Výborně, takže to skončí tak, že se příště firmy na nějaké otevřené světy vykašlou, a všichni budeme nuceni hrát jednoduché lineární blbosti na pár hodin.
Skvěle, akcionáři. :-/
Odpovědět2 4
měli by spíše zažalovat konzole za jejich slabý výkon který je opravdu trestní na pc problém není.
Odpovědět3 2
tak to je tak,keď si niekto kúpi konzolu za 300€ a myslí si,že má diamant.
Odpovědět0 0
a hlavně PS4 je z r.2012.... takže tak :D
a oni snad čekají že to bude mít grafiku na medium a 30FPS
Odpovědět0 0
Nevím jak konzole, ale na PC je to v pohodě hratelné. Mám za sebou jeden průchod hrou za cca 50 hodin a teď to mám rozehrané znovu (cca 40 hodin) na 100% průchod.
Bugy tam jsou, ale nic co by nebylo i v jiných hrách po vydání.
Odpovědět5 2
Tak to opravdu asi moc nehrajete .Takový bugfest tu už dlouho nebyl .Jj lhát se nemá a je fakt , že nejlepší cyberpunk hru si představuju jinak než to, co CD projekt předvedl ... Koncept na úrovni bezmála dvacet let staré mafie a ještě tu někdo dokáže tvrdit , že se nemáme dívat na zamrzlý openworld:/ . Ta hra postrádala jakoukoli optimalizaci .Osm let vývoje a vydají paskvil , kterým se vyrovnají Ubisoftu s jejich Assasinem ,který je tu rok co rok ...Gratuluji já být akcionářem tak teď prodávám taky ...
Odpovědět4 4
50 hodin hry a on nic nehraje? Hochu ty asi neumis cist ne? Ja mam odehrano pres 100 hodin a bug sem tam v Q nasel jen jeden a kdyz jsme s nacetl save pred Q tak uz Q fungoval v pohode,ale jinak nic. Tak tu nemel kravoviny. A jestli ty to mas na prd asi mas spatnej stroj no.
Odpovědět3 3
Chyba byla vydat CP na konzole. Deti placou zajimave ze hromada lidem to jede normalne. Odehrano mam pres 100 hodin a zadny bug sem tam nemel.. tak ze jaka zaloba ? Zase uplakane deti..
Odpovědět3 3
Měli osm let pracovat na konzolové verzi ....ono je to málo ? Osm let si berou peníze a nakonec řeknou "Jako sorry je to slabý a vydají něco co se při nejlepší vůli nedá hrát ???" Já si platit takové skvosty tak jim ani nepoděkuju a ukážu na dveře .
Při osmi letech vývoje se nedá mluvit o uspěchaném vývoji a určitě bych si na kobereček pozval zodpovědné osoby a to pocení bych chtěl vidět na vlastní oči .Nakonec první den se ještě mohli plácat po zádech kolik toho prodali ...a za to že nedali vědět v jakém stavu se hra nachází je čeká žaloba .A právem.Přechválený zajíc v pytli se neprodává ....to už Sony zajistilo
Odpovědět3 1
Jedinej kdo ma odnest za vypusteni hry odpovednost jsou investori,kteri urcite tlacili na vypusten po 3 odlozeni kvuli konzolim. A je taky rozdil to jestli to bylo delane na PS4 nebo PS4 pro ta je o neco lepsi. Tak ze jestli to nejde na vsechny konzole tak je to hold blbe,ale cekal ybch to od 8 let stareho hw. Mate si koupit PC a meli by jste to bez problemu,ale porad brecet...
Odpovědět4 2
Lhát se nemá :o)
Odpovědět2 0
Nemá. Ale na druhou stranu: Co by "investoři" chtěli za "lepší výsledky"? Vždyť se za 14 dní prodalo 13 milionů kusů. Nějak si nevzpomínám, jestli vůbec kdy někdo prodal víc kopií tak rychle.
PS: CDPR bohužel přecenilo své síly. Místo aby se udělalo alespoň na PC a next gen pořádně tak raději vyrobili hru problémovou všude. A třeba interakce s "trashem" je totální fail. Maximálně ječí a utíkají, když se začne střílet, ale že by se s nimi dalo promluvit, to ne.
Odpovědět2 0
Ano, prodalo se 13 milionů kusů, ale nemálo z toho se nyní refunduje (a to je poněkud problém). Důležité je to, že kdyby v lednu řekli, že hra není hotová a není odladěna pro všechny platformy, patrně by do toho neinvestovali nebo ne tolik. Prostě lhali o stavu hry a o to jde. Takže lepší výsledky... no určitě, aby se z těch 13 milionů pokud možno nic nerefundovalo. A určitě lepší výsledky než 40% propad ceny akcií (za který pochopitelně mohou jiní investoři, kteří to prodali dříve než oni).
Odpovědět2 1
vzhledem k tomu že se většina prodala na pc tak problém nebude a nové konzole pořádně nejsou pak se to bude prodávat dál, jediná chyba že to dávali na staré konzole nebo vůbec na konzole vše jen brzdí
Odpovědět3 0
Ale jo však interakce je tak hluboká jako celá hra ...Postavy ve městě vám někdy i odpoví ....umí asi dvě odpovědi a pak třetí a tou je pár teček a vykřičník . Totéž internet a počítače ve hře ...jedna dvě stránky pořád dokola ...chcete detaily a přístup odmítnut . Asi bych chtěl moc ,ale funkční pseudointernet jsme ve hře už měli a nevypadalo to tak zoufale jako tady ( viz .Front Mission 3 či Jagged Aliance....).
Nejvíc zamrzí absence byť náznaku jakékoli inteligence obyvatel města . Policejní zásahy jsou předskriptované ,stejně jako vyšetřování v různých koutech města . Jdu po ulici a vidím jak se spouští triggery přehravající mi scénku či dialog na konkrétním místě .
To v čem Cyberpunk fatálně selhal je absence dotaženosti iluze fungujícího města . Nic nového CD Projekt žánru nepřinesl a ještě to odfláknul ...
Odpovědět6 0
A co by si jako cekal? Me fakt nezajima to jak se tam chovaj policajti nebo lidii v celem NC. Jde o pribeh tupce. To mesto funguje paradne. bez si hrat GTA.
Odpovědět3 6
Město je "prázdné" a příběh je odfláknutý a nedotažený a to nemluvím o slibovaném hráčově vlivu na něj. Vliv hráče je "0", jen 3x různé zakončení po té, co tě hra dovede za ruku k "bodu zlomu". Žádné postavy mi nebylo líto, k žádné jsem nepřilnul, ufňukanýho nesympatickýho Johnyho jsem vždy s jeho blbýma kecama odpálkoval. Kdyby hra byla menší a úkoly "hlubší", mohlo to dopadnout jinak.
(Na PC se u mě bugy nijak zvlášť neprojevovali. Nic co by se nedalo "odpustit".)
On té hře prostě chybí záporák. Něco proti čemu stojí za to bojovat. Nebo něco pro koho stojí za to bojovat. Několik anonymních korporací, "vymyšlené/generické" úkoly od anonymních zadavatelů a ani psychotický zabiják ve vaší hlavě není ta správná motivace. Kvůli tomu abyste vy přežili, umírá zbytečně mnoho lidí okolo a člověk se musí ptát proč. :(
V čem jste tak výjimeční, aby se to ospravedlnilo?
Proč nakonec zachraňovat Johnyho obzvlášť po té co předvedl se svou přítelkyní?
Proč nechat zbytečně umírat "přátele" kvůli vaší počáteční hamižnosti?
Co se díky vám v tom městě plném "zlých korporací" zlepší?
Spoiler: (Jako první zakončení mi přišlo logické, prohnat si hlavou kulku. Výsledek? Jedna postava si v titulcích popláče, jedna vám vynadá a jedné je to s pochopením jedno.)
CD Projekt si prostě ukousl moc velké sousto.... Škoda.
Odpovědět0 0