Death Stranding přichází: trailer, podpora DLSS 2.0 a požadavky na hardware
1.7.2020, Jan Vítek, aktualita
Titul Death Stranding byl už před řadou měsíců slíben také ve verzi pro PC, čímž PlayStation ztratila další svou exkluzivitu. Na trhu je PC verze očekávána 14. července a nyní už tu máme i podrobné informace o požadavcích na hardware či jiné.
Death Stranding nám tak jeho autor Hideo Kojima slíbil ve verzi pro PC už loni v říjnu a nyní, řadu měsíců po vypuštění verze pro PS4, alespoň můžeme dobře vědět, co si za své peníze kupujeme. To zde nebudeme řešit a spíše se podíváme na technickou stránku této hry založené na Decima Engine. Ukáže nám ji i následující trailer, který byl vytvořen právě z PC verze.
Samotná společnost NVIDIA dnes ohlásila, že Death Stranding je další hra, která přijde s podporou technologie DLSS 2.0 pro vyhlazování grafiky a zvyšování výkonu. Slibuje nám přitom díky tomu možnost hrát ve 4K při 60 FPS na všech kartách RTX 2000, anebo při 100 FPS v rozlišení 1440p. O ray tracingu řeč nebyla.
Vedle toho si můžeme připomenout již dříve zveřejněné požadavky na hardware:
Minimální konfigurace:
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1050 / AMD Radeon RX 560
Doporučená konfigurace (30FPS)
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1050Ti / AMD Radeon RX 570
Doporučená konfigurace (60FPS)
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
I dle nich není Death Stranding zrovna krvavě náročná hra, spíše standardně, a ačkoliv to nebylo přímo řečeno, lze předpokládat, že výše uvedené platí pro rozlišení Full HD.
Death Stranding přijde PC verzi na platformách Steam a Epic Games Store a nabídne i některé specialitky, jako je třeba nositelný Headcrab známý ze série Half-life či jiné čepičky, podporu širokoúhlých displejů, atd.
Zdroj: NVIDIA