BMW.de na blacklistu Google
7.2.2006, Milan Šurkala, aktualita
Známá německá automobilka BMW používala nekalé praktiky, aby v Googlu měla co nejlepší výsledky hledání. Proto byla stránka BMW.de zařazena do blacklistu dokud situaci nevyřeší. Problém je v tom, že website BMW.de používá neuvěřitelné množství...
Známá německá automobilka BMW používala nekalé praktiky, aby v Googlu měla co nejlepší výsledky hledání. Proto byla stránka BMW.de zařazena do blacklistu dokud situaci nevyřeší.
Problém je v tom, že website BMW.de používá neuvěřitelné množství různých klíčových slovíček vztahujících se k automobilům (např. i neuwagen - nový vůz). Uživatelé rovněž klikají na stránky, které vypadají, že obsahují mnoho informací, ale poté jsou pomocí JavaScriptu přesměrováni na další stránku, kde je méně textu a více obrázků.
Takovéto stránky obvykle mají menší Google rating, takže tímto podvůdkem si BMW chtělo zajistit, aby i tyto pro Google neatraktivní stránky byly hojně navštěvovány.
Z podobných důvodů byla rovněž odstraněna stránka Ricoh.de. Až společnosti přesměrovávání stránek a nadbytečná klíčová slova odstraní, vrátí se zpátky do indexu stránek Google.
Zdroj: www.pcpro.co.uk
Problém je v tom, že website BMW.de používá neuvěřitelné množství různých klíčových slovíček vztahujících se k automobilům (např. i neuwagen - nový vůz). Uživatelé rovněž klikají na stránky, které vypadají, že obsahují mnoho informací, ale poté jsou pomocí JavaScriptu přesměrováni na další stránku, kde je méně textu a více obrázků.
Takovéto stránky obvykle mají menší Google rating, takže tímto podvůdkem si BMW chtělo zajistit, aby i tyto pro Google neatraktivní stránky byly hojně navštěvovány.
Z podobných důvodů byla rovněž odstraněna stránka Ricoh.de. Až společnosti přesměrovávání stránek a nadbytečná klíčová slova odstraní, vrátí se zpátky do indexu stránek Google.
Zdroj: www.pcpro.co.uk