Od WD dnes dorazil nový disk, dokonce bez SMR :-).
Vše zdarma, jen ten čas než jsme se dohodli...
Vše zdarma, jen ten čas než jsme se dohodli...
Odpovědět1 0
Dnes bezplatně vyzvednuto k výměně.
Cílová adresa je tentokrát Polsko...
Cílová adresa je tentokrát Polsko...
Odpovědět1 0
Zkouším s WD komunikovat ohledně reklamace, protože prodejce to na základě tohoto parametru rozhodně nevymění.
Nejdříve mě odkázali na česky psanou stránku podpory. Ta ale v CZ nekomunikuje. Jen to zapomněli uvést (což se jim stává docela často).
Pak zkoušeli posílat veřejně dostupné odkazy na téma "Co je to SMR".
A nakonec požádali o kontaktní údaje a nabídli výměnu. Následně poslali RMA (číslo reklamace) a průvodní list včetně detailního popisu kam to poslat a jak zabalit (5 cm výplně z každé strany disku, jinak záruka neplatí :-) ).
Akorát si myslí, že bych si měl zaplatit odeslání k reklamaci. Je to do Německa a cena cca 500 Kč pro mě rozhodně není přijatelná.
Tak jsem jim to napsal na podporu a těším se co odpoví...
Nejdříve mě odkázali na česky psanou stránku podpory. Ta ale v CZ nekomunikuje. Jen to zapomněli uvést (což se jim stává docela často).
Pak zkoušeli posílat veřejně dostupné odkazy na téma "Co je to SMR".
A nakonec požádali o kontaktní údaje a nabídli výměnu. Následně poslali RMA (číslo reklamace) a průvodní list včetně detailního popisu kam to poslat a jak zabalit (5 cm výplně z každé strany disku, jinak záruka neplatí :-) ).
Akorát si myslí, že bych si měl zaplatit odeslání k reklamaci. Je to do Německa a cena cca 500 Kč pro mě rozhodně není přijatelná.
Tak jsem jim to napsal na podporu a těším se co odpoví...
Odpovědět1 0