A dokonce je tam i uvedene frekvence porovnavaneho celeronu.
Je a neni to pravda. Pneumatiky totiz na to auto jdou, auto je podporuje. Problem je v tom, kdyz deska/chipset nepodporuje procesor. Podpora se musi dodelat, to u auta neni.
Jde jen o POV (point of view) ... vyrobci zakladnich desek by _mohli_ pro sve zakazniky snad podporu delat zdarma, to je logicke, ale proc, kdyz muzou vytahnout penize i z vyrobce procesoru... je to zacarovany kruh..
Ty grafy jsou na prvni pohled dost zavadejici (jak ani jeden nezacina na ose x od nuly).
Opět je deklarována kompatibilita s existujícími motherboardy Socket 370 (...), za kterou VIA platí krvavé licenční poplatky Intelu.
To jsem blazen, myslel jsem, ze za to ze vyrobek A (chip) je vhodny pro kombinaci s vyrobkem B (deska - presneji chipset) se zadne poplatky platit nemusi.
Pripada mi to, jako by Barum mel platit licencni poplatky za to, ze se jeho gumy hodi na Skodovku.
Nebo je to jinak?