Krásně o této problematice pojednává dokument The Great Hack, pokud vás to zajímá, doporučuji zhlédnout. Cílená reklama má na demokracii mnohem větší vliv, než si uvědomujeme a osobní data lze použít způsoby, o kterých nic nevíme, právě proto je to tak nebezpečné a je dobré o tom vědět, abychom byli alespoň o trochu méně ovlivnitelní.
Odpovědět1 0
Jako, že facebook bude zobrazovat jen tu správnou reklamu tak aby vyhrál demokratický prezdient a mohla pokračovat likvidace země a islamizace světa?
Odpovědět7 1
Bohužel. Běžný volič je slabé mysli až slaboduchý a jde ovlivnit reklamou a sliby. Realita, jak se dotyčný kandidát a strana chovali celé roky jde najednou stranou a volič opravdu věří slibům.. Ovšem na druhou stranu trochu transparentnosti by u reklam neuškodilo. nejen u politických.
Odpovědět2 0
komouši o slibech vědí své :D že :D alespon že už máš trochu sebereflexe :D
Odpovědět0 1
Však také svoje sliby plnili. A teď Babiš tak 1/3. Mezitím byla čistá nula bejby :)
Odpovědět1 0
Videl som to, ale zeby som bol z toho ohromeny alebo podobne sa povedat neda. Politika bola vzdy o tom ako ovplyvnit masy, ci uz prazdnymi slubmi, gulasom s pivom alebo po novom reklamami a clankami na socialnych sietach.Teraz akurat maju prostriedok ako tie svoje sluby konkretne mierit na daneho cloveka, ale principialne sa od pociatkov demokracie nic nezmenilo. A samotna demokracia ma vyznam hlavne vtedy, ked mate vzdelanu a uvedomelu spolocnost, ale kedze tretina americanov veri, ze zem je plocha, a nehovoriac o tom kolko ludi na svete veri v nejaku nadprirodzenu bytost, ktora zmaze ich hriechy, tak sa niet co cudovat ich vyberu.
Odpovědět1 0
Kdyby byli lidé inteligentní a uvědomělí, tak by teoreticky mohla demokracie fungovat. Ovšem za takových podmínek by mohl fungovat i komunizmus, nebo cokoliv jiného. Ono spíš: kdyby byli chytří a svatí, tak by neměli potřebu si rozkazovat vládou..
Odpovědět0 0