Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

blazer00

Registrace: 13.10.2017
Komentářů: 17, score -2.3
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 11.11.2021 s hodnocením +2:
Smutné je, že když si pojedu teď vyměnit baterii v Leafu, tak si musím za plnou cenu koupit novou baterii a automaticky mi vezmou tu starou. Nejde že bych ji chtěl sám pro své využití nechat. Prostě vám ji vezmou a ani nedají slevu na tu novou baterii, díky zpětnému odběru. To se pak dobře vydělává na přeprodeji bateriíí takovým firmám. Mě samotnému by se hodila taková stará baterie která má ještě kapacitu 10 až 15kWh. Místo toho si musím pro rodinný dům koupit novou baterii kde každá kWh stojí zhruba 10 tis.Kč ­(pylontech)
Komentář z 29.4.2023 s hodnocením 0:
pokud se bojíte požáru, tak jistě chodíte jen pěšky. Jinak hoří úplně vše a spalováky násobně více jak elektromobily. Srovnávat jednoho z největších výrobců elektromobilů s malosériovou škodovkou je docela zvláštní. Však až vyrobí škodovka 1 milion elektromobilů ročně, tak uvidíme jestli pořád se jim budou vyhýbat požáry.
Komentář z 30.4.2023 s hodnocením -1:
Ano. Je do toho zahrnut i ten poměr provozovaných aut. Pojišťovny a statistické úřady to ale počítají měřítkem jednoho požáru na množství ujetých kilometrů všech vozidel s daným pohonem. Pokud by jste chtěl, tak si to najdete. Učinnost hašení elektromobilu je taková, že když už ho hasíte, tak hasíte vozidlo, ale né samotný zdroj požáru. Ta baterie je ve vodotěsné schránce a voda se tak ke zdroji vůbec nedostane. Proto je nyní jediné řešení hodit takové auto do nádrže s vodou a počkat až ustane chemický proces který stále vozidlo zapaluje. Oběvují se už ale technologie které prorazí schránku s bateriemi a tlačí hasící médium přímo dovnitř baterie. S největší pravděpodobností tedy bude stačit do budoucna vybavit hasiče správným vybavením aby bylo hašení efektivní. Každopádně tohle jsou věci které mne jako zákazníka moc nezajímají. Neplánuji že si budu zapalovat vozidlo. Mě stačí ta informace že požáry elektromobilů od baterie jsou ojedinělé případy. Častěji se spíše objevuje jejich úmyslné zapálení. Někdy jako pojišťovací podvod, jindy jen lidská závist.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 30.11.2023 s hodnocením -4:
Poptávka po BEV klesá jen u výrobců kteří zaspali dobu a vyrábí špatná auta. To je docela zásadní rozdíl. Nejvíc to kontrastuje na celosvětových prodejích, kde prodeje BEV stále rostou. Ostatně od potápějícího se VW bych nechtěl BEV, ale bohužel už ani spalováka.
Komentář z 26.8.2020 s hodnocením -4:
Rozdíl v ceně domu, nebo bytu 2+1 a 3+1 může být klidně 500tis a výše. Přitom by vám ze zamknutého pokoje žádné výhody neplynuly. Proto to nikdo nedělá. V automobilovém průmyslu je ale situace úplně jiná. Výrobcům se nevyplácí vyrábět několik různých dílů s různými funkcemi pro jedno vozidlo. Raději vyrobí jeden díl a pomocí sw udělají blokaci. Dle mne je lepší koupit vozidlo na které mám finančně a případně si pak dokoupit za již menší poplatek navýšení dojezdu, nebo výkonu. Lepší než pak měnit celou baterii za půl mega, nebo motor za hromadu bobulí.
Komentář z 26.8.2020 s hodnocením -3:
Nemyslím si že máte pravdu. Pokud upravíte parametry vybíjení, nebo nabíjení baterie, tak v jednom případě hrozí zničení baterie ­(dobře vám tak, ale i takhle by se našla spousta lidí kteří si budou stěžovat­), nebo hrozí požár v případě přebití, který vám v pohodě zapálí dům a opět si budete stěžovat jak je to možné. V případě že máte dostatek soudnosti a nebudete si stěžovat, tak ještě zbývá spousta médii, které hledají senzaci jak někoho napadnout a zostudit. To by byla zbytečná a nepříjemná reklama pro ostře sledovanou Teslu. Ostatně takových článků už bylo více, jak někde začla hořet. Málokdy se už ale zpětně dozvíte že za to třeba automobilka nemohla. A to že můžete nevhodným zásahem do sw nějak ovlivnit funkci autopilota, to je taky velké riziko. Mrtví pak nemluví a neřeknou že si za to mohou sami.
Takže já být na pozici majitele takové automobilky, tak nejednám jinak.