Hoďte sem dokumentaci, my se vám na to podíváme. To zase bude jeden závit v palcích a protikus v metrice :o)
Odpovědět4 0
Někdo asi použil už až moc velký kladivo... :-)
Odpovědět0 0
Která to byla marťnská sonda? :) Už si to nepamatuji. (btw, cm a palce se alespo'n už na první pholed hodně liší. Ale yardy a metry.. Tam je rozdíl necelá desetina a to se dá relativně snando přehlédnout.
Odpovědět0 0
Hardware, který se dá zničit software, si nic jiného nezaslouží... :D
Odpovědět1 0
Schiaparelli
Odpovědět0 0
Amatérismus v Boeingu pokračuje.
Odpovědět3 1
Jo jo, kdyby se to víc testovalo už při výrobě....
a treba se ještě den před ostrým startem udělal simulovaný start, včetně tankování a všech procedur tak by se na to přišlo, ale je vidět že tady nikdo předstartovní zkoušky nedělá. A vše se odhaluje až když se jede na ostro
Nakonec zjistí že ventily jsou prostě zadřene protože byla odflaknuta výroba s nedodržení toleranci v rozměrech :)))
!! Docela mě překvapuje že chtějí vzít druhy servisní modul....
Předpokládám že tam jsou ventily stejné, očekávám tedy stejný problém
Odpovědět1 0
Už ten pokus o start byl bizár. Jim se zaseknou ventily. Neví proč. Neřeší proč. Jen se je pokusí rozhýbat a v nouzi dostat do polohy zavřeno. A odstartovat. A očividně je vůbec nezajímalo, co se stane pak. Jestli se za letu vůbec otevřou. Nebo opět nezaseknou. Nebo co je tam dalšího odfláknutého.. Přijde mi, že na jakékoliv zdání bezpečnosti naprosto kašlou.
PS: přitom je to zhovadilost i z hlediska peněz. ONI potřebují testovací let. Aby proběhl úspěšně a dostali data. Ne aby to třeba bouchlo na startu.. A ten samotný start je stojí xy dolarů. Nevím přesně, ale tipnu by voko 100m?
Odpovědět1 0