Ladis.
|
11.10.200413:03
GPU neni obecny procesor, tzn. ze v nem neudelate libovolne matematicke vypocty. Jedinou moznosti je prevest data na graficka a protahnout je Vertex/Pixel Shaderem a pak si je zase prevest z grafickych na normalni. Pak je to rychle, ale ma to docela dost omezene vyuziti, a taky zapomente na dokonalou presnost. K matematickym vypoctum kvuli nepresnosti tedy nevhodne, nicmene snad tady na SH v novinkach bylo nejake hudebni studio (software), ktere zpracovavalo zvukova data (efekty) pres GPU (tam neni pozadovana uplna presnost).
Odpovědět0 0
Koul
|
10.10.200414:39
Moulo, vubec nevis o cem mluvis
Odpovědět0 0
xR->
|
9.10.200411:41
Kdyby raději udělali soft, který k výpočtům využívá GPU, tak by dosáhli >100 GFlops za $600 (GF6800U SLI)...
Odpovědět0 0