Vzpomínám si na dobu kdy jsem hrál Diablo II a byla to moje nelegalní hra, asi po 4 měsících jsem si ji koupil oficialní. Zaklinače mám taky a originál. Mám i oficialní Half live 2 a to edici orange box, ale kvůli pitomému steamu a jejich obstrukcím kdy pořád mně to hlásí, že steam je nedostupný, jsem si instalnul craklou verzi, kamoš co hraje Assasina si neustale stěžuje, že výkon co mu berou ty ochrany je nehratelný a už hledá cracklou verzi. Ochrany co obtěžují hráče jsou špatné, už jen to, že hráč musí být on line aby mohl hrát legálně zakoupenou hru je hnus. Poprve co jsem hrál Halfa jsem musel kvůli tomu par dni nehrat, protože zrovna dělali nové připojení na net, fakt je to špatné. Fandím Polskému tymu CD Projekt :))))
Odpovědět0 0
Přesně tak, tahle doba je hnus.
Je až neuvěřitelné, jak pozitivní postoj má CD Project Red. Jde vidět, že oni mají své hráče rádi, a my zase je.
Odpovědět0 0
Ve výsledku i ten pirát co nekoupí obvykle alespoň dělá reklamu. A média, která dotyčným ochotně podobný (defakto PR článek) velmi ochoitně zveřejní atd. Zato efekt ochrany je nejistý. Rozhodně nepotěší legální uživatele, plus vývopj hry prodraží, plus nikdo neví, jak dlouho zrovna jeho verze vydrží odolávat. I slavné denuvo má víceméně náhodnou trvanlivost. Někdy týdny, jindy měsíce.. A někdy je 24 hodin po vydání prolomeno.
Odpovědět0 0
Řekl bych že každý vývojář by raději vyměnil deset aktivních pirátů za jednoho pasivního plátce ale spíš si myslím že hraje roli to, že jako vývojář chceš vydělat co nejvíc a pokud ti naservírují deset různých statistik toho jak moc piráti okrádají vývojáře tak si obecně člověk rád z pozice vývojáře vybere zrovna tu statistiku která se mu hodí. A v této statistice obvykle lidé co si stáhnou hru jen aby si ji vyzkoušeli, preload apod. jsou pak házeni do stejného pytle s těmi co jen stahují a nekupují vůbec.
Odpovědět0 0
Ono je to spíš ovlivněné tím, že vývojář do toho (bohužel) obvykle nemluví. Šéf vývojářů ma maximálně tak poradní hlas, ale co bude si určí majitel studia. A pro 99% z nich není prioritou hra, natož hráč, ale prachy! Což je také důvod, proč byly dříve hry dělané třemi lidmi zábavné, kdežto dneska jí dělá 150 profesionálů, mají profesionální herce atd, ale zábavnější to fakt není.
Odpovědět4 0
Nepřesně jsem se vyjádřil ....měl jsem v hlavě malou hru o právě tom jednom-dvou vývojářích co si distribuci dělají pouze online a sami ale jinak ten boj o peníze je asi hlavně v režii distributorů. Tak či tak všichni jsou to jen lidé kteří prostě budou bojovat všemi svými prostředky za výdělek. Jen cítím potřebu se jako někdo z lidí (co jsou házeni do stejného pytle s chronickými neplatiči) ozvat :)
Odpovědět0 0