Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Crytek zveřejnil svůj benchmark Neon Noir se SVOGI ray tracingem

14.11.2019, Jan Vítek, aktualita
Crytek zveřejnil svůj benchmark Neon Noir se SVOGI ray tracingem
V letošním březnu Crytek překvapil demem Neon Noir, o němž tvrdil, že využívá ray tracing, který ovšem nepotřebuje specifický hardware a ani API. Jedná se o rozšíření SVOGI z Cryengine. 
Neon Noir je volně k dispozici na Crytek Marketplace, takže k jeho stažení potřebujeme mít zřízený účet a nainstalovaný příslušný launcher. 
 
 
Neon Noir je především o odrazech, které jsou vykreslovány pomocí ray tracingu či "ray tracingu". Ostatně na to, jak tato nová technologie založená na SVOGI pracuje, jsme se podívali už na jaře v jedné aktualitě. Autoři tedy zcela jasně mluví o ray tracingu, ale použit je spíše voxel cone tracing a především jsou pak v dané scéně pečlivě vybrány ty objekty, které pro které to všechno platí (čili v tomto případě kaluže, skla a jiné lesklé objekty) a ty rozhodně nejsou všude. 
 
Nicméně demo Neon Noir prostě vypadá dobře a to se mu nedá upřít a především pak k takové věci nepotřebujeme zvláštní API, ostatně benchmark v aktuální podobě ani nepodporuje DirectX 12 ani Vulkan, nýbrž DirectX 11, a nejsou tak zapotřebí ani grafické karty NVIDIA řady RTX. Už dříve jsme se ostatně dozvěděli, že pro vykreslení tohoto dema v rozlišení Full HD a při 30 FPS postačí i Vega 56 od AMD. 
 
 
A právě tato karta se dostala i do systémových požadavků. Namísto ní pak lze z tábora NVIDIE využít GeForce GTX 1070 a pak to bude chtít procesor úrovně Ryzen 5 2500X či Core i7-8700, 16 GB operační paměti a Windows 10 x64. 
 
Zdroj: Crytek 


Doporučujeme náš velký přehled desktopových grafických čipů.