Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.8.2013, Jan Vítek, aktualita
Roy Taylor, jenž dříve pracoval přes deset let na vysoké pozici ve společnosti NVIDIA a nyní má na starosti channel sales v AMD, se opřel do svého bývalého zaměstnavetele, respektive jeho technologií PhysX a CUDA. Ty jsou dle jeho názoru...
Nitrometan (21) | 14.8.201317:20
Důvodem proč není PhysX rozšířený je právě proto, že běží jen na grafických kartách Nvidie.
Na jednu stranu chápu proč by Nvidia neměla nikomu dávat své Know How, na druhou stranu chci masové rozšíření PhysX do takové míry, že už to nebude druhý fyzikální engine pro pobavení, ale hlavní fyzikální engine co se stará o všechno a má vliv na hratelnost ­(jako Havok a HL2­).
Pokud Nvidia nepovolí tak časem PhysX úplně zanikne ­(Nvidia přece nemůže furt cpát prachy studiím za implementcaci, to je prostě dlouhodobě nemožné­).
Odpovědět0  0
Hnizdo (442) | 12.8.201310:33
Dle linkedinu pracuje RT nyni u AMD a ma na starosti

Specialties: ­- Understanding use cases and positioning products.
- Creating wealth thru sales success
- Marketing to extend a products TAM ­(Total Available Market­)
- Cutting thru complexity to focus on execution
- Understanding people

Cili marketing. Slusi se dodat, ze PhysX je multiplatformni fyzikalni framework, zatimco OpenCL nebo DirectCompute jsou general purpose vypocetni frameworky, ktere s fyzikou nemaji co delat. Dale se slusi dodat, ze PhysX jiz nyni podporuje PS4 i XboxOne.
Takze mily RT mele finalni produkty metabolizmu pozivatin.
Odpovědět2  0
JiVy (606) | 9.8.201318:56
To je člověk, který má na starosti propagaci výrobků svého zaměstnavatele. On by klidně propagoval jogurty, pokud by si ho někdo najal.
Pro diskusi o technologiích, jako je PhysX, CUDA atd. Má smysl poslechnout si, co o nich říká výrobce ­(kvůli popisu technologie­) a co o nich říkají vývojáři ­(kvůli tomu, abychom posoudili reálnou využitelnost­). Poslouchat řeči konkurence velký smysl nemá, ta logicky hledá pouze negativa.
Samozřejmě je třeba mít na paměti, že technologie se vyvíjejí a po nějaké době prostě zaniknou, protože je nahradí něco novějšího, pokročilejšího. Jenže to nové by nepřišlo, pokud by cestu nevyšlapala předchozí technologie. V tomto směru byla role PhysX velká a ještě daleko větší je role CUDA dodnes.
Odpovědět2  0
P.Orka (40) | 9.8.20137:35
Nemám rád lidi, kteří přejdou k jinému zaměstnavateli a okamžitě začnou toho předchozího pomlouvat. To už vůbec nemluvím o tom, že pomlouvá to, co měl sám dělat.
Odpovědět4  1
Airywave (2) | 8.8.201312:12
já PhysX chci a pokud to jde tak to okamžitě zapínám. ať ten socialista mluví za sebe a ne za druhý
Odpovědět3  6
Hellraiser666 (25) | 8.8.201314:08
já zase chci PhysX , ale ne aby běžel jen na určitém HW ­(rozuměj ­- jen na nVidii­).
Odpovědět4  2
Ghx (6) | 9.8.201311:43
Tak vzdycky se nekdo kdo neco chce najde, to je ale naprosto nedulezite. Jen pro zajimavos, kdyz ji tak okamzite zapinas, co a v cem ti prinesla?
Obecne ma samozrejme pravdu, uzavrena technologie, omezena jeste na nutnosti pouzit konkretni HW, nema budoucnost a pro nikoho neni prinosem.
Odpovědět0  0
Airywave (2) | 9.8.201317:05
Přinesla mi především lepší zážitek ze hry takovej batman, Mirrors edge nebo broderlands jsou bez physX nehratelný a vypadají jako nepovedený demo
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.