Cyberpunk 2077 verze 1.31 ukazuje ray tracing bez omezení a DLSS 2.2
24.9.2021, Jan Vítek, aktualita
Cyberpunk 2077 dostal novou verzi 1.31, na níž lidé z Digital Dreams založili své video pořízené především díky kartě GeForce RTX 3090. To ukazuje grafiku s nastavením Beyond All Limits Ray Tracing a s DLSS 2.2.
Cyberpunk 2077 je aktuálně jednou z vizuálně nejpropracovanějších her, ale také je dle toho i velice náročný na hardware. Minulý týden přitom dorazila záplata povyšující hru na verzi 1.31, která přináší také nový Wet Surfaces System. Jde o lepší ztvárnění mokrých povrchů právě s ohledem na ray tracing, což má znamenat mnohem detailnější odrazy a také už mají být ulice po dešti konečně opravdu mokré, než aby vypadaly v podstatě stejně. Vedle toho tu je jako obvykle další várka oprav různých chyb a konzole PlayStation se dočkaly další optimalizace využití paměti GPU.
Nyní se můžeme podívat také na desetiminutové video od Digital Dreams, které ukazuje novou verzi Cyberpunku 2077 běžící na GeForce RTX 3090 v rozlišení 4K, a to právě s nejvyšším nastavením ray tracingu s pomocí technologie DLSS 2.2. Do hry je také nainstalováno přes 50 modifikací, ale nedozvídáme se, které to jsou.
Ukazují se tu ale především opravdu detailní odrazy na vodní hladině či v mokrých ulicích města, což tak vynikne zvláště v noci a pochopitelně za deště či po něm. V popisu videa také narazíme na užitečné odkazy, a sice jednak se speciální konfigurací ray tracingu od Digital Dreams a také je tu odkaz na modifikaci nabízející přepracované shadery a odlišnou paletu, díky čemuž má hra vypadat realističtěji. Paleta je pak posunuta více do šedých či modrých tónů.