Jez
|
7.6.200718:45
Design odkoukaný od Apple... můj názor na Dell zůstává nezměněn.
Odpovědět0 0
A není na obrázku náhodou noťas od MSI?
Odpovědět0 0
Není, je to Dell :))
Odpovědět0 0
onion_
|
8.6.200715:30
Z hlediska zakaznika na tom nevidim nic spatneho, Apple je designovy leader at se to nekomu libi nebo ne.
Odpovědět0 0
Mě se spíše nelíbí to, že Dell k***e kde může. Kdo zná situaci blíže možná tuší, co tím myslím.
Odpovědět0 0
onion_
|
8.6.200717:35
Situaci neznam, muzete mi ji priblizit?
Odpovědět0 0
Ale jistě, samozřejmě zcela inkognito, Dell využívá jistý způsob marketingu, říká se mu přímý prodej. Pokud někdo prodává Dell, Dell se tváří jako největší kamarád, máte svého velkého klienta? Výborně, naservírujte mu Dell, chcete pro něj nějakou lepší cenu když má zájem o větší množství techniky? Není problém, tak jako u HP nebo IBM si zažádáte o "Special Bid", Dell (i další mnou zmínění) Vám tucenu dají, pokud ji již někdo na zákazníka v této záležitosti neuplatnil. Vtip je v tom, že Dell na rozdíl od od uvedených firem pošle k Vašemu dlouholetému klientovi většinou nikoliv vždy po realizaci obchodu vlastní obchodníky, a jako svému obchodnímu partnerovi, který mu důvěrně svěřil informace, Vám klienta prostě převezme, protože jím nabídnuté ceny musí být samozřejmě nižší než Vaše a protože Dell ví jakou cenu dal Vám, ví i jakou nabídnout Vašemu klientovi, aby jej Vám ukradl. Jednoduché, prodávejte Dell a až Vám Dell uk***ne všechny zákazníky, vyhlašte bankrot, protože tak jedná Dell:). Jak řekl jeden člověk, kterého si vážím, vyrobit něco, to už dneska není problém, to zvládne každý, ale prodat to, to už stojí nějakou námahu. Sehnat klienta je těžké, ztratit snadné.
Odpovědět0 0
...to je jen jeden z mnoha případů, nejvtipnější je pokud víte, jaké Dell uzavírá smlouvy s klienty, to se nasmějete:)...
Odpovědět0 0
onion_
|
8.6.200718:23
Dekuji za informace ;)
No kazdopadne se me tohle nastesti netyka - jsem koncovy uzivatel a tudiz me zajima pouze kvalita/cena (ktera se mi zda lepsi nez u Aceru, Fujitsu-Siemens atp.)
Odpovědět0 0
Ano Dell je rozhodně kvalitativně výš než FS nebo snad Acer, ale stále se kvalitativně nechytá ani zdaleka na IBM/Lenovo ThinkPad sérii, to je TOP pokud jde o zpracování, materiály a bezporuchovost. Mám-li peníze, pak je volba jasná, jako obchodník s IT vím své, ThinkPady prodávám nejraději, popravdě si to dokonce užívám. Když si před zákazníkem stoupnete na T60 a následně jí položíte na stůl, otevřete, zapnete a vidíte řeknu to nadneseně úžas v očích klienta, máte vyhráno. Zkuste to udělat s Dellem:)...
Odpovědět0 0
xxx13245
|
8.6.200721:39
Musim nesuhlasit s vyrokom, ze Lenovo T60 je naozaj top. Mne osobne ide troska aj o vyzor a vtomto pripade by som odporul pozriet Dell Latitude D620. No krasa, osobne snim aj pracujem a som nadmieru spokojny.Ale aj ostatne produkty rady Latitude stoja za zmienku. Cena je ale ina vec Dell je repdsa eln firma v ktorej este stale platite za znacku.
Odpovědět0 0
Pokud jde o design, zalezi na osobnich preferencich, prosim, pokud jde ale o kvalitu zpracovani, dilenska prace, materialy, tam je ThinkPad pred Latitude fakticky proste nekde jinde... verte mi, prodavam denne oboji, i kdyz ted mam zrovna "pauzu":)
Odpovědět0 0
Á propos nejak u toho Dell Latitude D620 nevidim titanovy ram, magneziove kompozitni sasi, pouhy Core Duo, nikoliv Core2 Duo... asi nevidim duvod proc ten notebook za tu cenu koupit. Dovedete mi to nejak osvetlit?:)
Odpovědět0 0
A pokud jde o "problém prodejce", dovolím si nesouhlasit, neseriozní jednání je i problém klienta. Např. bych doporučil seznámit se s postupem Dellu, pokud si zboží koupíte od "prostředníka" v případě reklamace se na Vás může klidně vyprdnout, jak často dělá, co se týče smluv s většími klienty - není vyjímkou, když do smlouvy např. klidně uvede opravu tzv. Fix time - 3 hodiny např. u serveru. Pokud klient nesídlí u servisního střediska Dellu ale třeba v Karlových Varech, bude mít každý technik s 3h limitem "mírné obtíže", bohužel, smluvní pokuta je v případě nedodržení krajně SMĚŠNÁ. Uzavírat smlouvy, které nemohu splnit, a předem to dobře vím, to je jednání, které poškozuje i klienty. Většinou si to odskáče člověk v první linii, obchodník jako já, proto to vím:)
Odpovědět0 0