Sorry, ale třeba Index Controller máš napevno připásanej k dlani, takže pouštění je součást používání. Vive Wands jsou na těžší, ale taky jsem to zkoušel. Combat v Boneworks je naprosto nesrovnatelnej s plochou obrazovkou.
CS:GO... mají dedikovaný servery pro Z Evropu a V Evropu, ano, Z státy nás vidí jako V Evropu a proto hrajeme obvykle na V serverech. Jinak, komunitní servery? Klidně můžeš hrát tam a casto s lepším anticheatem.
CS:GO... mají dedikovaný servery pro Z Evropu a V Evropu, ano, Z státy nás vidí jako V Evropu a proto hrajeme obvykle na V serverech. Jinak, komunitní servery? Klidně můžeš hrát tam a casto s lepším anticheatem.
Odpovědět1 0
Osobně VR headset mám. Koupil jsem ho v prosinci právě kvůli Half-Life.
Dřív jsem na VR měl stejný pohled, jako asi většina lidí, ale když jsem headset koupil a mohl vyzkoušet na několik hodin, naprosto jsem změnil názor.
Osobně mi na VR přijde naprosto nejlepší fakt, že "mám ve hře ruce". Ani ne tak pohyb nebo rozhlížení, ale intuitivnost hry, kdy můžu používat ruce a dělat věci tak, jak bych je dělal v reálném světě.
Třeba otevírání dveří: tlačítko? Ne, chytnu dveře za kliku a otevřu je. Můžu je třeba jen pootevřít jen trochu a prohodit granát.
První den jsem strávil několik hodin jen ve SteamVR Home, což vlastně ani není hra. Stačí tužka na kreslení do vzduchu a pár předmětu ne pohazování
Co se týče peněz... Můj setup je notebook Dell G5 s RTX 2060 a i7 8750h za 30000 Kč. Headset jsem koupil bazarový HTC Vive za 8000 Kč. K tomu jsem za ušetřené peníze koupil Valve Index Controllery za 8000, ale s HL:A v ceně.
Vzhledem k tomu, že herní notebook jsem měl ještě před tím, než jsem o VR začal uvažovat, byla pro mě investice do VR 16000 Kč + hry.
Na druhou stranu, Index Controllery sice o hodně zlepší zážitek ze hry (snímají prsty jednotlivě) ale nejsou nutnost. Pak jsou možnosti jako Oculus (chtěl jsem přímo SteamVR headset, což Oculus není, ale je kompatibilní), které jsou zase cenově jinde.
Takže, VR, myslím, se dá bez problému utáhnout ze studentských peněz (kdyby náhodou, nemyslím, si, že bych byl nějaký rozmazlený děcko)
Jinak... @wrah666
A) Zmíněno výše
B) Hubu jsem si ještě nerozbil (mám pokoj 1.5x2 m)
C) Psa jsem taky ještě nezašlápl, ale riziko tam je, když se člověk nechá moc vtáhnout do hry
D) Absolutně, než se člověk VR naučí, rozbít něco (třeba ovladač o zeď) je jednoduchý (mně se naštěstí nic rozbít nepovedlo, protože si dávám pozor na hranice a má uklizenou podlahu)
E) Jsou hry (třeba Boneworks), který jsou převlečený motion-sickness, ale většina her je naprosto bez problému. I když hra obsahuje plynulý pohyb, tak po pár 20 minutových úsecích, ze kterých trochu bolí hlava si tělo zvykne a je to bez problému. Jsou ale lidi, kteří jsou citlivější. Když jsem dal VR vyzkoušet mamce, po 10 minutách říkala, že ji bolí hlava.
@DarkRichellieu
Myslím, že ovladač+myš+headset není v ničem lepší, než plochá obrazovka. Jak jsem psal výše, ve VR se mi líbí, že můžu používat ruce.
Dřív jsem na VR měl stejný pohled, jako asi většina lidí, ale když jsem headset koupil a mohl vyzkoušet na několik hodin, naprosto jsem změnil názor.
Osobně mi na VR přijde naprosto nejlepší fakt, že "mám ve hře ruce". Ani ne tak pohyb nebo rozhlížení, ale intuitivnost hry, kdy můžu používat ruce a dělat věci tak, jak bych je dělal v reálném světě.
Třeba otevírání dveří: tlačítko? Ne, chytnu dveře za kliku a otevřu je. Můžu je třeba jen pootevřít jen trochu a prohodit granát.
První den jsem strávil několik hodin jen ve SteamVR Home, což vlastně ani není hra. Stačí tužka na kreslení do vzduchu a pár předmětu ne pohazování
Co se týče peněz... Můj setup je notebook Dell G5 s RTX 2060 a i7 8750h za 30000 Kč. Headset jsem koupil bazarový HTC Vive za 8000 Kč. K tomu jsem za ušetřené peníze koupil Valve Index Controllery za 8000, ale s HL:A v ceně.
Vzhledem k tomu, že herní notebook jsem měl ještě před tím, než jsem o VR začal uvažovat, byla pro mě investice do VR 16000 Kč + hry.
Na druhou stranu, Index Controllery sice o hodně zlepší zážitek ze hry (snímají prsty jednotlivě) ale nejsou nutnost. Pak jsou možnosti jako Oculus (chtěl jsem přímo SteamVR headset, což Oculus není, ale je kompatibilní), které jsou zase cenově jinde.
Takže, VR, myslím, se dá bez problému utáhnout ze studentských peněz (kdyby náhodou, nemyslím, si, že bych byl nějaký rozmazlený děcko)
Jinak... @wrah666
A) Zmíněno výše
B) Hubu jsem si ještě nerozbil (mám pokoj 1.5x2 m)
C) Psa jsem taky ještě nezašlápl, ale riziko tam je, když se člověk nechá moc vtáhnout do hry
D) Absolutně, než se člověk VR naučí, rozbít něco (třeba ovladač o zeď) je jednoduchý (mně se naštěstí nic rozbít nepovedlo, protože si dávám pozor na hranice a má uklizenou podlahu)
E) Jsou hry (třeba Boneworks), který jsou převlečený motion-sickness, ale většina her je naprosto bez problému. I když hra obsahuje plynulý pohyb, tak po pár 20 minutových úsecích, ze kterých trochu bolí hlava si tělo zvykne a je to bez problému. Jsou ale lidi, kteří jsou citlivější. Když jsem dal VR vyzkoušet mamce, po 10 minutách říkala, že ji bolí hlava.
@DarkRichellieu
Myslím, že ovladač+myš+headset není v ničem lepší, než plochá obrazovka. Jak jsem psal výše, ve VR se mi líbí, že můžu používat ruce.
Odpovědět0 0