Mě spíše zaráží fakt, že zde najdete z 95% jen tiskárny Canon a Epson. Ostatní značky jako by neexistovali. ;)
Tyto tiskárny ale mají zásadní problém o kterém se moc nemluví a tou je jejich jepičí životnost. Tyto laciné tiskárny jsou opravdu jen na 2 roky a potom akorát do šrotu. Njdou opravit či se nevyplatí opravit, jelikož cena opravy 2x převyšuje cenu nové. Zaschne hlava (z 98% černá barva) a je konec. Jen málo kdy jde pročistit a znova rozchodit. Nová hlava = cena cca 1.500 - 2.000 Kč a ještě pokud se dá vůbec jako díl sehnat. Do týdne těchto "krámů" mám na servisu tak 5-6ks. Převážně právě inkoustových tiskáren/multifunkcí značek Canon, Epson a občas i HP.
Odpovědět0 2
A to je prosím reklama? Co to umí navíc než moje rok/dva/deset let stará multifunkce?
A nebo "Novinkou je podpora tisku čtvercových fotografií 13×13 cm" To jakože do teď tiskárny neuměly tisknout čtvetrcový fotky?
Okurková sezona v plném proudu. Když není o čem psát, budeme psát o tiskárnách. To je takové večné téma, protože je každý rok 1000 nových modelů a žádný nepřináší nic jiného, takže na článek stačí univerzální šablona, do které se jen doplní název tiskárny.
Odpovědět1 3
Proč okurková sezona? My snad můžeme za to, že Canon představil nové tiskárny zrovna o prázdninách? Vám přijde, že není o čem psát je těch aktualit málo? Jen za dnešek vyšlo 10 aktualit, to je snad "není o čem psát"? Kdyby je představil 30. června, tak by ta novinka snad měla větší hodnotu? Produktové aktuality jsou snad naprosto normální součásti zpravodajství.
Za prvé jsou to low-endové modely, takže je logické, že to nebude mít funkce nejnabušenějších modelů. O nativní podpoře 13×13cm fotek nikde jinde nevím. 1000 nových modelů každý rok dost těžko, právě naopak. Poslední dobou výrobci docela zvolnili tempo a produktových aktualit o tiskárnách tu máme docela málo, protože se nic moc nového nepředstavuje.
Odpovědět2 2
Tak si ty aktuality přečtěte, jedna lepší než druhá! K tomu věty nedávající smysl a gramatické chyby.
Ve vašem slavném článku se slovo "nativní" nenachází. Vše je shrnuto do jednoduché věty: "Novinkou je podpora tisku čtvercových fotografií 13×13 cm." Jestliže toto je hlavní novinka, tak by bylo fajn čtenářům vysvětlit, jaké výhody jim to přináší o proti jiným tiskárnám. Moje tiskárna totiž tiskne co jí řeknu, takže když chci aby byla fotka 13x13, bude 13x13 a bude čtvercová. V čem to tyhle tiskárny umí líp? Bude čtvercovější?
Bodejď by výrobci nezvolnili, když na tiskárnách toho není moc co vylepšovat. Zmenšující se jen zásobníky inkoustu a stoupá poruchovost. Loňský model se zabalí do nové kastle, sníží se náklady o pár centrů a prodá se to jako nový model. To fakt chcete psát o každé tuctové tiskárně, o každé tuctové klávesnici, myši,...
To je zpravodajsví jako když si pustím televizi a vidím reportáž o tom, že si Tonda z dolní lhoty při parkování odřel blatník o obrubník.
Odpovědět2 1
Vaše tiskárna opravdu nabízí tisk na 13×13cm, tedy na 13×13cm papír, aniž byste cokoli musel řezat a vyberete si přímo v ovladačích 13×13cm formát papíru? Nikdo přece netvrdí, že je to převratná funkce, kvůli které si člověk musí běžet tu tiskárnu hned dnes objednat.
Produktové aktuality píšou o nových produktech. Tak to prostě je. Pokud tam výrobce udělá milion vylepšení nebo jedno, nehraje roli. Od toho je to produktová aktualita. Píše o novém produktu. Tiskárny lidi zajímají (zejména ty levnější), ale rozhodně to tady těmi tiskárnami není zapleveleno, protože poslední aktualita o tiskárně byla napsána v prosinci minulého roku. Těch novinek je prostě fakt velmi málo. A ne 1000 každý rok.
I na serveru o autech budete mít novinky o tom, že nějaký nepříliš rozšířený výrobce uvedl nový model auta. Na webu o mobilech také uvidíte novinky o low-endových modelech, které také nepřináší nic závratného navíc. Nevím, proč by tomu v případě tiskáren mělo být jinak. Produktové zpravodajství je zpravodajství o nově uvedených produktech a netýká se jen a pouze výjimečných produktů.
Odpovědět2 1