bezdrátové síťové prvky zár.: 60 měsíců
Koukněte se na to a uvažte jestli z toho poznáte o jaký produkt se jedná a jestli jste schopný podle toho najít datasheet.

Inu co Vím tak firma All­-electronics přes kterou beru ­- od Vás už moc brát nebude. Takže to je jedno.

Ovšem když to srovnám s přístupem s BGS ­- v žirovnické.
Tak tam jsem byl velice slušně přijat a nabídku mi udělali.
Nikdo na mě nebyl nepříjmený. Naopak. Neměl jsem pocit že tam žadoním o to abych mohl utratit firemní peníze.

Pokud mi nevěříte, zavolete od někud z domova do Vaší společnosti a sám uvidíte.

PS: Je to už 3­-4 měsíce co jsem k Vám volal. Třeba jste se už situace hodně změnila. No kdo ví. Pak se samozřejmě omlouvám.
Odpovědět0  0
ALF | 15.6.20059:09
Bohuzel zde s nasim Jon.Donem musim souhlasit... jsem sice registrovany zakaznik Levi ale prilis jsem toho nekoupil. Ma zkusenost je ta ze obchodnici se kterymi jsem mel tu cest na me nebyli zrovna nejvice privetivy a casto jsem musel dlouze vysvetlovat kdo jsem coz odrazuje kdyz clovek neco rychle potrebuje....
Jinak jsem v Levi ale nemel problem, pres E­-shop to slo celkem dobre
Odpovědět0  0
john.don | 15.6.200522:31
Voe proč ,,Bohuzel zde s nasim Jon.Donem musim souhlasit...­"
Copak jsem nějakej satan? To vy­(banda­) hned nadáváte každýmu co vyjádří svodobně svůj názor a svoje zkušenosti. Ještě že nejste v církvi a není 13té století, to bych už plápolal na hranici a vy by jste vybíjel zbytek rodiny a měl vrcholné potěšení ze zabíjení ­- protože jsem něco řek.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.