Cisco představilo novou platformu pro firemní spolupráci
25.9.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Cisco dnes představila novou platformu pro firemní spolupráci. Spojuje v sobě tři řešení. Otevřenou platformu (využívá protokoly s otevřenými standardy) je možné implementovat do již existující IT infrastruktury a vývojářům umožňuje...
Společnost Cisco dnes představila novou platformu pro firemní spolupráci. Spojuje v sobě tři řešení. Otevřenou platformu (využívá protokoly s otevřenými standardy) je možné implementovat do již existující IT infrastruktury a vývojářům umožňuje vytvářet nové aplikace a služby přímo sedící jednotlivým firmám. Základem platformy je sedmá verze systému Cisco Unified Communications, která podporuje zařízení s operačními systémy Windows Mobile, Symbian a BlackBerry. Druhá součást nové platformy, řešení Cisco TelePresence Expert on Demand, umožňuje firmám poskytovat svým zákazníkům na dálku odborné poradenství.
Poslední součástí nové platformy je aplikace Cisco WebEx Connect využívající technologie Web 2.0, která funguje jako jednotné pracovní prostředí pro zaměstnance. Integruje v sobě několik funkcí pro spolupráci, například kalendář, správce dokumentů včetně možnosti jejich sdílení, možnost vytváření projektových skupin, informace o přítomnosti kolegů, nástroje pro uskutečnění telefonního hovoru, videokonference nebo posílání rychlých zpráv či diskuzní fóra. Cisco Unified Communications System verze 7.0 a Cisco TelePresence Expert on Demand jsou k dispozici od dnešního dne. Cisco WebEx Connect je již k dispozici jako klient pro osobní počítače a klient pro web; klient pro mobilní telefony bude k dispozici na začátku roku 2009.
Zdroj: TZ Cisco
Poslední součástí nové platformy je aplikace Cisco WebEx Connect využívající technologie Web 2.0, která funguje jako jednotné pracovní prostředí pro zaměstnance. Integruje v sobě několik funkcí pro spolupráci, například kalendář, správce dokumentů včetně možnosti jejich sdílení, možnost vytváření projektových skupin, informace o přítomnosti kolegů, nástroje pro uskutečnění telefonního hovoru, videokonference nebo posílání rychlých zpráv či diskuzní fóra. Cisco Unified Communications System verze 7.0 a Cisco TelePresence Expert on Demand jsou k dispozici od dnešního dne. Cisco WebEx Connect je již k dispozici jako klient pro osobní počítače a klient pro web; klient pro mobilní telefony bude k dispozici na začátku roku 2009.
Zdroj: TZ Cisco