Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od blazer00
Poslední věta v článku o tom jak někteří výrobci šlapou na brzdu. Takže ano.. někteří šlapou na brzdu, zatímco jiní mají zaduplý plyn až do podlahy.
Odpovědět0  2
Poptávka po BEV klesá jen u výrobců kteří zaspali dobu a vyrábí špatná auta. To je docela zásadní rozdíl. Nejvíc to kontrastuje na celosvětových prodejích, kde prodeje BEV stále rostou. Ostatně od potápějícího se VW bych nechtěl BEV, ale bohužel už ani spalováka.
Odpovědět0  4
Ano. Je do toho zahrnut i ten poměr provozovaných aut. Pojišťovny a statistické úřady to ale počítají měřítkem jednoho požáru na množství ujetých kilometrů všech vozidel s daným pohonem. Pokud by jste chtěl, tak si to najdete. Učinnost hašení elektromobilu je taková, že když už ho hasíte, tak hasíte vozidlo, ale né samotný zdroj požáru. Ta baterie je ve vodotěsné schránce a voda se tak ke zdroji vůbec nedostane. Proto je nyní jediné řešení hodit takové auto do nádrže s vodou a počkat až ustane chemický proces který stále vozidlo zapaluje. Oběvují se už ale technologie které prorazí schránku s bateriemi a tlačí hasící médium přímo dovnitř baterie. S největší pravděpodobností tedy bude stačit do budoucna vybavit hasiče správným vybavením aby bylo hašení efektivní. Každopádně tohle jsou věci které mne jako zákazníka moc nezajímají. Neplánuji že si budu zapalovat vozidlo. Mě stačí ta informace že požáry elektromobilů od baterie jsou ojedinělé případy. Častěji se spíše objevuje jejich úmyslné zapálení. Někdy jako pojišťovací podvod, jindy jen lidská závist.
Odpovědět0  1
pokud se bojíte požáru, tak jistě chodíte jen pěšky. Jinak hoří úplně vše a spalováky násobně více jak elektromobily. Srovnávat jednoho z největších výrobců elektromobilů s malosériovou škodovkou je docela zvláštní. Však až vyrobí škodovka 1 milion elektromobilů ročně, tak uvidíme jestli pořád se jim budou vyhýbat požáry.
Odpovědět1  1
Než SUV tank od škodovky který bude kdo ví kdy. Možná za 4 a více let, tak si raději pořídím číňana. https:­/­/www.byd.com­/eu­/car­/han
Odpovědět0  0
To co platíte za OZE, vlastně platíte za zmršený zákon z doby kdy se stavěly FVE na polích. Nyní když si postavíte vlastní FVE tak výkupní cena elektřiny od vás je okolo 0,9 Kč­/kWh a to ještě vám hází klacky pod nohy ve smyslu, že nesmíte do sítě posílat 3f víc jak 4kW. U 1f bez limitu. U 1f je ale takové krásné počítání.. v 1f dodáte třeba 10kWh do sítě a v 2.f 5kWh odeberete ze sítě, ve 3.f stejně 5kWh. Takže dodal jste 10 a spotřeboval taky 10. Takže vám napočítají třeba 48kč za odběr ­- 10 kč za to co jste vyrobil. Takže žádné šul nul.. pořád cálujete. Elektřina kterou jste vyrobil a nespotřeboval přetéká k nejbližšímu spotřebiči, což bude nějaký soused. Z vašeho domu tedy odtíká každá kWh za 0,9Kč a soused za ni zaplatí 4,8Kč a teď po zdražení klidně i 7Kč.
OZE tedy není podpora výkupu zelené elektřiny!! Je to jen zlodějina díky neschopnosti politiků kteří tam seděli 15 let zpět!
Odpovědět0  0
Smutné je, že když si pojedu teď vyměnit baterii v Leafu, tak si musím za plnou cenu koupit novou baterii a automaticky mi vezmou tu starou. Nejde že bych ji chtěl sám pro své využití nechat. Prostě vám ji vezmou a ani nedají slevu na tu novou baterii, díky zpětnému odběru. To se pak dobře vydělává na přeprodeji bateriíí takovým firmám. Mě samotnému by se hodila taková stará baterie která má ještě kapacitu 10 až 15kWh. Místo toho si musím pro rodinný dům koupit novou baterii kde každá kWh stojí zhruba 10 tis.Kč ­(pylontech)
Odpovědět2  0
Nemyslím si že máte pravdu. Pokud upravíte parametry vybíjení, nebo nabíjení baterie, tak v jednom případě hrozí zničení baterie ­(dobře vám tak, ale i takhle by se našla spousta lidí kteří si budou stěžovat­), nebo hrozí požár v případě přebití, který vám v pohodě zapálí dům a opět si budete stěžovat jak je to možné. V případě že máte dostatek soudnosti a nebudete si stěžovat, tak ještě zbývá spousta médii, které hledají senzaci jak někoho napadnout a zostudit. To by byla zbytečná a nepříjemná reklama pro ostře sledovanou Teslu. Ostatně takových článků už bylo více, jak někde začla hořet. Málokdy se už ale zpětně dozvíte že za to třeba automobilka nemohla. A to že můžete nevhodným zásahem do sw nějak ovlivnit funkci autopilota, to je taky velké riziko. Mrtví pak nemluví a neřeknou že si za to mohou sami.
Takže já být na pozici majitele takové automobilky, tak nejednám jinak.
Odpovědět0  3
Samozřejmě že jste tu baterii zaplatil. Nikdo vám nebude dávat něco zadarmo. Při placení jste ale platil za vozidlo o daných parametrech a souhlasil jste s nimi. U spalovacích motorů máte taky možnost jednoho typu motoru a většinou dvou možností výkonu. Je to zrůdnost, nebo marketing? Zajímavé že tam to nikomu nevadí.
Odpovědět0  3
Vždyť je to stejné jako bych tu řval do světa jak je možné že mne jakkoli omezí hra, když jsem si ji stáhnul někde z warezu. Proč mám ban, když jsem v online hře jen cheatováním získával nějakou výhodu? atd...
Odpovědět0  3
Dobře.. tak jinak... jak můžete mluvit o moralitě automobilky, když zrovna vy obhajujete nezákonné úpravy duševního vlastnictví? Vozidlo je sice vaše, ale sw ne.
Odpovědět0  2
Vnitřní odpor nemá nic společného s efektivitou, ale je to parametr. Množství článků je u Tesly výhodou a né nevýhodou. Protože se zde počítá s degradací článků, tak jich mají více aby ty defektní mohl systém snáze odpojit a uživatel nemusel nic řešit a aby ani nepoznal rozdíl.
S motorem máte sice pravdu, ale i ten nejméně výkonný motor Tesly je stále až až dostačující. Myslím si že by jste si pískal, kdyby vaše auto takhle akcelerovalo. O to více mne mrzí, jak k elektrifikaci přistoupila Mazda, které jsem vždy držel palce a fandil jí.
Odpovědět0  3
souhlas.. ale ta tuningová firma jistě nedělala žádné homologace na takhle upravené vozidlo, nedělala crash testy a podobně. Nepleťte sem pozemky. Ty se řídí úplně jinými zákony.
Spíše se podívejte na firmu Boing jaké má problémy s úpravou sw a co vše dokáže zavinit vadný sw.
Odpovědět0  3
Rozdíl v ceně domu, nebo bytu 2+1 a 3+1 může být klidně 500tis a výše. Přitom by vám ze zamknutého pokoje žádné výhody neplynuly. Proto to nikdo nedělá. V automobilovém průmyslu je ale situace úplně jiná. Výrobcům se nevyplácí vyrábět několik různých dílů s různými funkcemi pro jedno vozidlo. Raději vyrobí jeden díl a pomocí sw udělají blokaci. Dle mne je lepší koupit vozidlo na které mám finančně a případně si pak dokoupit za již menší poplatek navýšení dojezdu, nebo výkonu. Lepší než pak měnit celou baterii za půl mega, nebo motor za hromadu bobulí.
Odpovědět0  4
pro marou a jiné co takhle argumentují.!
Elektromobil je vlastně elektrický spotřebič. Zákony zní jasně že každý spotřebič v evropě musí podléhat tak zvanému prohlášení o shodě. To je to logo CE. Tím pádem každý výrobce elektrického spotřebiče se chrání tím, že v manuálu máte zapsáno, že je zakázáno jakkoli zasahovat do konstrukce, upravovat ji, měnit funkce a nebo zasahovat do sw jinak než jako obsluha! Doma taky neupravujete řídící sw plynového kotle. Dostal by jste sice pár kW výkonu navíc, ale za cenu možného neštěstí. To nechcete vy a ani výrobce, který by tak musel řešit proč vám vybouchnul kotel. U Tesly je to podobné. Taky nechce řešit proč někdo uhořel v autě po neodborné úpravě.
Odpovědět0  3
Chybnou úvahu máte vy. Žádná chytrá automobilka by nepřidala do vozidla větší váhu navíc, pokud by to nemělo nějaký smysl. U elektromobilu je to obzvláště citelné. Větší váha=kratší dojezd. Větší kapacita akumulátorů než je využitelná se ale u elektromobilů využívá z důvodu udržení větší životnosti. Dělají to všichni výrobci. Tesla má tu rezervu větší, ale taky má baterie stavěné na 1 milion km. Konkurence má rezervu menší a spolu s né moc dobrou vnitřní architekturou, také bohužel podstatně menší i životnost.
Odpovědět0  3
Nejspíš netušíte v čem je Bitcom tak jinej oproti ostatním možnostem plateb a proč tedy má tak velkou popularitu.
Všechny banky a bankovní ústavy trasují a pamatují si bankovní operace ­(stejně tak virtuální měny jako Paypal­). Státy tak mají možnost sledovat co se nakupuje­/prodává a na zákaldě toho pak vyžadovat daně. To také hojně dělají. Stejně tak do těchhle transakcí nahlíží bezpečnostní orgán.
No a protože je mnoho lidí kteří nechtějí být stále pod dozorem a nebo řešit daně, tak proto vzniknul Bitcoin. Defakto Bitcoin je měnou která nepodléhá žádnému dozoru a státy ani dozorčí orgány nemají možnost sledovat za co utrácíte své peníze! Tohle je tedy jediné plus Bitcoinu a jak je vidno, tak velmi žádané.
Odpovědět0  2