tohle je extrém, to asi ještě hodně dlouho na běžných autech nebude. dron by byl jednodušší. na střeše auta by se nabíjely dva drony, nebo si tam vyměňovali baterie, střídali by se ve vzduchu kus před autem a stačilo by zpracování obrazu kamery. např 50 m vysoko, 50 m před autem. je to extrém, ale ten laser ještě větší. laser jistě neuhlídá kam všude míří na zahrady, takže bude ozařovat lidi a zvířata. nebo asi jednodušší by bylo, kdyby bylo několik málo dronů vysoko nad městama. dron v podobě letadla drženého vztlakem křídel, takže úspornější provoz. auto by si vyžádalo informace o objektech na ulici před sebou.
Odpovědět0 0
Drony v každém autě radši ne, moc bezpečné to není a zasekaly by vzduch, navíc to nebude fungovat třeba v tunelech. A místo městských dronů by mi dávalo větší smysl použít pár malých vzducholodí nebo třeba balonů. Nebo nějak využít kamery, co už na ulicích stejně jsou.
Odpovědět0 0
jo jo vzducholodě a balony by byli dobrý, ale nevím jak by se udrželi nad městem ve větru, vzducholoď v menším větru jo, balón ne a balón s vrtulí, to už je skoro vzducholoď, třeba by to šlo. ty drony nad městem by mohli jít, bylo by jich stejně málo jako vzducholodí, díky výšce by do ulic viděli. v podobě letadla co bude kroužit by se udrželo o moc dýl než dron bez křídel, ale nevím jak dlouho :-) městské kamery určitě, to by bylo dobrý. tomu letadlu by mohl klasický dron vozit baterie na výměnu :-) když přemýšlím o tom vymyšlení obrazu od laseru odraženého dvakrát od zdi, tak to nechápu.
Odpovědět0 0
Ve městě úplně stačí fixní kamery. Jejich údržba a provoz prakticky nic nestojí a pořizovací náklady taky nejsou tak vysoké, takže jich lze namontovat relativně hodně.
Odpovědět1 0
Hlavní křižovatky, každá se čtyřmi kamerami, to jde, ale celkově těch křižovatek je moc, kde může vyběhnout dítě za rohem. To by asi byl šílený počet kamer. I když šílený počet dopravních značek už máme, tak možná to tak může dopadnout i s kamerama.
Odpovědět0 0