Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
16.1.2001, Zdeněk Michálek, zpráva
VIA uveřejnila výsledky prvních testů nového Cyrixu III s jádrem Samuel 2. Jak vycházejí v provnání s Celeron a Duronem na stejném kmitočtu a jaké jsou jejich šance ?
Petr Marek | 17.1.20019:55

A dokonce je tam i uvedene frekvence porovnavaneho celeronu.

Odpovědět0  0
Cooler | 17.1.200119:03

Je a neni to pravda. Pneumatiky totiz na to auto jdou, auto je podporuje. Problem je v tom, kdyz deska/chipset nepodporuje procesor. Podpora se musi dodelat, to u auta neni.
Jde jen o POV (point of view) ... vyrobci zakladnich desek by _mohli_ pro sve zakazniky snad podporu delat zdarma, to je logicke, ale proc, kdyz muzou vytahnout penize i z vyrobce procesoru... je to zacarovany kruh..

Odpovědět0  0
Zbynek Winkler | 17.1.20019:47

Ty grafy jsou na prvni pohled dost zavadejici (jak ani jeden nezacina na ose x od nuly).

Odpovědět0  0
Patrik Chrz | 16.1.200112:31

Opět je deklarována kompatibilita s existujícími motherboardy Socket 370 (...), za kterou VIA platí krvavé licenční poplatky Intelu.

To jsem blazen, myslel jsem, ze za to ze vyrobek A (chip) je vhodny pro kombinaci s vyrobkem B (deska - presneji chipset) se zadne poplatky platit nemusi.

Pripada mi to, jako by Barum mel platit licencni poplatky za to, ze se jeho gumy hodi na Skodovku.
Nebo je to jinak?

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.