Pro malou firmu se dají pořídit levnější modely a fungují překvapivě dobře mnoho let (stále používám pásky LTO3) a pravidelně každý týden se na pásky zapíší týdenní zálohy. Přirozeně nejde o plně automatizovanou páskovou knihovnu se skladovacím sálem, ale svůj účel plní a s pomocí komprese se vejde na LTO3 celá týdenní offline záloha (archivace).
Redundantní datové pole, servery, kamerový systém, síť, alarm, čtečky čipových karet ... utáhne jedna on-line UPS s přepínačem sítě (Atys), který po ztrátě napětí na předřazeném jističi (1 minuta) okamžitě přepíná na bypass, což není nic jiného, než obyčejná stavební přenosná elektrocentrála, která do 30 vteřin po nastartování začíná krmit UPS dlouhé hodiny. Je nás dohromady pár, ale protože projektuji, vyrábím, ale i stavím řídící a rozvodné skříně, tak si umím poradit, jak udělat to co chci, aniž bych spoléhal na "drahou (ne)kvalitu). Postavit to nezabralo ani dva víkendy.
Redundantní datové pole, servery, kamerový systém, síť, alarm, čtečky čipových karet ... utáhne jedna on-line UPS s přepínačem sítě (Atys), který po ztrátě napětí na předřazeném jističi (1 minuta) okamžitě přepíná na bypass, což není nic jiného, než obyčejná stavební přenosná elektrocentrála, která do 30 vteřin po nastartování začíná krmit UPS dlouhé hodiny. Je nás dohromady pár, ale protože projektuji, vyrábím, ale i stavím řídící a rozvodné skříně, tak si umím poradit, jak udělat to co chci, aniž bych spoléhal na "drahou (ne)kvalitu). Postavit to nezabralo ani dva víkendy.
Odpovědět0 0
A za několik let (brzy), bude vydávat povolení k výjezdu, pokud jsi s 30ti denním předstihem vyplnil žádost, odeslal ve třech kopiích a s předplaceným zeleným výpalným.
Trošku mi to připomíná ten nápad ekologické čtvrti, kdy si ekologicky smýšlející nájemníci a investor odsouhlasili, že každý byt bude připojen maximálně 16A (podotýkám 1 pólovým) jističem a musí to stačit. Druhý blok nyní dostavují dokonce s 10A (opět podotýkám 1 pólovým) jističem a podle toho vypadají i vodiče. Rakušáci a Němci jsou vždy zeleně napřed, u nás by naštěstí 10A neprošel a s 16A by investor přišel o zuby, ale ono to k nám také přijde.
Uhádneš, jak dopadla ekologicky smýšlející tlupa při srážce s realitou? Tohle je v principu stejné, zelený blbec navrhne a úřad zelené tuposti a demence posvětí.... tady ta zelená squadra nyní řeší, co s tím budou dělat a kdo jim to udělá, protože stoupací šachty si v rámci úspory k vytápění "chytře" zaizolovali a navíc jsou tak úzké, že tam už nikdo 95-120 mm2 neprotáhne, natož to ohýbat do elektroměrných skříní (vždy na patře a protipožární).
Trošku mi to připomíná ten nápad ekologické čtvrti, kdy si ekologicky smýšlející nájemníci a investor odsouhlasili, že každý byt bude připojen maximálně 16A (podotýkám 1 pólovým) jističem a musí to stačit. Druhý blok nyní dostavují dokonce s 10A (opět podotýkám 1 pólovým) jističem a podle toho vypadají i vodiče. Rakušáci a Němci jsou vždy zeleně napřed, u nás by naštěstí 10A neprošel a s 16A by investor přišel o zuby, ale ono to k nám také přijde.
Uhádneš, jak dopadla ekologicky smýšlející tlupa při srážce s realitou? Tohle je v principu stejné, zelený blbec navrhne a úřad zelené tuposti a demence posvětí.... tady ta zelená squadra nyní řeší, co s tím budou dělat a kdo jim to udělá, protože stoupací šachty si v rámci úspory k vytápění "chytře" zaizolovali a navíc jsou tak úzké, že tam už nikdo 95-120 mm2 neprotáhne, natož to ohýbat do elektroměrných skříní (vždy na patře a protipožární).
Odpovědět0 1
Pokud se domníváš, že deaktivovaný (vypnutý) rádoby inteligentní systém je skutečné deaktivovaný (vypnutý), potom bys to měl jít vysvětlit tomu utrženému igelitu a kamionu za mnou, který neměl šanci. Ještě to mají ošetřené tak, aby se při každém nastartování musel systém opět "deaktivovat" a z vlastní bolestivé zkušeností vím, že "deaktivovaný" neznamená vůbec nic. Je otázkou času, kdy se toho chytne úřad obecné debility a demence a nařídí to jako povinné a nevypnutelné.
Inteligence nemá s řízením co dočinění, můžeš mít třeba 4 tituly a IQ160, ale že umíš řídit = ovládat vozidlo a sledovat situaci v okolí, to vážně neznamená. Někdy je to právě naopak, zmatený intelektuál dokáže vytvořit hodně složité situace a čím více bude v autech asistentů, tím méně budou lidé schopní řídit. Už i to couvání a parkování bez vymožeností je pro většinu problém, takhle budou spoléhat a spoléhat.
Osobně chci maximálně hloupé auto s poctivým motorem, ideálně v manuálu i s uzávěrkami diferenciálu (hrát si s meziplynem mi vyhovuje), všechny ovládací prvky mechanické (tlačítka, čudlíky a páčky) a nic mi nebude kecat do řízení, natož zasahovat. Ročně najedu dá se říci 3-5 násobek průměrného nájezdu, nehodu jsem měl jednu (igelitový pytel a systém nouzového brždění), pokuty ... no dobře, za parkování a dvakrát za rychlost. A to řídím skoro 25 let, tedy když nepočítám motorky.
V principu prostě nelze chránit hlupáky před vlastní hloupostí, tak nemá smysl se o to snažit. Bohužel, tím se dnes nikdo prakticky neřídí.
Inteligence nemá s řízením co dočinění, můžeš mít třeba 4 tituly a IQ160, ale že umíš řídit = ovládat vozidlo a sledovat situaci v okolí, to vážně neznamená. Někdy je to právě naopak, zmatený intelektuál dokáže vytvořit hodně složité situace a čím více bude v autech asistentů, tím méně budou lidé schopní řídit. Už i to couvání a parkování bez vymožeností je pro většinu problém, takhle budou spoléhat a spoléhat.
Osobně chci maximálně hloupé auto s poctivým motorem, ideálně v manuálu i s uzávěrkami diferenciálu (hrát si s meziplynem mi vyhovuje), všechny ovládací prvky mechanické (tlačítka, čudlíky a páčky) a nic mi nebude kecat do řízení, natož zasahovat. Ročně najedu dá se říci 3-5 násobek průměrného nájezdu, nehodu jsem měl jednu (igelitový pytel a systém nouzového brždění), pokuty ... no dobře, za parkování a dvakrát za rychlost. A to řídím skoro 25 let, tedy když nepočítám motorky.
V principu prostě nelze chránit hlupáky před vlastní hloupostí, tak nemá smysl se o to snažit. Bohužel, tím se dnes nikdo prakticky neřídí.
Odpovědět2 2
Sice se to jmenuje Diablo, ale Diablo to vlastně není, protože kouzlem Diabla byli affixy - tedy generování prefixů a sufixů, se kterými mohl hráč doslova kouzlit a našlapat tak postavu podle svého uvážení.
Ono sehnat Jewelersko of Whale v light armoru, tedy takovém, které nezpomaluje (prefix Jewelers = 4 sockety, suffix of The Whale = 80-100 HP) a do toho 4x rare jewely 30% ED, 9Dex, 9Str + FHR/DTM ... porazilo cokoliv "standardizovaného, tedy nejběžnější Enigmu (ta se opravdu nepoužívala kvůli stupidnímu teleportu, ale zejména pro staty a rychlost), na hlavu stejnou sortu Slayer Guard helmy s automody +3 WW, +3Speed, +3BO a narvat to zase takovými jewely (šance, že se nageneroval takový jewel byla asi 1:78600000000000). Chtělo to hodně štěstí, být hodně bohatý (takové JAH, ZOD, .... naprosto bezcenné) a piplat si svůj mlýnek na maso.
To bylo Diablo, tedy pokud mluvíme o hře, kde měl hráč nekonečné možnosti jak hrát a vybavit si svojí postavu. Standardizované ... nic takového, všechno měl hráč v rukách. Žádné zbytečné efekty navíc, ale hru podle sebe a hlavně přehlednou mechaniku (DO rovnice generování dmg apod.). Proplácat se přes "Hell" zvládl každý, ale hrát potom Arnea, Art of War, Postreality (PvP ligy, které začínali v 1.09), později Duelliga.de, Euro PvP League ....
Pokaždé si vzpomenu na svou assu a ty tupce lammerdiny, jak jsem je posílal do blocklocku, přes shadow warriora zaseknul a stačilo pár kopů s crushing blow kreténdin zdechnul, aniž by měl sebemenší šanci roztočit ty svoje "kliky".... Mohli mít upg. Zaka, CTA, HOTO, Enigmu, ... proti hráči neměl sebemenší šanci. Stačil polospánek...
Ono sehnat Jewelersko of Whale v light armoru, tedy takovém, které nezpomaluje (prefix Jewelers = 4 sockety, suffix of The Whale = 80-100 HP) a do toho 4x rare jewely 30% ED, 9Dex, 9Str + FHR/DTM ... porazilo cokoliv "standardizovaného, tedy nejběžnější Enigmu (ta se opravdu nepoužívala kvůli stupidnímu teleportu, ale zejména pro staty a rychlost), na hlavu stejnou sortu Slayer Guard helmy s automody +3 WW, +3Speed, +3BO a narvat to zase takovými jewely (šance, že se nageneroval takový jewel byla asi 1:78600000000000). Chtělo to hodně štěstí, být hodně bohatý (takové JAH, ZOD, .... naprosto bezcenné) a piplat si svůj mlýnek na maso.
To bylo Diablo, tedy pokud mluvíme o hře, kde měl hráč nekonečné možnosti jak hrát a vybavit si svojí postavu. Standardizované ... nic takového, všechno měl hráč v rukách. Žádné zbytečné efekty navíc, ale hru podle sebe a hlavně přehlednou mechaniku (DO rovnice generování dmg apod.). Proplácat se přes "Hell" zvládl každý, ale hrát potom Arnea, Art of War, Postreality (PvP ligy, které začínali v 1.09), později Duelliga.de, Euro PvP League ....
Pokaždé si vzpomenu na svou assu a ty tupce lammerdiny, jak jsem je posílal do blocklocku, přes shadow warriora zaseknul a stačilo pár kopů s crushing blow kreténdin zdechnul, aniž by měl sebemenší šanci roztočit ty svoje "kliky".... Mohli mít upg. Zaka, CTA, HOTO, Enigmu, ... proti hráči neměl sebemenší šanci. Stačil polospánek...
Odpovědět2 0
Třeba k tomu bude ještě dodatečný nosník, jako třeba u chladičů Arctic Accelero Xtreme III. To není zrovna lehký drobek, který sice postrádá tunu plastových papundeklů, ale chladí na výbornou. Potom se k tomu musí připočítat měděný blok pro VRM a pasivy na VRAM. Co si budeme nalhávat, ty hliníkové (jak přibalené, tak i dokoupené) kity zase tak dobře nechladí, jako měděný celoblok a rázem se to přehoupne pře 1 kg. To samé s Morpheus/Alpenföhn/....
Osobně mám na Quadru chladič Accelero Twin Turbo III (ano, už je na třetí kartě), jen se upraví spony a vyrobí/koupí/upraví měděný chladič VRM a pamětí. Na to jak je to "maličká" karta to drží jako přikované, pevně propojené s nosníkem (další šrouby navíc) a nehne s tím ani ČP (specialisté na testování odolností obalu a výrobku - jakmile to projde třídičkou ČP, je to nezničitelné). V IDLE 27 °C, PEAK 48 °C a chladí to dvě 450-700 rpm 90 mm Noctua. Přirozeně musí to být PNY (není problém s VBIOS při náběhu, kdy Dell, HP karty pouští čištění). Prakticky bezhlučné.
Na těch "edicích" jde primárně o vzhled a doklepat to nějak do konce záruky.
Osobně mám na Quadru chladič Accelero Twin Turbo III (ano, už je na třetí kartě), jen se upraví spony a vyrobí/koupí/upraví měděný chladič VRM a pamětí. Na to jak je to "maličká" karta to drží jako přikované, pevně propojené s nosníkem (další šrouby navíc) a nehne s tím ani ČP (specialisté na testování odolností obalu a výrobku - jakmile to projde třídičkou ČP, je to nezničitelné). V IDLE 27 °C, PEAK 48 °C a chladí to dvě 450-700 rpm 90 mm Noctua. Přirozeně musí to být PNY (není problém s VBIOS při náběhu, kdy Dell, HP karty pouští čištění). Prakticky bezhlučné.
Na těch "edicích" jde primárně o vzhled a doklepat to nějak do konce záruky.
Odpovědět1 0
To ano, přesto lze ještě koupit "normální" motorizaci např.: Mazda CX5 G194 (rok výroby červenec 2022) s 2.5 litrovým motorem a musím objektivně říci, že jezdí naprosto parádně. Výkon, tedy síla a kroutící moment v případě potřeby tak prostě stále ještě je a stačí jí přišlápnout, bez nějakého hloupého přepínání režimu. Před CX5 jsem jezdil Hyundai Santa Fe (rok výroby 2021) s motorem 2.2 CRDi, tedy stejný ekvivalent 143 kW jako Mazda CX5. Nicméně ten rozdíl převodů (8 stupňová převodovka) poznáte okamžitě, stejně tak striktnější jízdní režimy. Nebylo to špatné auto na ježdění, ale znovu už takové auto nechci, protože tomu automatickému a nevypnutelnému asistentu nouzového brždění prostě nevěřím a nedávám vinu tomu kamionu, který prostě neměl sebemenší šanci. Upřímně řečeno, chtěl bych třeba Audi, nebo i ten Volkswagen, ale naprosto odmítám platit přemrštěné příplatky za něco, co mám u Japonce/Korejce v základní výbavě a s prodejci se mnohem lépe jedná o podmínkách servisu. Pravdou je, že najezdím mnohem více a upřímně nechápu, co proč bych měl platit za prakticky ty stejné tlumiče, brzdové kotouče, brzdové destičky o 40% více.
Bohužel z hromadně vyráběných auto se slušné motory vytrácí a zbývají buďto velice drahé vozy, nebo kozí dechy. On i Volkswagen umí nabídnout 3 litrový šestiválec, což je takový ideální motor pro větší auto. Jenže si za něj nechají zaplatit. To je smutná sebemrskačská debilita zeleno rudých šílenců v praxi.
Nezpochybňuji, pouze konstatuji, že ještě koupit jdou, otázkou je jak dlouho.
Bohužel z hromadně vyráběných auto se slušné motory vytrácí a zbývají buďto velice drahé vozy, nebo kozí dechy. On i Volkswagen umí nabídnout 3 litrový šestiválec, což je takový ideální motor pro větší auto. Jenže si za něj nechají zaplatit. To je smutná sebemrskačská debilita zeleno rudých šílenců v praxi.
Nezpochybňuji, pouze konstatuji, že ještě koupit jdou, otázkou je jak dlouho.
Odpovědět1 0
Důraz na asistenty - přesně v tom tkví jádro problémů. Lidé prostě neumí řídit a spoléhají na hloupé asistenty čehokoliv, které zavádí násilně do praxe ministerstvo centrální debility a demence.
Nouzové brždění je zkrátka povinné, bohužel mě stálo letos v zimě týden v nemocnici, problémy s krkem a nové auto na kaši. Stačil obyčejný igelitový pytel, který se někomu utrhnul z nákladu a jeden dementní nevypnutelný systém (skutečnost, že ho "vypnete" ještě neznamená, že je vypnutý), který si prostě začal sám od sebe nouzově brzdit. Překvapený jsem byl nejen já, ale i ten kamion za mnou a neměl na mokru šanci. V Rakousku jdou po rozestupech nemilosrdně, ale i tak prostě neměl sebemenší šanci to dobrzdit.
Systémy jsou a budou nedokonalé a spoléhání na ně znamená pouze to, že se lidé nebudou soustředit a nenaučí se řídit, včetně předvídání situace a sledování okolí.
Bezpečné auto pro mně znamená, že bude postavené jako tank, bude držet jako přikované (nepřevrátí se jako Jeepy v losím testu) a ochrání posádku. Žádný hloupý asistent na tom nic nezmění.
Nouzové brždění je zkrátka povinné, bohužel mě stálo letos v zimě týden v nemocnici, problémy s krkem a nové auto na kaši. Stačil obyčejný igelitový pytel, který se někomu utrhnul z nákladu a jeden dementní nevypnutelný systém (skutečnost, že ho "vypnete" ještě neznamená, že je vypnutý), který si prostě začal sám od sebe nouzově brzdit. Překvapený jsem byl nejen já, ale i ten kamion za mnou a neměl na mokru šanci. V Rakousku jdou po rozestupech nemilosrdně, ale i tak prostě neměl sebemenší šanci to dobrzdit.
Systémy jsou a budou nedokonalé a spoléhání na ně znamená pouze to, že se lidé nebudou soustředit a nenaučí se řídit, včetně předvídání situace a sledování okolí.
Bezpečné auto pro mně znamená, že bude postavené jako tank, bude držet jako přikované (nepřevrátí se jako Jeepy v losím testu) a ochrání posádku. Žádný hloupý asistent na tom nic nezmění.
Odpovědět2 0
Jenže sebemrskači a magoři u kormidel nerozlišují, naopak vyhlašují jedinou správnou cestu, prodej ekologických odpustků a jejich agresivita a debilita neustále narůstá. Není to tak dávno, co jsem viděl nějaké "aktivisty" vypouštějící kola. Udělat mi to u auta, přerazím mu hnáty a botou na krku bude to kolo foukat ústy. Mám s touto havětí a odpadem své vlastní zkušenosti.
Západ totiž o ničem jiném není, jezdím hodně pracovně do SRN a Rakouska a nelze si nevšimnout, co se tam děje.
Aktivista = zbytečná a neschopná existence, tedy odpad.
Západ totiž o ničem jiném není, jezdím hodně pracovně do SRN a Rakouska a nelze si nevšimnout, co se tam děje.
Aktivista = zbytečná a neschopná existence, tedy odpad.
Odpovědět1 0
Potíž v Evropě (Západě) je v tom, že magoři protlačují globálně. S mým nájezdem (kluci - technici najezdí cca 130-140 000 km ročně) je elektromobil neprůchodný, druhák i spalovací motor typu "kozí dech" zkrátka nevydrží. Vidím to u pick-up, koupit jim levnější Peugeot/Citroen, tak nejpozději za dva roky bude potřeba nový motor, karosérie z "plechu" uhnilá a všechno uvnitř bude vrzat, nebo se rovnou rozpadat. Proto jim pořizuji VW Caddy, kde plech je stále ještě plech a s dvoulitrovým motorem. To auto vydrží 5 let a 500 000 km, aniž by se rozpadlo. Nedovedu si představit, že by měli několikrát denně hledat nabíjecí stanici a poté nabíjet, což je prostě na dlouho a prostoj stojí peníze. Nemůže nic dělat, jen čekat. U pracovního auto naprosto neprůchodné a k naštvání.
No já ten nájezd mám, i když už "sedím a šéfuju", jenže projektový plán je jedna věc a realita jiná. Výlet např.: do Ostravy podívat se, proč v místnosti pro rozvodné a řídící skříně stojí sloup, proč tam nejsou vodiče a kolik "změn" se vyskytlo (v horším případě, co vyrobeného mi zničili) a pak cestou vyzvednou "na rychlo" potřebný materiál a přesunout se na jednání s investorem, nebo schůzku s projektanty v Praze.
Pokaždé mě pobaví reakce prodejce/servisu "vždyť je to úplně nové a byl jste tu nedávno" a pak se podívají na kilometry. Mám jí necelé dva měsíce (Mazda CX-5 G194 RevoTop) a už má najeto 31 562 km. Práce je tolik, že prostě musím jezdit a hádám, že začínají litovat toho smluvního prodlouženého servisu a záruky.
No já ten nájezd mám, i když už "sedím a šéfuju", jenže projektový plán je jedna věc a realita jiná. Výlet např.: do Ostravy podívat se, proč v místnosti pro rozvodné a řídící skříně stojí sloup, proč tam nejsou vodiče a kolik "změn" se vyskytlo (v horším případě, co vyrobeného mi zničili) a pak cestou vyzvednou "na rychlo" potřebný materiál a přesunout se na jednání s investorem, nebo schůzku s projektanty v Praze.
Pokaždé mě pobaví reakce prodejce/servisu "vždyť je to úplně nové a byl jste tu nedávno" a pak se podívají na kilometry. Mám jí necelé dva měsíce (Mazda CX-5 G194 RevoTop) a už má najeto 31 562 km. Práce je tolik, že prostě musím jezdit a hádám, že začínají litovat toho smluvního prodlouženého servisu a záruky.
Odpovědět1 0
Západ už skončil, ten se zabývá sebemrskačstvím a vymýšlením ještě větších kravin, které musí trumfnout předchozí kraviny.
Tak či onak, protěžovaná elektromobilita je v praxi velice omezeně použitelná. Plnou nádrž do Mazdy dám za 5 minut i s vypitím kávy na benzínce a jedu dál. Aktuálně kroutím 983 km a domů mi zbývá tak 150-160 km. Malý okružní výlet spojený s výměnou vadné série řídících jednotek požárních klapek a signalizace. Výměna na 15-20 minut i s naháněním klíčníka a otestováním.
Opravdu si neumím představit tu baterii (80-90 000 km ročně), kterou bych musel s sebou vozit a nabíjet, respektive kolik času bych strávil nabíjením. Pro občasné ježdění okolo komína snad, ale jako soukromé/pracovní auto, se kterým se jezdím podívat přímo na místo (stavby), nebo na dovolenou, to opravdu ne. Práce je zkrátka tolik, že musím přímo sám - nasadit montérky a na střechu žebřík.
Západ už zkrátka skončil, dokud bude u moci sebemrskačská levice ... nic se nezmění.
Tak či onak, protěžovaná elektromobilita je v praxi velice omezeně použitelná. Plnou nádrž do Mazdy dám za 5 minut i s vypitím kávy na benzínce a jedu dál. Aktuálně kroutím 983 km a domů mi zbývá tak 150-160 km. Malý okružní výlet spojený s výměnou vadné série řídících jednotek požárních klapek a signalizace. Výměna na 15-20 minut i s naháněním klíčníka a otestováním.
Opravdu si neumím představit tu baterii (80-90 000 km ročně), kterou bych musel s sebou vozit a nabíjet, respektive kolik času bych strávil nabíjením. Pro občasné ježdění okolo komína snad, ale jako soukromé/pracovní auto, se kterým se jezdím podívat přímo na místo (stavby), nebo na dovolenou, to opravdu ne. Práce je zkrátka tolik, že musím přímo sám - nasadit montérky a na střechu žebřík.
Západ už zkrátka skončil, dokud bude u moci sebemrskačská levice ... nic se nezmění.
Odpovědět1 0
Znovu, přečti si to pořádně, přemýšlej a potom odpovídej.
Napovím Ti. Na druhém panelu si připíchni sledování prostředků (resmon.msc) a začni něco dělat, tedy od počátku, kdy přidáváš vrstvy, upravuješ fotku, používáš filtry, ... prostě něco děláš.
Potom to snad konečně pochopíš a přestaneš se tu ohánět konečným renderingem, ke kterému vede dlouhá cesta a klidně může běžet přes noc, nebo na jiném stroji. Snad Ti to konečně dojde.
Zatím se urážíš sám a ještě se to snažíš dokázat.
Napovím Ti. Na druhém panelu si připíchni sledování prostředků (resmon.msc) a začni něco dělat, tedy od počátku, kdy přidáváš vrstvy, upravuješ fotku, používáš filtry, ... prostě něco děláš.
Potom to snad konečně pochopíš a přestaneš se tu ohánět konečným renderingem, ke kterému vede dlouhá cesta a klidně může běžet přes noc, nebo na jiném stroji. Snad Ti to konečně dojde.
Zatím se urážíš sám a ještě se to snažíš dokázat.
Odpovědět0 0
Jestli to měl být argument, tak se Ti to hrubě nepovedlo. Zkus si to přečíst znovu a tentokrát u toho používej hlavu. Není důležité kdy, ale aby Ti to došlo. Zatím jsi prokázal pouze to, že lžeš, neboť člověk s 20 letou praxí by měl znát rozdíl mezi renderem a úpravou.
To Tvoje video pouze dokazuje, že nevíš která bije, proto se z toho snažíš vylhat.
To Tvoje video pouze dokazuje, že nevíš která bije, proto se z toho snažíš vylhat.
Odpovědět0 0
Pouze o Tobě a upřímně řečeno, je mi lhostejné čím se oháníš, protože pouze hlupák není schopný pochopit tak jednoduchý text. Otravný hlupák si to ještě přiohne podle své zvrácené logiky, tedy přesně tak, aby "to pasovalo". Takže ano, dlužím Ti omluvu, protože nejsi jen hlupák, ale ulhaný idiot.
Cituji:
"Mamzelka na Adobe Premier Pro a After Effects jede na max 4 jadra jo? A to jede na CS5 a nebo ma 4 core procesor? Je jen ze ty dva na 12 core procesoru umi pouzit vsech 12 jader (byt v ruzne fazi vytizeni)."
Neodvažuj se tvrdit, že jsem tohle napsal. Napsal jsem úplně něco jiného a pokud to ani za těch cituji "20 let" nechápeš, potom bys měl zkusit slovník, který Ti objasní význam slova nástroj a funkce. Pro mě jsi tedy jen ulhaný idiot, nic více, protože nedokážeš pochopit text a ještě se zkoušíš vylhat.
Proto nemá smysl s Tebou ztrácet čas.
P.S.: Mimochodem používá počítadlo postavené okolo Core i9-12700 ... zvládneš spočítat jádra sám, nebo k tomu potřebuješ nápovědu, výkladový slovník a tři dny času s Google?
Cituji:
"Mamzelka na Adobe Premier Pro a After Effects jede na max 4 jadra jo? A to jede na CS5 a nebo ma 4 core procesor? Je jen ze ty dva na 12 core procesoru umi pouzit vsech 12 jader (byt v ruzne fazi vytizeni)."
Neodvažuj se tvrdit, že jsem tohle napsal. Napsal jsem úplně něco jiného a pokud to ani za těch cituji "20 let" nechápeš, potom bys měl zkusit slovník, který Ti objasní význam slova nástroj a funkce. Pro mě jsi tedy jen ulhaný idiot, nic více, protože nedokážeš pochopit text a ještě se zkoušíš vylhat.
Proto nemá smysl s Tebou ztrácet čas.
P.S.: Mimochodem používá počítadlo postavené okolo Core i9-12700 ... zvládneš spočítat jádra sám, nebo k tomu potřebuješ nápovědu, výkladový slovník a tři dny času s Google?
Odpovědět0 0
Vyplácená mzda a odvody nejsou jedinými náklady na zaměstnance, natož nejvyššími náklady. Jeden technik mně stojí mnohonásobně více, než vynikající účetní a opravdu nejde o mzdu.
Aby mi elektrotechnik mohl dělat svou práci, musím pro něj pořídit firemní vůz a to takový, který si mi po 250 000 km nerozpadne. Dále dílenskou zástavbu, do které mu musím pořídit kompletní nářadí, elektrické nářadí a sady pro měření a diagnostiku. Důležité je, aby se v tom cítil pohodlně a neměl tendence přemýšlet o zběhnutí, protože jsem si ho vychoval, vybavil a také vyškolil. Je to hodně o prostředí a nastavení atmosféry, jsme malá firma a zaměstnanci mi bohudík neutíkají, jednak pro slušný plat, ale především dobré podmínky a domluvu. Neřeším ani soukromé kilometry navíc, pokud nepřesáhnou rozumnou míru. Potom není problém, ovšem za všechno se platí a i ty drobnosti jsou vlastně náklady zaměstnavatele na zaměstnance.
Řídit se pořizovací, nebo tabulkovou provozní cenou dost dobře nejde. Raději jim pořídím VW Caddy se zástavbou Wurth (cca 1050000 Kč), než Peugeot, protože ten si mi po 250 000 km prostě rozpadne v plastech kabiny, sedadla prodřou a kastle začne vrzat a uhnívat rzí. To nemluvím o „motoru“, který sotva dožije 250000 km, což jsou 2 roky od zakoupení. Průměrně ročně Caddy najezdí 136 000 km a ve dvoulitrovém TDI vydrží hravě přes půl milionu, aniž by se to rozpadla/uhnila. Servisu se nevyhnu tak jako tak a tím, že jsou trvale naložené nářadím a materiálem, společně s ježděním po stavbách, rozestavěných dálnicí, dost auto trpí a potom je velký rozdíl mezi poctivým plechem a atrapou plechu v levnějším autě.
Proti tomu jsou mzdy ničím. Takže na pořizovací ceně až tak nezáleží, pokud bude levnější a stejně efektivní, jako lidský zaměstnanec.
Aby mi elektrotechnik mohl dělat svou práci, musím pro něj pořídit firemní vůz a to takový, který si mi po 250 000 km nerozpadne. Dále dílenskou zástavbu, do které mu musím pořídit kompletní nářadí, elektrické nářadí a sady pro měření a diagnostiku. Důležité je, aby se v tom cítil pohodlně a neměl tendence přemýšlet o zběhnutí, protože jsem si ho vychoval, vybavil a také vyškolil. Je to hodně o prostředí a nastavení atmosféry, jsme malá firma a zaměstnanci mi bohudík neutíkají, jednak pro slušný plat, ale především dobré podmínky a domluvu. Neřeším ani soukromé kilometry navíc, pokud nepřesáhnou rozumnou míru. Potom není problém, ovšem za všechno se platí a i ty drobnosti jsou vlastně náklady zaměstnavatele na zaměstnance.
Řídit se pořizovací, nebo tabulkovou provozní cenou dost dobře nejde. Raději jim pořídím VW Caddy se zástavbou Wurth (cca 1050000 Kč), než Peugeot, protože ten si mi po 250 000 km prostě rozpadne v plastech kabiny, sedadla prodřou a kastle začne vrzat a uhnívat rzí. To nemluvím o „motoru“, který sotva dožije 250000 km, což jsou 2 roky od zakoupení. Průměrně ročně Caddy najezdí 136 000 km a ve dvoulitrovém TDI vydrží hravě přes půl milionu, aniž by se to rozpadla/uhnila. Servisu se nevyhnu tak jako tak a tím, že jsou trvale naložené nářadím a materiálem, společně s ježděním po stavbách, rozestavěných dálnicí, dost auto trpí a potom je velký rozdíl mezi poctivým plechem a atrapou plechu v levnějším autě.
Proti tomu jsou mzdy ničím. Takže na pořizovací ceně až tak nezáleží, pokud bude levnější a stejně efektivní, jako lidský zaměstnanec.
Odpovědět0 0
Gratuluji, další z mnoho hlupáků objeven.
Ale jistě, najdou se funkce a nástroje, kde se nejen v rámci jádra Mercury, využívá více logických vláken např.: MFR, Tracking, nebo třeba Importy bývají nejčastějším argumentem. Bohužel, většinu těch nejběžnějších a nejčastěji využívaných funkcí a nástrojů sotva zaměstnají více než 4 vlákna, což ovšem obecná argumentační a benchmarková stupidita nebere v potaz.
Pracovní sestava šitá na míru se podřizuje nejen programovému vybavení, ale také konkrétní činnosti, což ovšem obecná argumentační a benchmarková stupidita takticky přehlíží. Jinými slovy, nehodí se to do krámu. V editaci, respektive vytváření obsahu stále kraluje Intel, tak to prostě je.
Dál to nebudu komentovat, natož vysvětlovat nebudu. Nemá to totiž cenu.
Ale jistě, najdou se funkce a nástroje, kde se nejen v rámci jádra Mercury, využívá více logických vláken např.: MFR, Tracking, nebo třeba Importy bývají nejčastějším argumentem. Bohužel, většinu těch nejběžnějších a nejčastěji využívaných funkcí a nástrojů sotva zaměstnají více než 4 vlákna, což ovšem obecná argumentační a benchmarková stupidita nebere v potaz.
Pracovní sestava šitá na míru se podřizuje nejen programovému vybavení, ale také konkrétní činnosti, což ovšem obecná argumentační a benchmarková stupidita takticky přehlíží. Jinými slovy, nehodí se to do krámu. V editaci, respektive vytváření obsahu stále kraluje Intel, tak to prostě je.
Dál to nebudu komentovat, natož vysvětlovat nebudu. Nemá to totiž cenu.
Odpovědět0 0
V případě Intelu se podpory opravdu neobávám. Nejednou ukázal dominantní řešení, na které byla konkurence krátká např.: Core i7-5775C (Iris Pro 6200) s L4 cache a podporou Intel Quick Sync, které dominovalo světu Adobe a ani v CAD si nevedl vůbec špatně, právě naopak.
Osobně dost dobře ani nechápu neustálé nadávání na Intel, protože když vezmu naš kancelářské počítače, které v 99% běží v IDLE a sem tam se zvedne na 1-2 vteřiny zátěž jednoho, maximálně dvou jader, tak je platforma Intel podstatně úspornější a efektivnější. Podobné scénáře a efektivitu nacházím i třeba u rodičů, nebo řekněme u multimediálních počítačů. Naprosto stejný scénář najdu u svého notebooku (Elitebook) s Core i5, nebo přímo pracovní stanice, na které mi jede po celý den prakticky jen Solidworks a nezbytná kancelář. Při projektování se počítač víceméně fláká, respektive se zvedne výkon 1-2 jader při přepočtech a to je celé. Většinu času jede prakticky v úsporném režimu a výpočet (výpočty prostě nelze paralelizovat) stejně zatěžuje zejména 1 jádro a v tom je pořád lepší. Manželka to má podobné, ta jede ovšem na Adobe (AE, PS, PP) a při těch úpravách se na okamžik zvednou 1-4 jádra, podle funkce/nástroje. Renderování náhledu už stejně dělá grafická karta.
V podpoře a opravách bych problém v případě Intelu, stejně jako NVidia opravdu problém neviděl. To není AMD, kde se ovladače šijí horkou jehlou už od dob FireGL a FirePro. Svůj lví podíl na tom nese Indosoft a jejich "boj za hezčí ikony", které zpravidla rovnou doprasí vykreslování OpenGL, takže NVidia vydává rychlé opravy např.: Dassault OGL/DX právě pro zmíněný Solidworks. Podobné je to u zobrazování 10 bit na kanál a funguje to. Právě proto přehlížím AMD, protože na to už nemám nervy a dávám přednost NVidia Quadro.
Pokud to samé nabídne Intel a za lepší cenu (efektivitu), nevidím sebemenší problém.
Osobně dost dobře ani nechápu neustálé nadávání na Intel, protože když vezmu naš kancelářské počítače, které v 99% běží v IDLE a sem tam se zvedne na 1-2 vteřiny zátěž jednoho, maximálně dvou jader, tak je platforma Intel podstatně úspornější a efektivnější. Podobné scénáře a efektivitu nacházím i třeba u rodičů, nebo řekněme u multimediálních počítačů. Naprosto stejný scénář najdu u svého notebooku (Elitebook) s Core i5, nebo přímo pracovní stanice, na které mi jede po celý den prakticky jen Solidworks a nezbytná kancelář. Při projektování se počítač víceméně fláká, respektive se zvedne výkon 1-2 jader při přepočtech a to je celé. Většinu času jede prakticky v úsporném režimu a výpočet (výpočty prostě nelze paralelizovat) stejně zatěžuje zejména 1 jádro a v tom je pořád lepší. Manželka to má podobné, ta jede ovšem na Adobe (AE, PS, PP) a při těch úpravách se na okamžik zvednou 1-4 jádra, podle funkce/nástroje. Renderování náhledu už stejně dělá grafická karta.
V podpoře a opravách bych problém v případě Intelu, stejně jako NVidia opravdu problém neviděl. To není AMD, kde se ovladače šijí horkou jehlou už od dob FireGL a FirePro. Svůj lví podíl na tom nese Indosoft a jejich "boj za hezčí ikony", které zpravidla rovnou doprasí vykreslování OpenGL, takže NVidia vydává rychlé opravy např.: Dassault OGL/DX právě pro zmíněný Solidworks. Podobné je to u zobrazování 10 bit na kanál a funguje to. Právě proto přehlížím AMD, protože na to už nemám nervy a dávám přednost NVidia Quadro.
Pokud to samé nabídne Intel a za lepší cenu (efektivitu), nevidím sebemenší problém.
Odpovědět0 0
Každá konkurence je dobrá a profesionálním světě se na barvu nehraje. Rozhoduje podpora výrobce a certifikované ovladače - spolehlivé a plně funkční. Potom je úplně jedno, kdo kartu vyrobil a ke slovu přichází cena.
Pokud mi to bude vykreslovat grafická primitiva, plynulejší náhledy, ... a přirozeně s podporou Solidworks, nevidím sebemenší důvod, proč bych měl Intel přehlížet.
Pokud mi to bude vykreslovat grafická primitiva, plynulejší náhledy, ... a přirozeně s podporou Solidworks, nevidím sebemenší důvod, proč bych měl Intel přehlížet.
Odpovědět0 0
Především stále čekám na "odpověď":
https://www.svethardware.cz/cinske-statni-organizace-se-maji-do-2-let-zbavit-zahranicnich-pc-nahradi-50-mil-kusu/57650/diskuze
Rolling distribuce OS není vždy ideální řešení. V podstatě na takovém systému není možné provést "zmražení" a udělat certifikace pro konkrétní HW/SW třetích stran. Pro korporace, průmysl, zdravotnictví takový OS představuje doslova noční můru. Majoritní zásahy do OS (změny, odebírání funkcí, ...) vždy končí špatně. Jestli jde o specializované diagnostické přístroje (prodává se jich maximálně několik kusů ročně), nebo jen prosté vykreslování např.: OGL/DX v zájmu boje o hezčí ikonu a potom musí Nvidia hasit problém vydání speciálních verzí ovladačů např.: pro konstrukční SW Dassault, což se mimochodem stalo v květnu a Nvidia musela urychleně vydat WQHL 512.78, aby trhání potlačila.
Ať si rolling nacpe pro "Home", ale Pro edice ať nechají na pokoji.
https://www.svethardware.cz/cinske-statni-organizace-se-maji-do-2-let-zbavit-zahranicnich-pc-nahradi-50-mil-kusu/57650/diskuze
Rolling distribuce OS není vždy ideální řešení. V podstatě na takovém systému není možné provést "zmražení" a udělat certifikace pro konkrétní HW/SW třetích stran. Pro korporace, průmysl, zdravotnictví takový OS představuje doslova noční můru. Majoritní zásahy do OS (změny, odebírání funkcí, ...) vždy končí špatně. Jestli jde o specializované diagnostické přístroje (prodává se jich maximálně několik kusů ročně), nebo jen prosté vykreslování např.: OGL/DX v zájmu boje o hezčí ikonu a potom musí Nvidia hasit problém vydání speciálních verzí ovladačů např.: pro konstrukční SW Dassault, což se mimochodem stalo v květnu a Nvidia musela urychleně vydat WQHL 512.78, aby trhání potlačila.
Ať si rolling nacpe pro "Home", ale Pro edice ať nechají na pokoji.
Odpovědět0 2
Stačilo napsat, že nikdo zatím nic neví, v Indosoftu jsou na tom úplně stejně a ještě se nerozhodli nad rozhodnutím, jak to budou mastit další roky.
Odpovědět1 2
To mě nepřekvapuje, už jsem to také slyšel. Vlastně šetří všichni. Mě třeba v Hyundai přímo varovali před životností nástřiku podvozku. Hned mi to odstrojili a nastříkali přímo u nich dvouvrstvým nástřikem, protože sůl tomu dává nafrak hodně rychle a ty slaboučké zakrytované plechy prostě nevydrží. S mým nájezdem to půjde hodně rychle. Nenutili mě k tomu, ale doporučovali a při ceně toho auto se to vsáklo. Nakonec mi vydržela sotva pár měsíců, ale vylezl jsem z toho vcelku, takže dobré.
Odpovědět0 0
Evropské auta jsou skvělé, ale mají tu nepříjemnou vlastnost, že zaplatíš za každou hloupost nesmyslné ceny, přičemž tu "nadstandardní výbavu najdeš v základní výbavě Japonských i Korejských aut. Tak to bylo, je a bude. Na druhou stranu musíš vzít v úvahu životnost a pravdou je, že třeba plechy z Mazdy nevydrží tolik, co plechy VW a to je potřeba si uvědomit i ve vztahu k solení silnic, obzvláště pokud člověk jezdí. Něco za něco, rozdíl mezi Hyundai a VW po 250 000 km je obrovský (tedy 2-3 roky staré auto). Z Korejce (Hyundai Santa Fe) přesedlávám na Japonce, konkrétně Mazdu CX-5 G194 RevoTop, hezky pěkně s 2.5 litrovým motorem (poslední normální motorizace) a docela se těším na svezení, prý snad na konci července. Při srovnatelné výbavě bych u VW musel připlatit 397 tisíc. Třeba sada zimních kol je u Mazdy za 22, se slevou za 18, kdežto u VW za 37. Přeplácí se za nesmysly.
Další věcí jsou všemožné povinné asistenční systémy, které umí nepříjemně překvapit. Stačil igelitový pytlík a auto přešlo na automatické nouzové brždění, což se těžko vysvětluje za mnou jedoucímu kamionu. Stalo se to v Rakousku, kde po odstupech jdou hodně tvrdě, přesto neměl šanci zastavit. Nové auto na odpis, poležení si v Salcburku, dva měsíce problémů s krkem a už 4. měsíce na dodání nového auta. Dementní systémy, nařízené úřadem centrální demence, které zasahují do řízení.
Další věcí jsou všemožné povinné asistenční systémy, které umí nepříjemně překvapit. Stačil igelitový pytlík a auto přešlo na automatické nouzové brždění, což se těžko vysvětluje za mnou jedoucímu kamionu. Stalo se to v Rakousku, kde po odstupech jdou hodně tvrdě, přesto neměl šanci zastavit. Nové auto na odpis, poležení si v Salcburku, dva měsíce problémů s krkem a už 4. měsíce na dodání nového auta. Dementní systémy, nařízené úřadem centrální demence, které zasahují do řízení.
Odpovědět0 0
Neřekl bych, že Firefox je v posledních několika letech výhrou, protože dávná sláva dávno vyprchala a jediné použitelné jsou ještě ESR verze. Tak jak tako, volba je na každém a problém se týká jádra Chromium, tedy i Vivaldi již dostalo opravu.
Odpovědět2 2
Nepopisujete člověka, ale neschopné jelito, které na silnici nepatří. Najezdím 80-90 tisíc za rok a za 25 let jsem měl jedinou nehodu, kterou způsobil povinný systém nouzového brždění. Sice si ten kamion mohl nechat delší odstup, ale i tak byl odstup poměrně dostatečný (v Rakousku po tom jdou poctivě), přesto nedokázal zastavit. Pravou příčinou byl dementní systém nouzového brždění, protože s tímhle přístupem bychom jezdili po dálnici 5 km/h, protože teoreticky nám může někdo skočit pod kola.
Mimochodem silný motor pomáhá i v krizových situacích, ale to se musí umět pracovat s volantem i plynem.
Jestli se tohle stane standardem, tak abych začal hledat minimálně třílitrovou šestiválcovou mechanickou atmosféru, kde nejsložitější elektronikou budou autorádio.
Mimochodem silný motor pomáhá i v krizových situacích, ale to se musí umět pracovat s volantem i plynem.
Jestli se tohle stane standardem, tak abych začal hledat minimálně třílitrovou šestiválcovou mechanickou atmosféru, kde nejsložitější elektronikou budou autorádio.
Odpovědět1 0
Zákony schválnosti platí univerzálně a když už se něco porouchá, tak v tom nejméně vhodném místě a čase. Mně auto přestalo jet uprostřed křižovatky a nezmohl jsem se na nic, jen vylézt a zkusit to odtlačit alespoň kousek stranou, po druhé mě nechalo na dálnici krátce po výměně klínového řemenu a napínacích klapek ... správně, prasknul (to se potká píst s ventilem a je po motoru).
To poslední co chceš je, aby "rozbité auto" začalo něco samo řešit. Nicméně jako člověka, který ročně nalítá 80-90 tisíc km se pochopení pro "umělou debilitu" opravdu nedočkáš. Týdenní pobyt ve špitále v Salcburku způsobil obyčejný igelitový pytlík společně s nařízením úřadu centrál debility a demence, který prosadil automatické dementa nouzového brždění. Nepříjemné zaskočení pro mě, ale i pro ten kamion za mnou a po vypnutí se sám zase zapne. Přirozeně jako nové bylo pojištěné, ale ten krk mě bolel ještě dva měsíce a na nové už čekám 4. měsíc, protože po CV19 pandemii se šíleně natáhli dodací lhůty. Potkat nákupní igelitku, tak mi snad vyletí i čelní airbagy.
Takže pokud plynule zajede ke krajnici a zastaví pomocí nouzového/záložního systému, je vše naprosto v pořádku a jde o nejlepší možné řešení situace.
To poslední co chceš je, aby "rozbité auto" začalo něco samo řešit. Nicméně jako člověka, který ročně nalítá 80-90 tisíc km se pochopení pro "umělou debilitu" opravdu nedočkáš. Týdenní pobyt ve špitále v Salcburku způsobil obyčejný igelitový pytlík společně s nařízením úřadu centrál debility a demence, který prosadil automatické dementa nouzového brždění. Nepříjemné zaskočení pro mě, ale i pro ten kamion za mnou a po vypnutí se sám zase zapne. Přirozeně jako nové bylo pojištěné, ale ten krk mě bolel ještě dva měsíce a na nové už čekám 4. měsíc, protože po CV19 pandemii se šíleně natáhli dodací lhůty. Potkat nákupní igelitku, tak mi snad vyletí i čelní airbagy.
Takže pokud plynule zajede ke krajnici a zastaví pomocí nouzového/záložního systému, je vše naprosto v pořádku a jde o nejlepší možné řešení situace.
Odpovědět4 0
Polopaticky? Žádný a zásadní, stačí si uvědomit architekturu a zapojení. Vlastně neznám jediný telefon/notebook, který by měl vyhrazený USB-C port čistě pro nabíjení, právě naopak a jak se ukázalo, takových děravých cedníků se prodává stále dost (např.: Dell E7420) a vesele odchytáváte.
Za předpokladu, že své nabíječky a kabely neustále nosíte u sebe a zapečetěné, v opačném případě jde o směšnou překážku, zejména pokud jde o Činu, kam je lepší vozit pouze jednorázové zařízení, nikoliv standardní pracovní a řada firem to tak dělá, protože průmyslová špionáž je zkrátka realitou. Nejde ani tak o zacílení, ale o všeobecný sběr a vzít tam běžný pracovní notebook/telefon prostě mnoho firem nedovoluje. Běžná praxe.
Za předpokladu, že své nabíječky a kabely neustále nosíte u sebe a zapečetěné, v opačném případě jde o směšnou překážku, zejména pokud jde o Činu, kam je lepší vozit pouze jednorázové zařízení, nikoliv standardní pracovní a řada firem to tak dělá, protože průmyslová špionáž je zkrátka realitou. Nejde ani tak o zacílení, ale o všeobecný sběr a vzít tam běžný pracovní notebook/telefon prostě mnoho firem nedovoluje. Běžná praxe.
Odpovědět0 1
Legrace a zoufalství přijde v okamžiku, kdy někdo "vylepší" nabíječku o přidanou elektroniku a celý nesmysl s USB-C se ukáže v plné kráse.
Minimálně v Číně bude hodně přes USB-C bude hodně dobrodružný zážitek pro vykrádání dat, když jsou schopni pančovat štěnice i do hrnečků na kafe, které pak rozdávají "darem", rozhodně budou schopní i ochotní v hotelu vyměnit nabíječku a získat know-how.
https://www.timesofisrael.com/china-fumes-as-shin-bet-admits-mugs-beijing-gave-to-ministers-not-bugged-after-all/
Minimálně v Číně bude hodně přes USB-C bude hodně dobrodružný zážitek pro vykrádání dat, když jsou schopni pančovat štěnice i do hrnečků na kafe, které pak rozdávají "darem", rozhodně budou schopní i ochotní v hotelu vyměnit nabíječku a získat know-how.
https://www.timesofisrael.com/china-fumes-as-shin-bet-admits-mugs-beijing-gave-to-ministers-not-bugged-after-all/
Odpovědět0 0
Tak ještě vyřešit zdroj "neomezený" zdroj energie a můžu hledat odlehlé místo "hospodu Na mýtince", ale fakt bez lidí.
Odpovědět0 0
Šance na zavlečení existují i přes všechna opatření a třeba se nějaké bakterie (spóry jsou hodně odolné) zkrátka uchytí a najdou si cestu do vzorků. Minimální, přesto možnost.
Osobně si myslím, že život ve vesmíru bude existovat v mnohém větším měřítku, než si zat dokážeme představit. V jaké formě, toť otázka pro další generace.
Osobně si myslím, že život ve vesmíru bude existovat v mnohém větším měřítku, než si zat dokážeme představit. V jaké formě, toť otázka pro další generace.
Odpovědět0 0
Age of Empires 2 překonat nelze.
Odpovědět0 0
Budoucí základna somálských pirátů ... ale třeba bude T-800 ve standardu.
Odpovědět2 0
Samostatně opravdu ne, neobejdou se bez importu ani základního nářadí, natož strojírenství. Sice uměli vyrábět třeba i vrtačky, ale to je dávno pasé a dlouhé roky dováží. Pokud se naštve Lucembursko, přestanou vyrábět i letadla, protože ten jejich kompozit ani neprovrtají a budou muset opět hledat náhradu. Stejné je to s ložisky, kvůli kterým jim stojí Uralvagonzavod, tedy jejich hlavní výrobce techniky.
Ať se podíváš kam se podíváš, všude musí dovážet a bez toho nevyrobí snad ani ty láhve na vodku. Co tam fungovalo bylo ze západu a se západním vedením a dozorem (montovny), ale jinak jim to stojí, drhne a skřípe.
Ať se podíváš kam se podíváš, všude musí dovážet a bez toho nevyrobí snad ani ty láhve na vodku. Co tam fungovalo bylo ze západu a se západním vedením a dozorem (montovny), ale jinak jim to stojí, drhne a skřípe.
Odpovědět1 3
Kuličková počítadla a hliněné tabulky. Ani Logaritmické pravítko si nezaslouží.
Odpovědět3 3
$1 krát x milionů ... uživí manažery diverzity, štěstí, svačinářů ... i s odměnami a ještě zbyde na pochody.
Odpovědět4 1
Budete se divit, ale ano. Za vynaložené prostředky naopak požaduji pevně stanovenou dobu podpory, bezpečnostní aktualizace a nulovou toleranci jakékoliv formy reklamy. Klasický smluvně definovaný vztah. Linux např.: Debian je také zadarmo, přesto platím za podporu a stabilitu SLES.
S každým stolním počítačem, pracovní stanicí a notebookem současně nakupuji i licence na operační systém, stejně tak licence CAL pro Windows Server, Exchange Server a samozřejmě i Office. Vlastně každý software mám plně licencovaný a tím nemyslím jen Solidworks, Simulia, ale i takové drobnosti jako Total Commander, nebo WinRAR. Aktuálně dobrovolně přispívám i na prohlížeč.
I pro sebe tzv. domů si nechávám udělat build na míru (Windows System Builder) a samozřejmě z něj jako první letí veškerá podpora reklamy a další balast ještě před instalací.
Takže ano, těch 30 pracovních telefonů bych pořídil, včetně soukromého.
S každým stolním počítačem, pracovní stanicí a notebookem současně nakupuji i licence na operační systém, stejně tak licence CAL pro Windows Server, Exchange Server a samozřejmě i Office. Vlastně každý software mám plně licencovaný a tím nemyslím jen Solidworks, Simulia, ale i takové drobnosti jako Total Commander, nebo WinRAR. Aktuálně dobrovolně přispívám i na prohlížeč.
I pro sebe tzv. domů si nechávám udělat build na míru (Windows System Builder) a samozřejmě z něj jako první letí veškerá podpora reklamy a další balast ještě před instalací.
Takže ano, těch 30 pracovních telefonů bych pořídil, včetně soukromého.
Odpovědět2 0
A také výrazně vylepšené prostředí pro ZKU*VENOU reklamu.
Odpovědět2 3
Mohu-li volit, vždy sáhnu po S-PVA panelu, který zvládá oboje. Prostá práce s textem, tabulkami je neprosto nedostižná, neunavuje oči a když se aktivuje Paper Mode (Eizo), působí naprosto přirozeně a nezatěžuje oči. O tom, že S-PVA exceluje pro grafické práce asi netřeba mluvit. Nikdo si S-PVA panely nekupoval na hry, odezva tam zkrátka nehrála takovou roli (navíc pro GTG neexistuje standard a každý to hází podle sebe). Největší nevýhodou byla vysoká cena.
Neřekl bych, že IPS a jeho verze jsou vždy lepší, rozhodně jsou univerzálnější.
Neřekl bych, že IPS a jeho verze jsou vždy lepší, rozhodně jsou univerzálnější.
Odpovědět0 0
V prvé řadě se na filmy nedívám, vlastně takových 10-15 let jsem si nepustil film, protože mě to zkrátka nebaví a když už, tak dokumentární (2. světová válka), ale i tam to drhne, protože už mám přečteno a shlédnuto prakticky vše.
Za druhé, pravdu samozřejmě nemáš. Do pranice hodím již zmíněný Saturn AL-31F ... ano, po 35 letech plácání jsou na 400 hodinách, avšak bez studených startů. Ruský originál stále podává o 27% vyšší tah s dvojnásobnou životností. A protože sis napochodoval sám, tak se zeptám, kdy ˇČína zvládla F135-PW-100?
Na odpověď se opravdu těším a dej si načas, protože vymyslet jak se z toho vylžeš a vykroutíš bude pořádná fuška. Šel jsi do sporu, tak se zatraceně snaž.
Za druhé, pravdu samozřejmě nemáš. Do pranice hodím již zmíněný Saturn AL-31F ... ano, po 35 letech plácání jsou na 400 hodinách, avšak bez studených startů. Ruský originál stále podává o 27% vyšší tah s dvojnásobnou životností. A protože sis napochodoval sám, tak se zeptám, kdy ˇČína zvládla F135-PW-100?
Na odpověď se opravdu těším a dej si načas, protože vymyslet jak se z toho vylžeš a vykroutíš bude pořádná fuška. Šel jsi do sporu, tak se zatraceně snaž.
Odpovědět5 1
Samozřejmě, že jsou zaostalý a nic na tom nezměníš. Než budou mít vlastní systém jako Catia, uplyne minimálně 10-15 let a i tak budou štípat v zadku kulatinu a modlit se ke všem soudruhům, aby si neudělali botu, protože následky hodně bolí ... třeba jejich letadlové lodě jsou kompletně projektované (konstrukce, testování, logistický řetězec, simulace montáže, ...) v Catia. Stejně tak vesmírný program, letecký průmysl a další obory. Investovali miliardy do nákupu licencí, technologií, špionáže a stále těžce zaostávají např.: letecké motory si koupili přímo od Ruska, kompletní licenci, stroje, plány a ani za 15 let nejsou schopni vyrobit stejný motor (výkon, životnost, studený start, ...) jako originál dovezený z Ruska. Západní motory jsou o dva parníky jinde.
Nedávají to, protože vývoj zkrátka nejde přeskočit a peníze v tom nepomohou. Know-how se musí vybudovat od základů, stejně tak nikdy nenahradí počítačovou simulací reálné testy a zkušenosti. Nejde to a kdo se o to pokusí, zákonitě selže.
Nedávají to, protože vývoj zkrátka nejde přeskočit a peníze v tom nepomohou. Know-how se musí vybudovat od základů, stejně tak nikdy nenahradí počítačovou simulací reálné testy a zkušenosti. Nejde to a kdo se o to pokusí, zákonitě selže.
Odpovědět4 3
Jedině ve snech. Docela reálně si vybavuji cenu HP LP2480zx. Sloužil na výbornou a dlouhé roky.
1920x1080 px je na práci k ničemu, když už, tak 1920x1200 px, každý pixel je zatracené znát.
1920x1080 px je na práci k ničemu, když už, tak 1920x1200 px, každý pixel je zatracené znát.
Odpovědět0 0
U tak složitého projektu bych očekával minimálně 10-15 let vývoje a testování, než dojde o operační způsobilosti. Stačí si uvědomit problémy s nočním viděním, než se propracovali např.: ENVG-B a mířidlům FWS-I. Stále má k dokonalosti hodně daleko a pro spoustu situací limituje vojáka, namísto toho preferují GPNVG apod.
Jde o unifikovanou platformu, která má sloužit napříč armádními složkami a představa, že vyrobí plně vyhovující produkt, je minimálně hodně naivní. GPNVG sice třeba používají SEAL, nicméně nemohou být zatím použité pro posádky vrtulníků (ty se zpravidla odehrávají v noci, kde posádky vyzvedávají vojáky, piloty, zajatce ... v nehostinném terénu, mnohdy pod palbou a bez většího předešlého průzkumu), protože dochází k dočasnému oslepení. Musí používat NL-949B, které neposkytují střelcům/záchranářům zase dostatečné širokoúhlé vidění.
Tohle má umět všechno a ještě v reálném čase předkládat jednotkám situační informace v dané oblasti.
Jde o unifikovanou platformu, která má sloužit napříč armádními složkami a představa, že vyrobí plně vyhovující produkt, je minimálně hodně naivní. GPNVG sice třeba používají SEAL, nicméně nemohou být zatím použité pro posádky vrtulníků (ty se zpravidla odehrávají v noci, kde posádky vyzvedávají vojáky, piloty, zajatce ... v nehostinném terénu, mnohdy pod palbou a bez většího předešlého průzkumu), protože dochází k dočasnému oslepení. Musí používat NL-949B, které neposkytují střelcům/záchranářům zase dostatečné širokoúhlé vidění.
Tohle má umět všechno a ještě v reálném čase předkládat jednotkám situační informace v dané oblasti.
Odpovědět1 0
Rozloučení s diskem provází Gutmannova lobotomie disku a jistota, že data již nikdo neobnoví a zbytek řeší šifrování. Zcizení, nebo jen prostá reklamace ... šifrování je efektivní způsob jak zabránit úniku dat před nenechavci z řad servisu, nebo Lancem v zastavárně. Mám zašifrované všechny disky a posílám je do reklamace tak, jak chcípnou, zcela bez starostí o bezpečnost.
Jistota je jistota a soukromá i pracovní data za to stojí.
Jistota je jistota a soukromá i pracovní data za to stojí.
Odpovědět0 0
Pokud máte dostatek prostředků, přístup k technologiím a lidským zdrojům, můžete mít velice rychle produkční továrnu. Pořád jde pouze o čipy a nikoliv atomovou bombu, ačkoliv pokud máte opravdu hodně prostředků a získáte patřičné technologie i lidské zdroje, do 5 let máte atomovku. Příklad Sýrie, která vše potřebné nakoupila a dovezla z KLDR. Naštěstí to dopadlo jak to dopadlo, plus jedna kulka pro osobu, která vzkaz nepochopila a navenek byli všichni ticho.
Takže ano, s prostředky Intelu, technologiemi a lidskými zdroji TSMC to lze zvládnout.
Takže ano, s prostředky Intelu, technologiemi a lidskými zdroji TSMC to lze zvládnout.
Odpovědět0 0
Důvod k výměně přijde až s uvedením procesorů Xeon, protože vyšší frekvence a výkon 1-2 jader pro výpočetní operace (CAD) jsou konečně správným důvodem modernizovat pracovní stanici. K tomu hezky pěkně 64 GB ECC pamětí a Quadro RTX4000 s nějakou pěknou deskou s čipovou sadou Cxxx. Zatím se toho mnoho o řadě Xeon neví, natož o základních deskách.
Odpovědět0 0
Možná, ale rozhodně ne bez ECC pamětí. A povězme si rovnou, že ani Ryzen a ECC nejde dohromady, protože zkrátka chybí podpora nejen ze strany AMD (např.: scrubbing), ale i výrobců základních desek. Sice ECC paměť osadíte, ale nepojede v režimu ECC.
Tím bych opravdu neargumentoval.
Tím bych opravdu neargumentoval.
Odpovědět0 0
Na tom nezáleží, protože zde se nasazuje psí hlava Intel už jen z pouhého principu, rádoby vtipných komentářů.
Pravda je taková, že ani Ryzen zrovna neexceluje v CATIA (Creo nepoužívám), protože výpočetní úloha přeskakuje mezi vlákny a celá výpočetní operace se neúměrně prodlužuje. Jak jsem se dozvěděl, jde o ochranu před tepelným namáhám, kterou si řídí procesor sám a přirazení v scheduleru operačního systému pozbývá účinnosti. Zpracovávaná úloha prostě bude lítat sem a tam po všech jádrech. Xeon W-1290T dosahuje podstatně lepších výsledků (single) a méně se čeká na výsledek. Nemá ani valný smysl řešit výkon disk, protože ovlivní načtení, nikoliv natažení knihoven a potřebných částí, tady brzdí síť. Nikdo rozumný na tom nebude dělat pevnostní analýzy a simulace, od toho jsou specializované výpočetní mašiny, které to zvládnou podstatně lépe, než pracovní stanice konstruktérů. Není podstatné co říká nějaký přihlouplý benchmark a rádoby odborník v komentáři, ale na skutečných výsledcích. Využití více jader na maximum je dávno běžnou součástí, ale nejvíce se zkrátka čeká přepočty - zkrátka singlethread záležitosti. Stejně tak nemá smysl u konstrukce a velkým počtem dílů bazírovat na detailech, rozlišení a počtu zobrazení, protože i na nejvýkonnějším Quadro by to byla v podstatě slide show. Moloch, ale pořád je to Catia, ve které spolupracují lidé z různých oborů a Catia pokrývá od konstrukce po řízení výroby a logistiku. Virtuální realita dokáže simulovat údržbu apod.
Nemusí to být zrovna těžkotonážní Catia, nebo Creo, stačí i podporovaný "dětský" AutoCAD a svět vypadá úplně jinak, než v přihlouplém benchmarku. Podobné je to s disky, stačí Ansys a chcípou i ta nejvýkonnější disková pole, natož vítězové benchmarků, které Ansys doslova zašlape do země a celá analýza/simulace se zasekne. Na to jsou specializované víceprocesorové mašiny - GRID s tunou ECC pamětí a výkonným, leč velice odolným diskovým polem schopných ustát množství zápisů. Proto jsem skeptický ke všem různým benchmarkům a neuznávám nasazování psí hlavy z neznalosti. Šíří se to jako lavina a každý prosťáček opakuje.
Pracovní stanice se šijí na míru konkrétním aplikacím a činnosti, nikoliv podle toho, co ukáže prakticky nesmyslný benchmark.
Pravda je taková, že ani Ryzen zrovna neexceluje v CATIA (Creo nepoužívám), protože výpočetní úloha přeskakuje mezi vlákny a celá výpočetní operace se neúměrně prodlužuje. Jak jsem se dozvěděl, jde o ochranu před tepelným namáhám, kterou si řídí procesor sám a přirazení v scheduleru operačního systému pozbývá účinnosti. Zpracovávaná úloha prostě bude lítat sem a tam po všech jádrech. Xeon W-1290T dosahuje podstatně lepších výsledků (single) a méně se čeká na výsledek. Nemá ani valný smysl řešit výkon disk, protože ovlivní načtení, nikoliv natažení knihoven a potřebných částí, tady brzdí síť. Nikdo rozumný na tom nebude dělat pevnostní analýzy a simulace, od toho jsou specializované výpočetní mašiny, které to zvládnou podstatně lépe, než pracovní stanice konstruktérů. Není podstatné co říká nějaký přihlouplý benchmark a rádoby odborník v komentáři, ale na skutečných výsledcích. Využití více jader na maximum je dávno běžnou součástí, ale nejvíce se zkrátka čeká přepočty - zkrátka singlethread záležitosti. Stejně tak nemá smysl u konstrukce a velkým počtem dílů bazírovat na detailech, rozlišení a počtu zobrazení, protože i na nejvýkonnějším Quadro by to byla v podstatě slide show. Moloch, ale pořád je to Catia, ve které spolupracují lidé z různých oborů a Catia pokrývá od konstrukce po řízení výroby a logistiku. Virtuální realita dokáže simulovat údržbu apod.
Nemusí to být zrovna těžkotonážní Catia, nebo Creo, stačí i podporovaný "dětský" AutoCAD a svět vypadá úplně jinak, než v přihlouplém benchmarku. Podobné je to s disky, stačí Ansys a chcípou i ta nejvýkonnější disková pole, natož vítězové benchmarků, které Ansys doslova zašlape do země a celá analýza/simulace se zasekne. Na to jsou specializované víceprocesorové mašiny - GRID s tunou ECC pamětí a výkonným, leč velice odolným diskovým polem schopných ustát množství zápisů. Proto jsem skeptický ke všem různým benchmarkům a neuznávám nasazování psí hlavy z neznalosti. Šíří se to jako lavina a každý prosťáček opakuje.
Pracovní stanice se šijí na míru konkrétním aplikacím a činnosti, nikoliv podle toho, co ukáže prakticky nesmyslný benchmark.
Odpovědět2 1
K čemu by to bylo dobré, vlastně k čemu je dobrý celý benchmark, který se od reality odlišuje.
Jsou aplikace, které zkrátka jedno jádro vytěžují na maximum pro výpočetní operace, které už v principu nelze rozložit do více vláken. Stručně řečeno, nelze zahájit další výpočet bez znalosti předešlého výsledku. A bohužel jde o výpočty, na které uživatel čeká a bez kterých se nepohne z místa. Rozhoduje čas potřebný na přepočet např.: struktur, volných ploch apod. Běžná a nejčastější činnosti při denní práci na konstrukci a čím méně člověk čeká, tím více toho udělá.
Pokusy implementovat některé CAD aplikace na M1 berou za své, protože ve skutečnosti se výkonem nepřibližuje utopistickému očekávání a přepočet takové struktury potom zabere nepřiměřené množství času. Tak to prostě je a žádná teorie a žádný benchmark na tom nic nezmění. Nečekám, že to pochopíte.
Jsou aplikace, které zkrátka jedno jádro vytěžují na maximum pro výpočetní operace, které už v principu nelze rozložit do více vláken. Stručně řečeno, nelze zahájit další výpočet bez znalosti předešlého výsledku. A bohužel jde o výpočty, na které uživatel čeká a bez kterých se nepohne z místa. Rozhoduje čas potřebný na přepočet např.: struktur, volných ploch apod. Běžná a nejčastější činnosti při denní práci na konstrukci a čím méně člověk čeká, tím více toho udělá.
Pokusy implementovat některé CAD aplikace na M1 berou za své, protože ve skutečnosti se výkonem nepřibližuje utopistickému očekávání a přepočet takové struktury potom zabere nepřiměřené množství času. Tak to prostě je a žádná teorie a žádný benchmark na tom nic nezmění. Nečekám, že to pochopíte.
Odpovědět3 1
V dané lokalitě není prakticky možné ani předělat sítě veřejného osvětlení. Vyměníte opravdu jen koncové lampy (chcete-li vosí hnízda, které sídlí v každé lampě), nikoliv stávající rozvodné sítě, které neodpovídají současným normám. Nemůžete vyměnit ani sloupy, neboť byste musel opět rozkopat vše, aby zemnění sloupů dodrželo minimální vzdálenost 900 mm od jakékoliv dalšího prvku. A bohužel, tam hrábnout znamená rozkopat nejen celou ulici Votická (řidiči by vám jistě rádi poděkovali), ale i přilehlé okolí, včetně křižovatky. Už v době pokládání trubkových tras pro technologické sítě byl problém s normami a žádalo se výjimky, které dnes nikdo z bezpečnostních důvodů nepovolí.
Kamkoliv tam kopnete, vykopete Pandořinu skříňku. Druhý problém tkví v nepřesností plánů a rozpor se skutečnými stavy (trasami). 2-3 miliardy ... jsou možná ještě podhodnocené a realizace by trvala věčnost, proto se také nikdo nehrne do zásadní rekonstrukce, nebo rozšiřování. Úpravy na Vinohradské také sahají jen do určité vzdálenost a zbytek (tam, kde jsou napojené staré rozvodné sítě) už raději nikdo ani nezkoušel. Rychlejší a levnější by to bylo postavit na zelené louce, než upravovat staré sítě.
Kamkoliv tam kopnete, vykopete Pandořinu skříňku. Druhý problém tkví v nepřesností plánů a rozpor se skutečnými stavy (trasami). 2-3 miliardy ... jsou možná ještě podhodnocené a realizace by trvala věčnost, proto se také nikdo nehrne do zásadní rekonstrukce, nebo rozšiřování. Úpravy na Vinohradské také sahají jen do určité vzdálenost a zbytek (tam, kde jsou napojené staré rozvodné sítě) už raději nikdo ani nezkoušel. Rychlejší a levnější by to bylo postavit na zelené louce, než upravovat staré sítě.
Odpovědět1 1
Úsměvný příklad, takový který má prodávat, ačkoliv jde prakticky o nerealizovatelné řešení. Dost ekologických bláznů přemýšlí stejně, bohužel stále agresivněji (netvrdím, že přímo Vy).
Nic, protože náklady na realizaci by šli do miliard, nehledě na dobu realizace a komplikace s vlastní realizací. Jakkoliv uvedený a zcela konkrétní příklad zní strašně dobře (asi jako slib poručíme větru, slunci ...), sítě a celá podzemní struktura oné části Prahy je tak hustá a komplikovaná, že jen zmapování všech struktur by zabralo celé měsíce. Vyřizování a razítka roky. Za druhé jsou tu bezpečnostní normy, čili byste musel současné podzemní sítě opravit podle platných norem (např.: elektrické vedení opravdu nemůžete obtočit okolo teplovodního potrubí). Nehledě na maličkost, kterou přehlížíte a to zcela nedostatečnou kapacitu k uspokojení poptávky. Nemluvě o tom, že vlastní spotřeba není stálá, naopak závislá na mnoha dalších faktorech.
Přínos nula nic s astronomickými náklady ... jo přesně to se dnes prodává v rámci green deal.
Nic, protože náklady na realizaci by šli do miliard, nehledě na dobu realizace a komplikace s vlastní realizací. Jakkoliv uvedený a zcela konkrétní příklad zní strašně dobře (asi jako slib poručíme větru, slunci ...), sítě a celá podzemní struktura oné části Prahy je tak hustá a komplikovaná, že jen zmapování všech struktur by zabralo celé měsíce. Vyřizování a razítka roky. Za druhé jsou tu bezpečnostní normy, čili byste musel současné podzemní sítě opravit podle platných norem (např.: elektrické vedení opravdu nemůžete obtočit okolo teplovodního potrubí). Nehledě na maličkost, kterou přehlížíte a to zcela nedostatečnou kapacitu k uspokojení poptávky. Nemluvě o tom, že vlastní spotřeba není stálá, naopak závislá na mnoha dalších faktorech.
Přínos nula nic s astronomickými náklady ... jo přesně to se dnes prodává v rámci green deal.
Odpovědět2 3
Široký a diskutabilní pojem, přesto všechno v základu chybí Windows Pro, nebo alternativní operační systém, nikdy však nezvladatelné Home edice.
V základu chybí dedikovaný TPM čip, který se využije i pro šifrování SSD disku a sníží se režie potřebná k zašifrování dat. Smyslem je ochránit data před odcizením, reklamačním technikem, ... apod.
V základu chybí dedikovaný TPM čip, který se využije i pro šifrování SSD disku a sníží se režie potřebná k zašifrování dat. Smyslem je ochránit data před odcizením, reklamačním technikem, ... apod.
Odpovědět1 0
Problémem disků Seagate stále zůstává kvalita produkce v rámci jedné modelové řady, která se vyrábí na více místech. Disky vyrobené v Thajsku (Korat) jsou jiné, než disky vyrobené v Číně a obecné statistiky spolehlivosti neuvádějí, kde byl disk vyroben, přitom většina porouchaných/problémových disků pochází z Wuxi, nebo Suzhou.
Disky kupuji pouze od HGST (dříve Hitachi), které sice patří WD, ale pořád jsou ve spolehlivosti o dva kroky napřed.
Disky kupuji pouze od HGST (dříve Hitachi), které sice patří WD, ale pořád jsou ve spolehlivosti o dva kroky napřed.
Odpovědět0 0
S minimálním tiskovým zatížením není příplatek za tankový systém ospravedlnitelný. Prostě ne, znám hodně domácností, které pořídili levnou multifunkční tiskárnu a originální náplně vydrží 2 roky. Jednou za čas vytisknou etiketu pro PPL, sem tam oskenují dokument a tím to hasne. Postačí i nejlevnější multifunkční tiskárna, bez ohled na cenu za náplně, protože se prostě nespotřebují a nemá smysl platit za něco, co člověk nepotřebuje.
Odpovědět0 0
Zapomněl jsem na Aero, které pro vykreslování využívalo DirectX a nedovolovalo více než 8 bitový (24bit) barevný režim. Pro vykreslování 10 bit barevné, nebo 12 bitové černobíle hloubky bylo zapotřebí Aero vypínat, protože pro vykreslování se využívalo výhradně OpenGL. Profesionální grafické nástroje také využívali OpenGL a celo rozhraní Aero se potom trvalo. Samozřejmě nešlo o domácí použití, ale o grafické karty Quadro, FirePro, FireGL a některé modely Matrox (např.: Xenia Pro), s odpovídajícím monitorem. Černobílá fotografie vykreslená s hloubkou 4096 gradientů (12 bit) vypadá úplně jinak, než 10 bit (1024). O 8 bitovém ani nemluvím. Adobe podporovalo i 14 bitový režim, který ale byl doménou zejména v lékařských oborech, často grafickými kartami přímo od výrobce speciálních monitorů.
Odpovědět1 0
Windows Vista přišla v roce 2006, kdy internet nebyl výsadou, ale běžnou součástí domácností a života.
Na správu si najímám firmu, který za bezpečnost a funkčnost ručí (smluvní závazek). Většinu úkonů zvládnou vzdáleně, minimálně jednou měsíčně přímo na místě. Starají se o servery, pracovní stanice, stolní počítače i notebooky. Není sebemenší důvod si stěžovat na nefunkčnost, nebo problémy. Musím zaklepat, za ty dlouhé roky spokojenost. Sem tam se rozbije např.: disk, do hodiny jsou tu s novým diskem.
Doma si řeším správu sám, přesto se mi problémy vyhýbají, dost možná je to dáno tím, že si nerozházím systém tunou nesmyslů.
Na správu si najímám firmu, který za bezpečnost a funkčnost ručí (smluvní závazek). Většinu úkonů zvládnou vzdáleně, minimálně jednou měsíčně přímo na místě. Starají se o servery, pracovní stanice, stolní počítače i notebooky. Není sebemenší důvod si stěžovat na nefunkčnost, nebo problémy. Musím zaklepat, za ty dlouhé roky spokojenost. Sem tam se rozbije např.: disk, do hodiny jsou tu s novým diskem.
Doma si řeším správu sám, přesto se mi problémy vyhýbají, dost možná je to dáno tím, že si nerozházím systém tunou nesmyslů.
Odpovědět0 0
Nic nového pod sluncem, stejné tak 4200rpm disky, ale stejné situace nastávala s každou verzí Windows, včetně XP a rozdíl mezi XP a XP SP3 propastný. Ta samá situace nastala i v případě Windows 7, také se prodával poddimenzovaný hardware, ale za to operační systém nemůže.
Na Vista nadávali hlavně programátoři, protože Microsoft jim zatrhnul tipec a už si nemohli dělat co se jim zlíbí, ale museli dodržovat standardy. Třeba UAC byl pro spousty SW šok, hodně sebehloupější software z dob XP vyžadovala uživatele jako správce.
Na Vista nadávali hlavně programátoři, protože Microsoft jim zatrhnul tipec a už si nemohli dělat co se jim zlíbí, ale museli dodržovat standardy. Třeba UAC byl pro spousty SW šok, hodně sebehloupější software z dob XP vyžadovala uživatele jako správce.
Odpovědět0 0
Generalizujete, aniž byste zvážil skutečné potřeby. Budeme-li se bavit o domácnostech, nepřekvapilo by mě, kdyby potřeby 60-70% pokryl integrovaný grafický čip, nebo APU s výkonnějším čipem, na kterém si lze zahrát i nějakou tu hru.
Odpovědět2 0
Co pořád všichni brojí proti Windows Vista? Byl to jiný systém, který ony nebezpečné principy a lajdáctví známé do XP utnul. Měli jsme je nasazené na všech počítačích a nebyl sebemenší problém. Upřímně, byl jsem s nimi spokojen stejně jako s Windows NT4.0, 2000, XP, 7 a nyní 10. Hodně nespokojenosti pramení v nekvalitním hardware a schopnosti uživatelů zničit cokoliv, zejména zázračnými tweaky a utilitami.
Odpovědět0 0
Zatím není jediný důvod k přechodu, i když všechny počítače samozřejmě TPM čipy mají a naplno se využívají, včetně domény ADDS Windows Server 2019, stejně tak šifrovaní dat, autentifikaci a kombinované přihlášení pomocí hesel a čipové karty (slouží též pro vstup a hodiny).
Myslel jsem, že vylepšený plánovač konečně zamezí přehazování výpočetního vlákna mezi jádry např.: při přepočtu volných ploch, přepočtu struktury ... tedy činnosti, které není možné paralelizovat. Nestalo se, bohužel žádný přínos v tom není a šifrování alokované paměti klíčových modulů jádra s pomocí TPM čipu uměl už Windows 7.
Nezlepšila se ani indexace, která funguje stejně dobře jako ve Windows 10, plně provázaná s Office. Ani tato funkce (např.: rychlejší OCR v přílohách pošty) se nezměnila.
Proč přecházet na nevyzkoušený a neprověřený operační systém, který je ještě k tomu naprosto nepraktický, obludný a nedodělaný?
Myslel jsem, že vylepšený plánovač konečně zamezí přehazování výpočetního vlákna mezi jádry např.: při přepočtu volných ploch, přepočtu struktury ... tedy činnosti, které není možné paralelizovat. Nestalo se, bohužel žádný přínos v tom není a šifrování alokované paměti klíčových modulů jádra s pomocí TPM čipu uměl už Windows 7.
Nezlepšila se ani indexace, která funguje stejně dobře jako ve Windows 10, plně provázaná s Office. Ani tato funkce (např.: rychlejší OCR v přílohách pošty) se nezměnila.
Proč přecházet na nevyzkoušený a neprověřený operační systém, který je ještě k tomu naprosto nepraktický, obludný a nedodělaný?
Odpovědět2 0
všechny stávající uživatele svou intenzitou (tupostí) změn v rozhraní.
Odpovědět1 1
Samsung si vyrábí základ ve své režii, Corsair nikoliv a musí spoléhat na předem navržené série velkých výrobců, které se vyrábí a prodávají v různých obměnách pod několika značkami. To stejně činí i se svými napájecími zdroji, které vychází ze standardizovaných návrhů Channel Well Technology, Flextronics, Seasonic a dalších. Osazení se liší podle zadání zákazníka a jeho ochoty zaplatit za kvalitnější součástky.
Výrobce navrhne standardizovanou platformu, kterou si pak velcí zákazníci jako Corsair, Dell, ... mohou nechat osadit kvalitnější elektronickou, napájením. Stačí když zaplatí a nepřekročí hranice základního návrhu.
Výrobce navrhne standardizovanou platformu, kterou si pak velcí zákazníci jako Corsair, Dell, ... mohou nechat osadit kvalitnější elektronickou, napájením. Stačí když zaplatí a nepřekročí hranice základního návrhu.
Odpovědět0 0
Já to mám opačně, na běžnou agendu mi stačí cokoliv, ale na práci (render si pronajímám) je výhodnější Intel, práce (každá drobná editace) je svižnější a tolik nečekám, abych se pohnul z místa.
Odpovědět1 0
Čím bolestnější zkušenost, tím lepší systém zálohování v budoucnu. Dvakrát mi odešel nějaký OEM Samsung v pracovní stanici (Z430), několik disků odešlo z kancelářských počítačů (Elitedesk/Elitebook). Neznám konkrétní model, všechny 128GB a více modelů od různých výrobců. Nepátral jsem po tom, něco je Sandisk, něco Samsung a pak jsou tam disky, které se hlásí jen jako OEM modely. Musím zaklepat, protože doma i v notebooku mi zatím SSD neselhalo. Plotnových disků také pár bylo, naposledy při odstávce serveru a už se 3 SAS disky z pole nerozjeli (Dell). Intel P3700 atd. prostě drží.
Zálohované napájení, dvě geograficky oddělené úložiště (10GHz uzel mezi budovami) a ještě jsem se nevzdal vypalování kritických dat na MDISC BR a páskové knihovny LOT6. Plus 10TB pronajaté v cloudu, čistě pro zálohování (šifrované archivy).
Zálohované napájení, dvě geograficky oddělené úložiště (10GHz uzel mezi budovami) a ještě jsem se nevzdal vypalování kritických dat na MDISC BR a páskové knihovny LOT6. Plus 10TB pronajaté v cloudu, čistě pro zálohování (šifrované archivy).
Odpovědět2 0
... série Workstation s procesorem Intel Xeon a chuť k nákupu najdu okamžitě, ale na Xeon a Asus WS si holt budu muset počkat.
Ty ceny jsou celkem očekávatelné.
Ty ceny jsou celkem očekávatelné.
Odpovědět1 0
Nabídka Intel v oblasti SSD je mnohem bohatší, včetně opravdové špičky s eMLC čipy s duálními řadiči.
S disky Intel nemám problém a nelze jim upřít, že své modelové řady nemění, jako ostatní.
S disky Intel nemám problém a nelze jim upřít, že své modelové řady nemění, jako ostatní.
Odpovědět1 0
Docela se těším, protože vypadají zajímavě a po lapáliích s platformou AMD (základní desky), si docela rád koupím opět Intel. Ať se na Intel nadává jak chce, minimálně umí srovnat výrobce do latě a klíčové funkce fungují.
Navíc to vypadá zajímavě i z funkčního hlediska, silná jádra na výpočty (CAD) a zbytek si může běžet na úsporných jádrech.
Navíc to vypadá zajímavě i z funkčního hlediska, silná jádra na výpočty (CAD) a zbytek si může běžet na úsporných jádrech.
Odpovědět1 4
Zvláště odvděčit se dokáže majitelům provozující TPM čipy a SED disky. Bohužel, o intenzivní dlouhodobý vděk v tomto případě nikdo nestojí. Hlavní vina padá na výrobce základních desek a je škoda, že jinak dobrý procesor diskvalifikuje z výběru výrobce desky (lemplové). Asus, Asrock, nebo Gigabyte ... vyjde to na stejno (modely mATX s B450).
Hloupé barevné kreace jim jdou, ale spolehlivost a funkčnost jim nic neříká. Jako kdyby si AMD nemohla ze své pozice dupnout a trochu se jim projít po krku.
Hloupé barevné kreace jim jdou, ale spolehlivost a funkčnost jim nic neříká. Jako kdyby si AMD nemohla ze své pozice dupnout a trochu se jim projít po krku.
Odpovědět0 4
Stále lepší původní Diablo, než ta parodie Diablo 3 (ještě jsem nevydýchal ty kecy Bashioka), které může nazvat Diablem jen skutečný diletant, který nikdy neokusil skutečné Diablo a Diablo LoD. K dokonalosti dotažené patche 1.09 a 1.10, potom to šlo do kopru též, neboť Blizz potřeboval platící bezmozky. Kdyby takový eurobezmozek přišel na svatou ligovou půdu (Postreality, Art of War, Duelliga.de, Euro PvP League), kde se hrálo s každým detailem hry ... a proto vymysleli zjednodušování, eurobuildy, eurovybavení a Diablo 4, které se ponese v tomto duchu.
Raději trávit tisíce hodin hledáním např.: DROZ (Diablo I - vzácně nagenerovaný Dragon ring of Wizardy na PvP mága), nebo extremně vzácné jewely např.: 30%ED, 10Dex, 10Str, 10DTM/7FHR (Diablo II LoD 1.10), než jako idiot hrát standardizovaný eurobuild (Parodie 3).
Stále vlastním originální klíče a postavy na BN udržuji :-)
Raději trávit tisíce hodin hledáním např.: DROZ (Diablo I - vzácně nagenerovaný Dragon ring of Wizardy na PvP mága), nebo extremně vzácné jewely např.: 30%ED, 10Dex, 10Str, 10DTM/7FHR (Diablo II LoD 1.10), než jako idiot hrát standardizovaný eurobuild (Parodie 3).
Stále vlastním originální klíče a postavy na BN udržuji :-)
Odpovědět1 3
Proč by nenašel 1TB uplatnění v kancelářském počítači? Rozumný živnostník si ukládá fotodokumentaci své vlastní práce dlouhé roky, protože nemusí neustále vymýšlet vymyšlené a především nestojí o tahanice se zákazníkem/investorem/šlendriánem, pokud někdo třetí něco pokazí, rozbije, nebo ukradne. Například: Technický výkres, projektový plán, dodací listy, faktury, výkazy, ... zabírají sotva 35MB, vlastní fotodokumentace ukousne 358MB. Jedna zakázka.
P.S.: I výkon procesoru se může pro kancelářský počítač obyčejného živnostníka hodit, protože předěláváte-li technickou dokumentaci, která se od původního projektového plánu odlišuje. Plán vzniká dlouhé měsíce (roky) dopředu a naprosto běžně se musí (po stovkách telefonátů s projektanty) upravovat, obsahuje chyby, poddimenzován, ... apod. Často se stává, že se musí celý plán předělat (přepočítat) a přepočet modelu musí proběhnout postupně, chronologicky, v závislosti na struktuře sítě. Stále mluvíme o obyčejném kancelářském počítači, na kterém se tiskne plán, řeší faktury, ... takových počítačů běhá po světě dost. Netvrdím, že procesor je klíčovým prvkem, ale své uplatnění může najít.
P.S.: I výkon procesoru se může pro kancelářský počítač obyčejného živnostníka hodit, protože předěláváte-li technickou dokumentaci, která se od původního projektového plánu odlišuje. Plán vzniká dlouhé měsíce (roky) dopředu a naprosto běžně se musí (po stovkách telefonátů s projektanty) upravovat, obsahuje chyby, poddimenzován, ... apod. Často se stává, že se musí celý plán předělat (přepočítat) a přepočet modelu musí proběhnout postupně, chronologicky, v závislosti na struktuře sítě. Stále mluvíme o obyčejném kancelářském počítači, na kterém se tiskne plán, řeší faktury, ... takových počítačů běhá po světě dost. Netvrdím, že procesor je klíčovým prvkem, ale své uplatnění může najít.
Odpovědět3 0
Dražší a problematičtější, než ostatní multiplatformní řešení (např.: Avast Secure Line používám v mobilním telefonu a notebooku pro připojení v neznámých sítích). Funkční a rozumně cenově nastavený (stále mají nějaké akce, ve kterých lze zakoupit za polovinu běžné ceny).
Bude-li fungovat výhradně s prohlížečem, potom je takové řešení docela k ničemu (subjektivní názor).
Bude-li fungovat výhradně s prohlížečem, potom je takové řešení docela k ničemu (subjektivní názor).
Odpovědět0 1