Compaq Services představují balík služeb síťové integrace pro oblast komunikací
Společnost Compaq představuje pět nových služeb pro integraci infrastruktury, které napomáhají poskytovatelům síťových služeb (network service provider - NSP) prosperovat ve stále více konkurenčním oboru komunikací. Nové služby umožní poskytovatelům síťových služeb plánovat, projektovat, stavět a spravovat svou komunikační infrastrukturu, rozvinout nové inteligentní sítě a aplikace příští generace a rychle získat zpět vynaložené investice.
Divize Compaq Services také rozšířila svou síť partnerů v odvětví komunikací, aby byla schopna nabídnout souhrnné a nejlepší řešení, které vyhoví jakýmkoli požadavkům poskytovatele síťových služeb na infrastrukturu. Se svými existujícími partnery jako Cisco Systems, Microsoft Corporation a VocalTec Communications Ltd i s novým partnerem Marconi Communications stále přidává nová řešení.
Nová generace sítí oslovuje potřeby elektronického obchodování
Touto iniciativou společnost Compaq zhodnocuje svou 25letou zkušenost a více než 20 000 úspěšných projektů síťové integrace jak pro zákazníky typu velkých podniků, tak i pro poskytovatele síťových služeb. S tím, jak budou linky mezi podnikovými sítěmi a veřejnou sítí stále více zahlceny širokým používáním soukromých virtuálních sítí opírajících se o IP, pomůže společnost Compaq poskytovatelům síťových služeb rozšířit operační prostor a zlepšit tak jejich postavení oproti konkurenci.
Nové integrační služby a řešení pro poskytovatele síťových služeb
Pěti novými dnes ohlášenými službami rozšiřuje společnost Compaq nabídku pomoci svým zákazníkům. Dnes Compaq nově ohlašuje:
· Řešení správy protokolu Internetu (IP) - Toto řešení zahrnuje progresivní Informační platformu pro správu telekomunikací (Telecommunication Management Information Platform - TeMIP) společnosti Compaq integrované s komutovanou technologií společnosti Cisco Systems určenou pro správu virtuálních soukromých sítí (virtual private networks - VPN) opírajících se o IP. Toto řešení umožňuje poskytovatelům síťových služeb, aby spravovali služby VPN, které poskytují svým velkým zákazníkům. Zahrnuje schopnosti pro správu zaměřené na zásobování, správu výkonu, konektivitu a správu chybových stavů a schopnost pro zákazníky poskytovatelů síťových služeb ze segmentu velkých podniků spravovat, upravovat a překonfigurovat jejich vlastní sítě.
· Řešení přenosu hlasu po protokolu Internetu (VoIP) - Toto řešení zahrnuje produkty Ensemble firmy VocalTec Communications a integrační služby společnosti Compaq zaměřené na rychlou implementaci telefonních služeb po síti IP. Uživatelé budou schopni posílat hlas, data nebo video a účastnit se kolaborativních projektů z počítače nebo telefonu.
· Řešení integrovaného Call centra -- Vysoce výkonná a dostupná sada řešení, která splní potřeby Call centra poskytovatelů síťových služeb včetně podpory více podniků prostřednictvím virtuálních soukromých sítí. Tato sada řešení využívá např. aplikací firem Clarify, Siebel, GeoTel a technologie CTI (Computer Telephony Interface) společnosti Genesys a zahrnuje integrační služby společnosti Compaq.
· Obchodní hosting a služby pro operátory kabelových sítí -- Tyto služby zajišťují většinu klíčových aplikací, které poskytovatel internetových služeb potřebuje k zajišťování přístupu, hostingu a IP služeb s přidanou hodnotu. Díky produktu Commercial Internet Server (MCIS) společnosti Microsoft pomáhá divize Compaq Services poskytovatelům síťových služeb doručovat poštu, noviny a "chaty" a poskytovat adresářové, členské a osobní služby. Několik variant této služby zahrnuje jeden sdílený hosting elektronického obchodování a další pro poskytovatele komunálních služeb jako např. kabelové společnosti, elektrorozvodné společnosti, malé telefonní společnosti a poskytovatelé internetových služeb. Tato služba pracuje na platformách Compaq ProLiant pod operačním systémem Microsoft Windows NT Server.
· Integrační služba inteligentní sítě (IN) pro malé a střední poskytovatele služeb -- Divize Compaq Services používá softwarové prostředí GAIN IN společnosti Marconi Communications, aby poskytovatelům služeb na pevných linkách i bezdrátových spojích pomohla k rychlému zavedení, rozvoji a zajištění nových služeb po inteligentní síti. Integrační služby zahrnují servisní řídicí bod, inteligentní periferní zařízení, prostředí pro vytváření služby a také šestnáct aplikací včetně portace lokálního čísla, předplaceného volání a hlasování na dálku. Tato integrační služba zahrnuje softwarový produkt Compaq DECss7 na připojení k veřejné signální síti.
Spolu s těmito novinkami společnost Compaq dále rozšiřuje své stávající portfolio špičkových služeb a řešení v odvětví telekomunikací odvětví, které zahrnuje:
· Business Critical Services - klíč otevírající cestu k dostupnosti a výkonnosti. Divize Compaq Services pracuje v proaktivním partnerství se zákazníky, aby určili a implementovali správnou architekturu, instalaci, správu a strategii podpory zajišťující nepřetržitý provoz podniku.
· Služby FutureSourcingSM - Divize Compaq Services je schopna spravovat buď celé zákaznické sítě nebo jejich části, výpočetní prostředí více dodavatelů, aplikací otevřených pro Web a call centra na bázi outsourcingu, takže se organizace mohou zaměřit na jádro svého podnikání.
· Platforma rozšířených Internetových služeb Integrity (Gatekeeper) -- Software Gatekeeper ohlášený na SUPERCOMM´99 zajišťuje most mezi veřejnou komutovanou telefonní sítí a novými sítěmi založenými na IP. Gatekeeper funguje jako řídicí bod služby. Gatekeeper pracuje s DECss7 a pokročilými komponentami IN na zajištění převodu adresy, řízení volání, správě uživatelského profilu a nastavení ověřovacího volání.
· TeMIP -- sada řešení pro kompletní správu prostředí poskytovatelů síťových služeb od více dodavatelů využívající více technologií a kompatibilní s TMN. Řešení TeMIP pokrývají dodávku služeb a zajišťování služeb korelací chybových stavů a správou havarijních situací; integrují aplikace nejlepších partnerů své třídy jako Clarify, ILOG a IONA.
· Systém pro detekci podvodů (Compaq Fraud Management System - CFMS) -- používá pokročilé techniky profilování uživatele ke zjišťování pochybných činností, generování výstražných signálů, vytvoření případové dokumentace a správu pozdějšího sledování. CFMS podporuje technologie všech hlavních poskytovatelů služeb včetně pevné linky, analogového a digitálního bezdrátového připojení, bezdrátové místní smyčky nebo pevného mobilního spoje.
· Řešení fakturace a péče o zákazníka pro poskytovatele internetových služeb -- Toto flexibilní řešení se opírá o intranetový produkt společnosti Portal Software a podporuje všechny prvky, které poskytovatelé internetových služeb potřebují ke správě registrací, sledování a fakturování internetovým zákazníkům. Fakturaci mohou také využít poskytovatelé síťových služeb, kteří nabízejí služby Internetové telefonie.
Dostupnost
Nové služby a řešení nabízí divize Compaq Services již dnes. Ceny se liší podle potřeb jednotlivých zákazníků. Další informace o nových službách naleznete na zde
Tisková zpráva