D-Link prodlužuje záruku na firemní bezdrátové a smart přepínače na pět let
14.11.2006, Jan Vítek, aktualita
Už od 1. listopadu se standardní záruka u všech smart a firemních bezdrátových přepínačů zvyšuje ze dvou na pět let. „Tento krok odráží naši důvěru v kvalitu našich přepínačů a zároveň naše přání zajistit našim zákazníkům zcela klidnou mysl...
Už od 1. listopadu se standardní záruka u všech smart a firemních bezdrátových přepínačů zvyšuje ze dvou na pět let. „Tento krok odráží naši důvěru v kvalitu našich přepínačů a zároveň naše přání zajistit našim zákazníkům zcela klidnou mysl při nákupu zařízení D-Link,” řekl Jiří Kraval, Sales director D-Link Česká republika. D-Link tak chce posílit svou strategii a přinést evropským zákazníkům konkurenceschopnější nabídku služeb.
Tyto produkty hrají klíčovou roli v portfoliu přepínačů společnosti a splňují rostoucí požadavky zákazníků na lepší síťovou flexibilitu, ovladatelnost, šířku pásma a zvýšenou bezpečnost. Navíc byly konstruovány tak, aby byla jejich instalace snadná, stejně tak jako správa bezdrátových přístupových bodů. Veškerý datový a řídící provoz prochází přepínačem, který provádí také různé úlohy, včetně autentizace/autorizace uživatelů a zařízení a také řízení a přidělování šířky pásma. Pro aplikace vyžadující nízké datové latence je také k dispozici služba QoS (Quality of Service).
Zdroj: D-Link
Tyto produkty hrají klíčovou roli v portfoliu přepínačů společnosti a splňují rostoucí požadavky zákazníků na lepší síťovou flexibilitu, ovladatelnost, šířku pásma a zvýšenou bezpečnost. Navíc byly konstruovány tak, aby byla jejich instalace snadná, stejně tak jako správa bezdrátových přístupových bodů. Veškerý datový a řídící provoz prochází přepínačem, který provádí také různé úlohy, včetně autentizace/autorizace uživatelů a zařízení a také řízení a přidělování šířky pásma. Pro aplikace vyžadující nízké datové latence je také k dispozici služba QoS (Quality of Service).
Zdroj: D-Link