Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Cubicap
Sorry, ale třeba Index Controller máš napevno připásanej k dlani, takže pouštění je součást používání. Vive Wands jsou na těžší, ale taky jsem to zkoušel. Combat v Boneworks je naprosto nesrovnatelnej s plochou obrazovkou.

CS:GO... mají dedikovaný servery pro Z Evropu a V Evropu, ano, Z státy nás vidí jako V Evropu a proto hrajeme obvykle na V serverech. Jinak, komunitní servery? Klidně můžeš hrát tam a casto s lepším anticheatem.
Odpovědět1  0
Osobně VR headset mám. Koupil jsem ho v prosinci právě kvůli Half­-Life.
Dřív jsem na VR měl stejný pohled, jako asi většina lidí, ale když jsem headset koupil a mohl vyzkoušet na několik hodin, naprosto jsem změnil názor.

Osobně mi na VR přijde naprosto nejlepší fakt, že ­"mám ve hře ruce­". Ani ne tak pohyb nebo rozhlížení, ale intuitivnost hry, kdy můžu používat ruce a dělat věci tak, jak bych je dělal v reálném světě.
Třeba otevírání dveří: tlačítko? Ne, chytnu dveře za kliku a otevřu je. Můžu je třeba jen pootevřít jen trochu a prohodit granát.
První den jsem strávil několik hodin jen ve SteamVR Home, což vlastně ani není hra. Stačí tužka na kreslení do vzduchu a pár předmětu ne pohazování


Co se týče peněz... Můj setup je notebook Dell G5 s RTX 2060 a i7 8750h za 30000 Kč. Headset jsem koupil bazarový HTC Vive za 8000 Kč. K tomu jsem za ušetřené peníze koupil Valve Index Controllery za 8000, ale s HL:A v ceně.
Vzhledem k tomu, že herní notebook jsem měl ještě před tím, než jsem o VR začal uvažovat, byla pro mě investice do VR 16000 Kč + hry.
Na druhou stranu, Index Controllery sice o hodně zlepší zážitek ze hry ­(snímají prsty jednotlivě­) ale nejsou nutnost. Pak jsou možnosti jako Oculus ­(chtěl jsem přímo SteamVR headset, což Oculus není, ale je kompatibilní­), které jsou zase cenově jinde.
Takže, VR, myslím, se dá bez problému utáhnout ze studentských peněz ­(kdyby náhodou, nemyslím, si, že bych byl nějaký rozmazlený děcko­)

Jinak... @wrah666
A­) Zmíněno výše
B­) Hubu jsem si ještě nerozbil ­(mám pokoj 1.5x2 m­)
C­) Psa jsem taky ještě nezašlápl, ale riziko tam je, když se člověk nechá moc vtáhnout do hry
D­) Absolutně, než se člověk VR naučí, rozbít něco ­(třeba ovladač o zeď­) je jednoduchý ­(mně se naštěstí nic rozbít nepovedlo, protože si dávám pozor na hranice a má uklizenou podlahu­)
E­) Jsou hry ­(třeba Boneworks­), který jsou převlečený motion­-sickness, ale většina her je naprosto bez problému. I když hra obsahuje plynulý pohyb, tak po pár 20 minutových úsecích, ze kterých trochu bolí hlava si tělo zvykne a je to bez problému. Jsou ale lidi, kteří jsou citlivější. Když jsem dal VR vyzkoušet mamce, po 10 minutách říkala, že ji bolí hlava.

@DarkRichellieu
Myslím, že ovladač+myš+headset není v ničem lepší, než plochá obrazovka. Jak jsem psal výše, ve VR se mi líbí, že můžu používat ruce.
Odpovědět0  0