Zkouším s WD komunikovat ohledně reklamace, protože prodejce to na základě tohoto parametru rozhodně nevymění.
Nejdříve mě odkázali na česky psanou stránku podpory. Ta ale v CZ nekomunikuje. Jen to zapomněli uvést (což se jim stává docela často).
Pak zkoušeli posílat veřejně dostupné odkazy na téma "Co je to SMR".
A nakonec požádali o kontaktní údaje a nabídli výměnu. Následně poslali RMA (číslo reklamace) a průvodní list včetně detailního popisu kam to poslat a jak zabalit (5 cm výplně z každé strany disku, jinak záruka neplatí :-) ).
Akorát si myslí, že bych si měl zaplatit odeslání k reklamaci. Je to do Německa a cena cca 500 Kč pro mě rozhodně není přijatelná.
Tak jsem jim to napsal na podporu a těším se co odpoví...
Nejvíce přínosné komentáře
Vše zdarma, jen ten čas než jsme se dohodli...
Cílová adresa je tentokrát Polsko...
Nejdříve mě odkázali na česky psanou stránku podpory. Ta ale v CZ nekomunikuje. Jen to zapomněli uvést (což se jim stává docela často).
Pak zkoušeli posílat veřejně dostupné odkazy na téma "Co je to SMR".
A nakonec požádali o kontaktní údaje a nabídli výměnu. Následně poslali RMA (číslo reklamace) a průvodní list včetně detailního popisu kam to poslat a jak zabalit (5 cm výplně z každé strany disku, jinak záruka neplatí :-) ).
Akorát si myslí, že bych si měl zaplatit odeslání k reklamaci. Je to do Německa a cena cca 500 Kč pro mě rozhodně není přijatelná.
Tak jsem jim to napsal na podporu a těším se co odpoví...